Om du får för dig att du vill ha en Zelos Swordfish eller en Certina ds ph200m så hojta till. Kommer komma ut på k&s imorgon annars skulle jag gissa
Swordfish vore skoj testa en dag men vill åt den turkosa eller blå isf dessvärre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om du får för dig att du vill ha en Zelos Swordfish eller en Certina ds ph200m så hojta till. Kommer komma ut på k&s imorgon annars skulle jag gissa
Jo, Timefactors är Uk-baserat. Men vi pratade om Nodus där. Och Nodus är så kaliforniska det bara går att bliSkumt, ligger inte Timefactors i UK? Hade förstått om de skeppade direkt från fabrik i Kina men USA, undrar vad orsaken till det är?
Aldrig hört talas om den men jag gillar modellen , snygg och stilig, men lite för stor för mig, önskar alla en fin dag i regnetTjena gubbar. Såg denna på Instagram till morgonkaffet precis. Nån som vet nått om kvaliteten på dessa? Quartz och 43mm tyvärr men tyckte de såg fina ut. 30% rabatt hela feb. Hade nog köpt om de vart 40-41mm. Sökte i tråden men kammade noll.![]()
Riktigt snygg klocka!! Blev väldigt fint även med det bandet. Kan man få se bild på spännet?
Riktigt snygg klocka!! Blev väldigt fint även med det bandet. Kan man få se bild på spännet?
Passade ju fruktansvärt bra med klockan. Bandet ser väldigt mjukt och behagligt ut. Pricken över i:et blir väl när bronsspännet kommerYes! Känner att det här är lätt min stil. Varför har jag inte köpt förut?Bandet är för övrigt grymt. Blir fler köp i framtiden. Spännet är tyvärr rostfritt, men har brons på ingång. Jag insåg däremot att det är inget jag stör mig på. Allt som allt supernöjd. Tack @parasec
*Edit: nu med bild
Crown & Buckle har bra Heavy Duty Nato med brons hardware för rimlig peng:Är det någon av mikromärkesentusiasterna som sitter på antingen ett 22 mm mässing-Nato, eller band med brons-/mässingsspännen eller helt enkelt bara spännen i brons eller mässing? Band och Nato måste vara i 22 mm, men spännen funkar i både 20 eller 22 mm. Jag lägger gärna vantarna på något.
![]()
Sorry, glömde skriva märket.Fin! Geckota?
Fin! Geckota?
Grym @FOQ, gillar korset på tavlan adderar lite extra detalj! Enda jag skulle byta ut och som gjorde jag inte köpte var att jag föredrar en rejäl lökkrona på flygare. Något jag verkar ganska ensam om![]()
Håller på att välja klocka inför badsemestern. Frågan är vilken WR jag ska välja. 500m, 600m eller 1000m?
![]()
Squale!Håller på att välja klocka inför badsemestern. Frågan är vilken WR jag ska välja. 500m, 600m eller 1000m?
![]()
Inget lätt val. Ondan är bland det snyggaste sommarklockor jag sett och CW är ju favorit, håller året runt (och på länk, gillar). Men 1000 meter zelos klarar man sej ju inte utanHåller på att välja klocka inför badsemestern. Frågan är vilken WR jag ska välja. 500m, 600m eller 1000m?
![]()
Minst två skulle jag säga.Håller på att välja klocka inför badsemestern. Frågan är vilken WR jag ska välja. 500m, 600m eller 1000m?
![]()
HahaHåller på att välja klocka inför badsemestern. Frågan är vilken WR jag ska välja. 500m, 600m eller 1000m?
![]()
CW för barnpoolen, Squale för vuxenpoolen och zelos för havet! alla ska medHåller på att välja klocka inför badsemestern. Frågan är vilken WR jag ska välja. 500m, 600m eller 1000m?
![]()
Trevlig semesterJag tackar och bockar för alla fina förslag. Det blev min kära Squale Onda Azzurro. Och efter en del svärande är den nu ombytt till nato och redo för böljan blå.
![]()
TackTrevlig semester![]()
Den är så fin. Njut.Jag tackar och bockar för alla fina förslag. Det blev min kära Squale Onda Azzurro. Och efter en del svärande är den nu ombytt till nato och redo för böljan blå.
![]()
Tack, det ska jag.Den är så fin. Njut.
Bon Voyage!Jag tackar och bockar för alla fina förslag. Det blev min kära Squale Onda Azzurro. Och efter en del svärande är den nu ombytt till nato och redo för böljan blå.
![]()