• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Någon som sitter på min gamla Aegis? Eller försvann den i intet? :bag:
F47309BC-D89E-4004-8C49-755A4A35C541.jpeg

Ny dag, ny klocka! Fast jag hade lovat mig själv att kanske eventuellt inte köpa någon klocka på ett tag så kunde jag inte låta bli den här!

Spontana tankar efter en hel kvälls användning: Riktigt bra kvalitet! Kronor, finish och urverk är helt klart över förväntan! Ser stor ut och är rätt stor med, men jag känner att jag kan komma undan med det.
Väldigt snygg klocka! Tack @Jockinho för en snabb och smidig affär! :)
BFCFFE9C-52FC-4BAD-AD1E-3E1C7173DFBD.jpeg

Nytt även här. Haft den nån dag nu och trivs gott med den. Kvalitetsmässigt tycker jag nog inte länken nårupp till Steinhart, M&S och Squale, spännet lite "plåtigt" i klass med Squale. Urverket går bra med +6 s även om det är baserat på 2824 och inte 2892 som de andra, bygger lite mer höjd. Klockan gillar jag, bra storlek, snygg design.
IMG_20190220_090316_4.jpg

Ny dag, ny klocka! Fast jag hade lovat mig själv att kanske eventuellt inte köpa någon klocka på ett tag så kunde jag inte låta bli den här!

Spontana tankar efter en hel kvälls användning: Riktigt bra kvalitet! Kronor, finish och urverk är helt klart över förväntan! Ser stor ut och är rätt stor med, men jag känner att jag kan komma undan med det.
Grattis. Det där exemplaret tog ett tag för mig att få ut från Ward, så njut!

Sitter perfekt! Tycker den är väldigt bra och trevlig kvalite dock klickade vi aldrig riktigt trots att vi kämpade en del och försökte bibehålla relationen men det gick inte tillslut :D

Jag har förhoppningsvis något nytt på handleden till helgen om än inte mikro (men som finns på ”att testa listan”) :)

Sitter perfekt! Tycker den är väldigt bra och trevlig kvalite dock klickade vi aldrig riktigt trots att vi kämpade en del och försökte bibehålla relationen men det gick inte tillslut :D

Jag har förhoppningsvis något nytt på handleden till helgen om än inte mikro (men som finns på ”att testa listan”) :)
Spännande! Vad har du på g? :)

Kommer du trycka på köp? Har inte sett mycket info om eventuell länk? Tycker inte riktigt om gummit som ska med.
Jag måste säga att jag gillade skisserna mer än den färdiga produkten, tycker det är lite för stor diameter i förhållande till bandhornens längd men det är säkert bara jag för alla andra verkar helt betagna av den. Jag kommer nog att hoppa över men det är en bra prissatt GMT med lite annorlunda form än vad man är vid, vem vet jag kanske hinner ändra åsikt innan lanseringen :D Så vitt jag vet så kommer den även komma på stållänk så du bör inte oroa dig allt för mycket om gummibandet.

Jag måste säga att jag gillade skisserna mer än den färdiga produkten, tycker det är lite för stor diameter i förhållande till bandhornens längd men det är säkert bara jag för alla andra verkar helt betagna av den. Jag kommer nog att hoppa över men det är en bra prissatt GMT med lite annorlunda form än vad man är vid, vem vet jag kanske hinner ändra åsikt innan lanseringen :D Så vitt jag vet så kommer den även komma på stållänk så du bör inte oroa dig allt för mycket om gummibandet.

Håller nog med dig. Jag är inte helt övertygad heller. Får se hur gruppversionen blir IRL :) annars funderade jag på den med meteorit. Får vänta tills vi ser lite produktbilder :cool:

Kul att följa processen på Facebook iaf. Han har bra kommunikation med kunder och en trogen skara.

• Like
Reactions: M26
Håller nog med dig. Jag är inte helt övertygad heller. Får se hur gruppversionen blir IRL :) annars funderade jag på den med meteorit. Får vänta tills vi ser lite produktbilder :cool:

Kul att följa processen på Facebook iaf. Han har bra kommunikation med kunder och en trogen skara.
Samma med Naoki och Gruppo Gamma, båda har mycket god kommunikation med och trogna kunder. Om något så skulle jag nog vänta in gruppversionen, jag har aldrig varit ett fan av meteorit dessvärre :confused:

• Like
Reactions: FOQ
Tillbaka
Topp