Du borde helt klart prova innan du avfärdar den, jag är ett stort fan. Tyvärr så flippar jag rätt ofta så inget blir särskilt långvarigt såvida det inte har ett sentimentalt värde för mig.Blir också sugen alla pratar sig så varmt om GG.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du borde helt klart prova innan du avfärdar den, jag är ett stort fan. Tyvärr så flippar jag rätt ofta så inget blir särskilt långvarigt såvida det inte har ett sentimentalt värde för mig.Blir också sugen alla pratar sig så varmt om GG.
Du borde helt klart prova innan du avfärdar den, jag är ett stort fan. Tyvärr så flippar jag rätt ofta så inget blir särskilt långvarigt såvida det inte har ett sentimentalt värde för mig.
Haha ja, de var lite anonyma tidigare Skulle gissa på allt mellan 4000-7500kr beroende på produktionsår och urverk. De äldre i det nedre spannet och de nya med ETA i det övre.Skulle kolla vad dom går på köp/sälj. Du står ju för majoriteten av försäljning av GG
Nybeställt!
Riktigt snygg! Fina detaljer.Nybeställt!
Ja jag va lite feg gällande färg,de har lite roliga färger nuRiktigt snygg! Fina detaljer.
Elshans sidoprojekt, var sugen på den med svart tavla och bezel. Aggressivt prissatta också, grattis!Bäm. En av två klockor som kom idag
Tackar! Har chattat en hel del med Erwan som ligger bakom klockan tillsammans med Elshan. Väldigt trevlig! För min del är det storleken och tjockleken som är bäst med den här.Elshans sidoprojekt, var sugen på den med svart tavla och bezel. Aggressivt prissatta också, grattis!
Mycket Nodus nuNybeställt!
Samlar till en släktträffMycket Nodus nu
Jag tycker den verkar riktigt fin, både den blå och meteoriten. Jag är en sån där "våga vägra fb" så ni får gärna informera när det kommer mer info. (Hörde förresten av en ungdom att fb är bara för föräldrar och medelålders... Och jag tillhör inte ens dem... ungdomarna är nån annanstans . Hur är det med målgruppen för Zelos )Håller nog med dig. Jag är inte helt övertygad heller. Får se hur gruppversionen blir IRL annars funderade jag på den med meteorit. Får vänta tills vi ser lite produktbilder
Kul att följa processen på Facebook iaf. Han har bra kommunikation med kunder och en trogen skara.
Kul design på tavla, visare och bezel. Gillar att de behållit "dykar" insert och inte tryckt in 24 timmars på en 120 klicks. Räcker ofta med två tider (inte alla som har hustrun i Tibet och dottern i Polen )
Känner igen det beteendetNytt på ingång även här! Klassiskt jag att köpa nytt innan det som ska bekosta är sålt.
Extra illa när man är studentKänner igen det beteendet
Wow, den såg väldigt bra ut!Jag har aldrig kommit överens med Turtle. Den sitter konstigt, trots att jag försökt 3 gånger med Padi, Ninja och den vanliga.
Men denna här modden får mig att drömma om en Padi igen!
Spännande! Vad har du på ingång?Nytt på ingång även här! Klassiskt jag att köpa nytt innan det som ska bekosta är sålt.
Försök inte, nu ska jag också vara hemlighetsfullSpännande! Vad har du på ingång?
Fair enoughFörsök inte, nu ska jag också vara hemlighetsfull
Jag har aldrig kommit överens med Turtle. Den sitter konstigt, trots att jag försökt 3 gånger med Padi, Ninja och den vanliga.
Allt med stålbezel ser ju typ bra utJag har aldrig kommit överens med Turtle. Den sitter konstigt, trots att jag försökt 3 gånger med Padi, Ninja och den vanliga.
Bra höjd på den där. Smiter lätt in under skjortan. Kan nog bli bra med den looken.GG verkar ha något riktigt häftigt på gång, en teaser från Naoki tidigare idag
"You've seen watches that pay homage to other watches. Have you seen a watch that pays homage to a depth gauge?"
Ser ut att bli en klocka baserad på panerai's dykinstrument
Ja den har ju endast verktyget som inspiration, jag tvivlar på att den blir högre än deras standard modellerBra höjd på den där. Smiter lätt in under skjortan. Kan nog bli bra med den looken.
Jag tycker den verkar riktigt fin, både den blå och meteoriten. Jag är en sån där "våga vägra fb" så ni får gärna informera när det kommer mer info. (Hörde förresten av en ungdom att fb är bara för föräldrar och medelålders... Och jag tillhör inte ens dem... ungdomarna är nån annanstans . Hur är det med målgruppen för Zelos )