Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma boett som 170/150 fast med övertäckta bandhorn btw090 heter denna by the way![]()
![]()
Bingo! Inte ofta det huvudet får äran att träffa spiken.100% huvudet på spiken![]()
Den har rejält med karaktär! Wristshot?Årets första klocka in, dock kanske inte en affordable eller Micro. Men ville ändå säga Hej!
![]()
Jag har ju lagt fram ett förslag redan!Nu är det dags att någon (inga namn) blir lite lördagstipsy och gör en deal med mig här!
Hördudu! Vad var det du köpte? Blev det Sinn???Jag har ju lagt fram ett förslag redan!![]()
Noop, dök upp nått på bukten som jag letat efter sjukt länge så det var bara att slå tillHördudu! Vad var det du köpte? Blev det Sinn???
Vad fasen!Noop, dök upp nått på bukten som jag letat efter sjukt länge så det var bara att slå till
Betalade för mycket men avsevärt mycket mindre pengar än Sinn får jag trösta mig med![]()
Noop, dök upp nått på bukten som jag letat efter sjukt länge så det var bara att slå till
Betalade för mycket men avsevärt mycket mindre pengar än Sinn får jag trösta mig med![]()
Inte jättespännande men den förra jag hade (i ”fel” färg och utan länk) har jag saknat och ångrat att jag sålde.Spännande![]()
Men! Säg nu! Jag har noll förmåga att hantera min nyfikenhet!Noop, dök upp nått på bukten som jag letat efter sjukt länge så det var bara att slå till
Kan berätta i PM efter avslutad affär!Men! Säg nu! Jag har noll förmåga att hantera min nyfikenhet!
NogKan berätta i PM efter avslutad affär!![]()
Karelen är klart en av minadina favoriter. Snygg, rolig, lättläst. Mums.Samma boett som 170/150 fast med övertäckta bandhorn btw
Sagt det förut, älskar min 150 som jag har borstat själv och därmed blir omyndigförklarad
![]()
Sjukt otipsy att inte berätta. Kom igen nu!Kan berätta i PM efter avslutad affär!![]()
Minadina favoriter ditoKarelen är klart en av minadina favoriter. Snygg, rolig, lättläst. Mums.
Jag är i samma sits. Gillar "guld looken" den har nu så är inte i någon brådska att få det patineradJa, om jag tröttnar på utseendet och att vänta. Tack för tipset!
Dock gillar jag tanken på att låta den åldras omanipulerat och naturligt.
Minadina favoriter ditoUndras om den slår kommande konkurrenter som ligger och bubblar i kastrullen, tveksamt va?
![]()
Kände mig träffadNu är det dags att någon (inga namn) blir lite lördagstipsy och gör en deal med mig här!
Nejdå, tycker du fick till skön reflektion!Ironi nu va? Riktigt fin klocka däremot! Har varit nästintill owg sen den kom! Tack och bock igen!
Hahahaha det är som att köpa en Volvo 340 med transparent glasfiberhuv för att få njuta av en B19-motorBwahahaha, vem fan betalar €30 extra för att få se det här? Man skulle ju för fan betala dubbelt upp för att slippa det!
![]()
Fortfarande nöjd med lådan?Kände mig träffad
Härligt med snö annars idag
![]()
Kör bara kör!Kände mig träffad
Härligt med snö annars idag
![]()
För lite vinKör bara kör!
Aha tack för den!Nejdå, tycker du fick till skön reflektion!
Gött att den kommer till användning!![]()
Nu är du ju bara sadist! Om jag slänger med en flaska av valfri typ av starksprit?För lite vinSom tur är för Näcken måste stanna. Tror tom jag hade valt den framför en blå BB58. Gillar nyansen i det blåa på Näcken så mycket.
Det är en dansk som säljer en på wus. NTH går för halva priset begagnade. De är nog lite för dyra nya egentligen. Jag tror jag betalade 7500 för den svarta jag hade innan den blå. Men man fick iof en god våffla med i paketetNu är du ju bara sadist! Om jag slänger med en flaska av valfri typ av starksprit?