Jäklar ja! Där ligger man i lä.. men min låda har inga fru-klockor. Hon tror jag har 2..Äh. När jag i mitt affordables-esse så löste jag lätt det där. Eller ja, tills jag inte hade någon plats kvar, såklart.
![]()
![Smiling face with halo :innocent: 😇](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f607.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäklar ja! Där ligger man i lä.. men min låda har inga fru-klockor. Hon tror jag har 2..Äh. När jag i mitt affordables-esse så löste jag lätt det där. Eller ja, tills jag inte hade någon plats kvar, såklart.
![]()
Nu kanske andra svarat på det redan. Men i mitt fall var royal straps extremt mycket dyrare. :/GrymtMen varför nämns sällan Royal Straps? Han har ju en del av watchgecko och zuludivers sortiment i Sverige och levererar på en dag
Många kanske har missat det
Själv blev jag med Uncle Seiko GL831 idag. Väldigt likt Bonetto 284, det som skiljer är framförallt att US är något kortare och doftar mindre. Annars, enligt mig, väldigt lika i kvalité och utseende
Guld på Bonetto, Silver på Uncle Seiko![]()
![]()
![]()
![]()
Ja länk är något jag inte kan vara utan heller.Tack
Gummi kan funka... Måste provas, men kommer nog köra på länken ett tag. CW gör bra länkar
Håller med om att det blir skumt med nato, korta luggar och hålen nära boetten.
Superfin!Fasen alltså. Jag vet inte, den är kanonbra och fin, men vi klickar inte. Jag börjar bli sugen på en MM200 eller en Tuna, vad tycker ni (pöbeln)?
![]()
Ingen som är sugen på kanongrejer riktigt billigt?Heads up!
På väg ut om någon i tråden är sugen.
Vostok Amphibia 41mm ref 170549 moddad och klar på blått läder samt en Rdunae Vintage Turtle 41mm.
Bra grejer det här till kanonpris som vanligt så passa på.
![]()
![]()
Fy sjutton vad segt det går på köp&sälj?! Tur att man inte har något att sälja!
Jag har en säljes/bytes annons du kan kika på... dock ingen ryss från mitt hållIngen som är sugen på kanongrejer riktigt billigt?
Ahh jag tjuvstartar lördagsbytes med mina båda.
Helst säljes och båda tillsammans blir obehagligt billigt.
Bytes kanske, är eventuellt sugen på San Martins DJ igen. Bara att dra ett PM.
Nja, vi får nog ge pengar för att folk ska ta våra klockor...Jupp, snart får man la ge bort klockorna![]()
Trevlig men en Tag lockar inte för tillfället tyvärr.Jag har en säljes/bytes annons du kan kika på... dock ingen ryss från mitt håll![]()
Är den där svår att få tag på? Ser den lite varstans men har svårt att finna den på nätbutiker.Bilden blev så bra att jag måste spamma lite![]()
Ett tips i all välmening. Du har gjort en bra och informativ annons på din klocka.Jag har en säljes/bytes annons du kan kika på... dock ingen ryss från mitt håll![]()
Det kan jag allt försöka, är (som du noterade) inte en speciellt vass fotograf. La i ärlighetens namn inte många minuter på att ta de bilderna heller. Några tips på vad och hur jag ska tänka när nya bilder ska tas uppskattas!Ett tips i all välmening. Du har gjort en bra och informativ annons på din klocka.
Men ta nya och bättre bilder.
Jag kör med en fuskdag i veckan.Det där var väl en fruktansvärt onödig bild såhär en fredag, när en annan käkar frukt för att sambon envisas om att vi ska vara ”nyttiga”.. ser galet gott ut!!
Kan vara ett januarifenomen. Med tanke att det brukar kallas fattigaste månaden osv. Bättre att vara köpare nu.Jupp, snart får man la ge bort klockorna![]()
Väl talat!Ljuset är fotografens bästa vän
Och var noga med fokus.
How To Take Better Photos Of Your Watches – Without Buying A New CameraDet kan jag allt försöka, är (som du noterade) inte en speciellt vass fotograf. La i ärlighetens namn inte många minuter på att ta de bilderna heller. Några tips på vad och hur jag ska tänka när nya bilder ska tas uppskattas!
Det kan jag allt försöka, är (som du noterade) inte en speciellt vass fotograf. La i ärlighetens namn inte många minuter på att ta de bilderna heller. Några tips på vad och hur jag ska tänka när nya bilder ska tas uppskattas!
Ljuset är fotografens bästa vän
Och var noga med fokus. Med detta kommer du långt.
Kolla även in denna fin-fina tråd: https://klocksnack.se/threads/laketwig’s-enkla-tips-till-lite-bättre-klockbilder.121260/How To Take Better Photos Of Your Watches – Without Buying A New Camera
https://www.hodinkee.com/articles/h...s-of-your-watches-without-buying-a-new-camera
denna länk postades väl i tråden för ett par dagar sen![]()
Mm300Fasen alltså. Jag vet inte, den är kanonbra och fin, men vi klickar inte. Jag börjar bli sugen på en MM200 eller en Tuna, vad tycker ni (pöbeln)?
![]()
Lite bra tips hittar du här..Det kan jag allt försöka, är (som du noterade) inte en speciellt vass fotograf. La i ärlighetens namn inte många minuter på att ta de bilderna heller. Några tips på vad och hur jag ska tänka när nya bilder ska tas uppskattas!
Ja, SLA023 är tänkt att vara sommarklockan i år
39mm?Lördagsbytesobjektet, funderar som skrivet att släppa denna, dock med tillhörande scales-länk, se
![]()
Yema Superman Heritage
Last timepieces equipped with Swiss Sellita SW200-1 Caliber. Ships with a steel bracelet, a vintage leather strap and a free spring bar tool till September 30th.eu.yema.com
![]()
Bytes mot SqualeMatic med orange detaljer och lollipop-sekund, 40 mm Oris 65 på länk eller varför inte långskottet Seaforth med 24/dykarbezel.