Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gruppo Gamma skickar med något liknandeVet någon om man kan beställa något liknande från en svensk sida? Eller någon sida där de inte är 35dagars leveranstid?![]()
![]()
Jahapp, imorgon klockar jag in på 34 bast alltså. Vilken grej, det får man ju ändå fira lite! Trevlig kväll
![]()
![]()
Det har väl funnits en eller två på Köp & Sälj, så någon har definitivt testat. Kanske kolla i Sjöö -Sandström-tråden?Någon som hunnit testa? Ser snyggt och stilrent ut. Såg att det också kommit med svårt-eller silvertavla
Lycka till! och ge inte ungen något krångligt referensnummer som Sdpbqp803 bättre med någor seikoaktigt smeknamn som ”Turbo turtle ninja”
Grattis!Haha, det blev en liten flicka så ingen Seiko referens![]()
Stort grattisHaha, det blev en liten flicka så ingen Seiko referens![]()
Kolla bara! Det verkligen väntar på att sättas på en riktigt hård dykarklocka och dunkas 763 meter rakt ner i en våt avgrund! Slit det med hälsan
Tyvärr inte
Grattis!!Haha, det blev en liten flicka så ingen Seiko referens![]()
Så ungJahapp, imorgon klockar jag in på 34 bast alltså. Vilken grej, det får man ju ändå fira lite! Trevlig kväll
![]()
![]()
Okej, får maila och kolla! Tack för tips och grattis några timmar i förskott!Gruppo Gamma skickar med något liknandekolla om du kan köpa av dom. Min förra leverans därifrån tog tre dagar med DHL
Stort grattisHaha, det blev en liten flicka så ingen Seiko referens![]()
Stort grattis!Haha, det blev en liten flicka så ingen Seiko referens![]()
Haha, det blev en liten flicka så ingen Seiko referens![]()
Zodiaken är fantastisk, hade huggit direkt om budgeten tillät
Edit: G-Shocken fick hjälpa till idag när jag var ute och skottade lite..
![]()
Grattis!Haha, det blev en liten flicka så ingen Seiko referens![]()
Tack! Den är schyst, är också ett fan av camoTrevlig mod! Gillar camo![]()
What, varför?Tack! Den är schyst, är också ett fan av camodock används den nästan aldrig vilket är lite trist.
Boetten var NOS när jag köpte den och klockan har använts mycket sparsamt.Blev mest nyfiken, den ser kool ut inget snack men vetefåglarna vad det kan vara. Boetten ser dessutom helt ny ut
Bra fråga! Jag vet faktiskt inte, den hamnar alltid i skymundan för annat. Lite märkligt för den är kulWhat, varför?![]()
Den ser jäkligt trevlig utBoetten var NOS när jag köpte den och klockan har använts mycket sparsamt.
Den är ju supercool! Tack manBra fråga! Jag vet faktiskt inte, den hamnar alltid i skymundan för annat. Lite märkligt för den är kul
- GRATTIS i förskott föresten!![]()
Grattis för bövelen!Haha, det blev en liten flicka så ingen Seiko referens![]()
Låter som om detta barkar iväg åt fel håll...Den ser jäkligt trevlig utHar du mer info om den? Köpt i detta utförande eller byggt ihop den själv? Vet du något mer om den som du inte skrivit i annonsen?
![]()
Tänkte på dig när jag såg den, tvärnajsNär vi ändå är inne på vintage, KoS och köpstopp så bidrar jag med den här. Fiiiiifan alltså.
https://klocksnack.se/threads/utrensningen-fortsätter-60tals-skindiver-certina-14k-guld-•prisbump•.144179/
![]()
Så pass? Just nu genomgår jag en inre kris.Tänkte på dig när jag såg den, tvärnajs![]()