• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

8412CE0B-1AD2-43AE-BA3D-494AECF740EF.jpeg

Ett halvårs köpesbumbande och sökande med ljus och lykta är till ända! Tack @thewordfox

Fördelen med vostok24 är ju att man inte åker på några extra avgifter som händer ibland när man privatimporterar direkt (50/50 chans typ) 🙂
1,5 vecka var bra, sitter i detta nu och väntar på en beställning som är inne på tredje veckan ☹️
Ahaa just det ja. Vostok24 hade skrivit "repaired watch" på paketet och värde "10 euro" haha.
Ja 1,5 var ändå okej, jag var beredd på minst 2, i alla fall.

Ahaa just det ja. Vostok24 hade skrivit "repaired watch" på paketet och värde "10 euro" haha.
Ja 1,5 var ändå okej, jag var beredd på minst 2, i alla fall.
vostok24 skickar dessutom via något dotterbolag i Nederländerna så tror det är därför det blir fritt fram som slutkund.
Kan vara värt några extra kronor att köpa därifrån faktiskt, sen är ägaren Peter en riktigt trevlig prick som brinner för det han gör👍🏼

Ok! Jag köpte min från Vostok-watches, tog väääääl 1.5 vecka tror jag. Så 2-3 dagar är bra!

Edit: slut på Meranom :dead:
Finns hemma här:

Bisarr bild, varför äter det läskiga gänget pannkakor på döingen?
Det är pizza. ;) Kungen med vänner äter den från Camilla Henemarks nakna kropp.

Det är ett satiriskt konstverk som kom i kölvattnet av boken Den Motvillige Monarken, där det bland annat kom fram att kungen haft en affär med ”La Camilla” och att han med sina vänner ofta hade unga kaffeflickor som sällskap i samband med sina herrmiddagar. Valet av pizza symboliserar det geggiga i männens beteende.

Det var även i samband med denna bok som Silvias pappas nazistkopplingar kom fram. Han (Walther Sommerlath) fick med hjälp av nazisterna ta över ett stort företag som en jude hade. Drottningen försökte med en egen utredning sopa nazistkopplingen under mattan och samtidigt framhålla att pappan hjälpte den judiske affärsmannen när han övertog företaget. Att hon dessutom tittar bort från Kungens beteende är en vinkning till det faktum att hon valt att blunda helt för Kungens otrohetsaffärer, som även innefattade en hel del bordellbesök.

Det är pizza. ;) Kungen med vänner äter den från Camilla Henemarks nakna kropp.

Det är ett satiriskt konstverk som kom i kölvattnet av boken Den Motvillige Monarken, där det bland annat kom fram att kungen haft en affär med ”La Camilla” och att han med sina vänner ofta hade unga kaffeflickor som sällskap i samband med sina herrmiddagar. Valet av pizza symboliserar det geggiga i männens beteende.

Det var även i samband med denna bok som Silvias pappas nazistkopplingar kom fram. Han (Walther Sommerlath) fick med hjälp av nazisterna ta över ett stort företag som en jude hade. Drottningen försökte med en egen utredning sopa nazistkopplingen under mattan och samtidigt framhålla att pappan hjälpte den judiske affärsmannen när han övertog företaget. Att hon dessutom tittar bort från Kungens beteende är en vinkning till det faktum att hon valt att blunda helt för Kungens otrohetsaffärer, som även innefattade en hel del bordellbesök.
Då lärde vi (jag) oss något nytt idag, känner igen delar av soppan men har nog valt att inte ta för stora slevar av den.

Knugen brukar för övrigt rocka Hublot av för mig oklar anledning, sponsrad kanske?

Ja, idag var det mkt kul på k&s...
Dessa 2 också... zodiacen är ju ba 😍

Ja, idag var det mkt kul på k&s...
Dessa 2 också... zodiacen är ju ba 😍

Zodiaken är fantastisk, hade huggit direkt om budgeten tillät 😍

Edit: G-Shocken fick hjälpa till idag när jag var ute och skottade lite..
7D257E78-57CD-4470-B0F7-6A6D05D5998D.jpeg

Tillbaka
Topp