Glöm inte bort att räkna ut hur många ryssar det går på en Monta baraFör mig var det i alla fall klart som korvspad .
Om man skulle ta och prova en kanske
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Glöm inte bort att räkna ut hur många ryssar det går på en Monta baraFör mig var det i alla fall klart som korvspad .
Bajs duuuuuuu.För mig var det i alla fall klart som korvspad .
Skulle tänkt på det innan, nu är det förs...Glöm inte bort att räkna ut hur många ryssar det går på en Monta bara
Ät du din surhaj istället .Bajs duuuuuuu.
Nu vill jag ögonaböj teleporteras hem och knata in i Coop och köpa mig en Bullens pilsnerkorv på konserv !
Fuck covid, Fuck Fuck fuck it all away.
Monta alltså? Vilken modell, du måste avslöja...dålig karma annars och allt det därSkulle tänkt på det innan, nu är det förs...
Triumph. Kände för en "liten" och har länge velat prova en och testa om kvallen är så bra som dom flesta recensioner säger. Ska trappa ner sen .Monta alltså? Vilken modell, du måste avslöja...dålig karma annars och allt det där
Kul! Det var inte meningen att pusha dig...jo det var det. Ska bli intressant att se dina intryck och fina bilder, landar redan i veckan eller?Triumph. Kände för en "liten" och har länge velat prova en och testa om kvallen är så bra som dom flesta recensioner säger. Ska trappa ner sen .
Deutchland Deutchland über Allen !Ät du din surhaj istället .
Förstår dig, för trist det här.
Japp det hoppas jag verkligen att den gör, skulle tippa på onsdag om inte Postnord slarvar bort den. Är spänd av förväntan.Kul! Det var inte meningen att pusha dig...jo det var det. Ska bli intressant att se dina intryck och fina bilder, landar redan i veckan eller?
Javisst, får bli arkivbilder för ligger så gött i soffan.@Von
Kan man få en profilbild på Certinan?
Funderar på att beställa en... men har den väldigt raka luggar eller?
Jag vart sugen på sen där Montan med. GrattisJapp det hoppas jag verkligen att den gör, skulle tippa på onsdag om inte Postnord slarvar bort den. Är spänd av förväntan.
Fast Mayhem är ju bra, synd att tycka synd om dig då Sett "Helvete" dokumentären som går på SVT förresten?Sitter hemma ensam och lyssnar på Mayhem. Tyck synd om mig
TackJag vart sugen på sen där Montan med. Grattis
Vaniljband idag
Ja, jag såg alla 4 delarna när de gick på NRK (Norsk Riks Kringkasting)Fast Mayhem är ju bra, synd att tycka synd om dig då Sett "Helvete" dokumentären som går på SVT förresten?
Jo, jag antar det. Har bara sett första delen, blev nostalgisk som fan och blev så påmind om hur oskyldigt och...kul det var i början.Ja, jag såg alla 4 delarna när de gick på NRK (Norsk Riks Kringkastning)
Tyvärr har vitala (och viktiga) delar tagits bort.
Javisst, får bli arkivbilder för ligger så gött i soffan.
Ganska raka men har ändå hanterbar L2L, är övertygad om att den kommer sitta fint på din handled (har ca 18 själv tror jag, mest muskler men ändå).
Tack!
Ja ganska raka... mer ser ju ok ut.
Jag har 18.5 cm handled men mest fläsk...
Glasringen är väldigt cool på den där... ser ut som ett kupat glas ur många vinklar!
Undrar om den skulle se bra ut på mesh förresten, jag har ett polerat staib som inte används.
blir själv upphetsad av själva djupet ner till tavlan...eller ja det är väl mest en illusion men ser jäkligt sexigt ut.Tack!
Ja ganska raka... mer ser ju ok ut.
Jag har 18.5 cm handled men mest fläsk...
Glasringen är väldigt cool på den där... ser ut som ett kupat glas ur många vinklar!
Undrar om den skulle se bra ut på mesh förresten, jag har ett polerat staib som inte används.
Nu lider det mot sommar och då får man ju lite feeeeling på sommarklocka. Vilken av dessa ska jagsikta på OM jag skulle köpa en till klocka 2021?
Halios Seaforth bahama yellow som det ryktas om ska få en come back i vår. På plus-sidan är myten och andrahandsvärdet. På minussidan är den för stor och jag gillar inte datum i samma färg som tavlan, den tappar i dynamik, så saknar den länk.
Nyansen på bahama yellow är svårslagen. Tycker inte den är stor, den svarta bezeln gör att den upplevs mindre. Det enda som stör mig lite på klockan är lume i bezeln, men färgen på urtavlan överväger den lilla detaljen.
Nya Raven Trekker 39, den har ju allt Seaforth borde haft inkl rätt storlek. Den missar på andrahandsvärde och verk.
Som bubblare har vi certina som jag hoppas gör om sin PH200 i mindre storlek. Se det här projektet:
Den är inte dum heller, rostfritt är också en din kombination.Av jag var tvungen välja mellan dessa ille jag nog vald Certinan om den kommer i rätt färg.
har dock lite svårt för svart vridring mot gul tavla. Föredrar rostfritt eller annan färg
Du har väl tittat på CW?
Finns båda C60 och C65 i gult. Dock endast begagnad.
Hade varit intressant att se hur den blir.Halios Seaforth bahama yellow för min del om jag hade valt. Inte helt omöjligt att jag kommer att kika på en, men då utan bezel.
Denna blå är också magisk. Helt underbar tavlaGammal bild för inspiration @Baramats blir inte bättre än så här, oavsett färgval.
Haft curve chronon som visas på bilden, tyckte den va jäkligt retro och snygg, men det va lite i det tjockaste laget för min del Tycker deras bullhead och speciale är riktigt coola!Kikade runt lite på deras webbsida, flera snygga modeller!
Practice What u preachIdag kom pikachu!