• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Ja den har ju endast verktyget som inspiration, jag tvivlar på att den blir högre än deras standard modeller :D
De får ju gå all in tycker jag, 50mm hög klocka är ju ganska unikt i alla fall! :rolleyes: Ser ut att bli toolig i alla fall. Den här typen av klockor brukar ju antingen bli riktigt coola eller helt åt helvete, hehe.

• Like
Reactions: M26
De får ju gå all in tycker jag, 50mm hög klocka är ju ganska unikt i alla fall! :rolleyes: Ser ut att bli toolig i alla fall. Den här typen av klockor brukar ju antingen bli riktigt coola eller helt åt helvete, hehe.
Ja Panerais djupmätare skulle jag kunna strappa fast på armen bara för att den ser så cool ut men den blir ju inte så praktisk på land då man lär slå sönder den inom en snar framtid :cigar: Med ett ur så räcker det om den bara har ett vintage kupat glas, tror det blir riktigt häftigt ändå :hungry:

Ja Panerais djupmätare skulle jag kunna strappa fast på armen bara för att den ser så cool ut men den blir ju inte så praktisk på land då man lär slå sönder den inom en snar framtid :cigar: Med ett ur så räcker det om den bara har ett vintage kupat glas, tror det blir riktigt häftigt ändå :hungry:
Slå sönder den? Jag hade varit mer rädd för att slå sönder min omgivning, den där ser ut att tåla det. :D Håller med om det kupade glaset, den borde den definitivt ha. :)

• Like
Reactions: M26
Fortsätter bomba med bilder på acheron. Kommer inte att köpa men satan så bra! Utom då storleken gissar jag :D
66EC0F83-88BF-42AC-8189-0FF8781301A8.png

GG verkar ha något riktigt häftigt på gång, en teaser från Naoki tidigare idag :woot:
"You've seen watches that pay homage to other watches. Have you seen a watch that pays homage to a depth gauge?"
52344287_1008658765995114_4495949272709070848_o.jpg
52354542_1008660112661646_2799339518937792512_o.jpg

Ser ut att bli en klocka baserad på panerai's dykinstrument :D

Rahmen_Instrument_2011_depthg4.jpg
Rahmen_Instrument_2011_depthg3.jpg

Ser ut att vara en Jumping Hour komplikation :hungry:

Tillbaka
Topp