Synd att jag inte har nåt å byta med... svårt sugen på ett BoR
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Synd att jag inte har nåt å byta med... svårt sugen på ett BoR
Det är lugnt, jag behåller nog det likvälSynd att jag inte har nåt å byta med... svårt sugen på ett BoR
Grattis!Jahapp, imorgon klockar jag in på 34 bast alltså. Vilken grej, det får man ju ändå fira lite! Trevlig kväll
![]()
![]()
Jag har 2, Aquaracer och Formula 1Vilka i tråden äger Tag Heuer ?
Just jaJag har 2, Aquaracer och Formula 1
Edit* och 1 4000, men den är fruns
Tror det. Aquaracer var introducerad runt 2005Just ja![]()
Är Aquaracer klockorna efterträdare till Searacer linjen, om du vet ?
Searacer kom 1997...
Har ägt 2stVilka i tråden äger Tag Heuer ?
Är sjukt sugen, hoppas man kan vela lite till så den hinner sälja slutDen där är riktigt läcker. Tror att rehauten (visst heter det så?) är gilt.
Kjöööp!Är sjukt sugen, hoppas man kan vela lite till så den hinner sälja slut
Dessa har ju inte ens en någon rehaut men verkar ha en gilt glasring som reflekterar jäkligt snyggt!
Congrats @TerryTee vem det nu är![]()
Grattis!Jahapp, imorgon klockar jag in på 34 bast alltså. Vilken grej, det får man ju ändå fira lite! Trevlig kväll
![]()
![]()
Behövs den? Nä, men för att citera Krille så känner man manin komma krypandes upp längs ryggraden och jag GILLART!Kjöööp!![]()
Sjukt är det! Pga dig har jag tittat på klockor i en timmeBehövs den? Nä, men för att citera Krille så känner man manin komma krypandes upp längs ryggraden och jag GILLART!![]()
Står definitivt på egna benJo men Guinand står mycket bra på egna benSM’s är charmiga med sina homager
Haha-borde vara straffbart att visa såna där bilder på forumet i perioden oktober-april...Halsningar fran buskarna till alla Micros....
![]()
![]()
![]()
![]()
Men det är samma ben som Sinn står på.Står definitivt på egna ben
![]()
![]()
Tänk för några år sen, när man åtminstone kunde drömma om att åka till tropikerna under vintern!Haha-borde vara straffbart att visa såna där bilder på forumet i perioden oktober-april...
Läs i GuinandtrådenMen det är samma ben som Sinn står på.Helmut Sinn, varför sålde han Sinn och gjorde liknande klockor med Guinand? Kanske gåtts igenom tidigare, men är det inte lite märkligt ändå?