• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Byteslördag, helst mot pengar då jag precis gjorde ett inköp... igen! :eek:
0674CDC7-E6FE-4162-828A-3E985E9C54DC.jpeg

1k, 1k, 3.5k, skicka lätt ingår

Samtliga fullset och fint skick osv
Casioak borta!
Ventus och Borealis kvar för sugna spekulanter :)
40D3F235-1BBE-4018-854B-C0F3733C1E86.jpeg

Bilagor

• DF70D0FA-5FA3-47E0-9F29-BFAAB4D9192C.jpeg
    DF70D0FA-5FA3-47E0-9F29-BFAAB4D9192C.jpeg
    262.6 KB · Visningar: 19
Vilka sjukt bra bilder man möts av idag, fantastiskt bra jobbat :D Nu blev jag inspirerad :snaphappy:

Grattis, ser väldigt trevlig ut. B&R måste jag prova innan jag dör :)

Kunde inte riktigt låta bli, var ju ingen som högg den, var ju gratis typ :bag: ... skulle ju inte köpa något, fan då :banghead: Dags att ta det lite lugnt :cigar:

PSX_20210109_180452.jpg

Den gråa Casioaken är ju sjukt nice....

Grattis! Kul att Tissoten får en kompis i tråden :D

Var på g att köpa
1610235263395.jpeg

...på wus för ett tag sedan men det var knöligt. Vet inte om man måste ha ett antal poster för att skicka PM mm. Någon kanske kan förmedla kontakt?

Grattis! Kul att Tissoten får en kompis i tråden :D
En likadan som din hade nästan varit roligare då min bättre hälft har en exakt likadan fast dammodellen... men jag är förvånad över hur bra överens jag kommer överens med Certinan också, den känns knappt alls så jag glömmer nästan bort att jag har den på mig :) En fördel med Certinan jämfört med Tissoten är att den har vanliga 20mm luggar ;)

Sugen på en Yema Pearldiver. Tankar?!

Svarar igen, kanske väl värt att vänta tills du ser riktiga exemplar så man ser att det inte tagits genvägar eller att C19 ställt till det med kvalitetskollar mm. Om du inte vill ha en av de numrerade så klart. Verkar som att vi får vänta till kl 16 på onsdag för launch med bilder mm och antal numrerade mm. Men den ska tydligen bli en katalogmodell några år.

En uppdatering om Yemas Pearldiver från en som inte hade förnuft att vänta:

image1.png

Senaste budet är mitten på januari eller "very soon" enligt deras support. Ska dock säga att jag tycker att kompensationen för väntan är mer än generös även fast jag till mitt förtret fick guldvarianten av deras YEMA LED:
image2.jpeg

Tillbaka
Topp