Mycket bra, fantastiskt fin för sitt ringa pris!Grattis till 2st trevliga klockor
Satt faktiskt och tittade på PRXen alldeles nyss, hur känns den?
Tack Leo! Jag har ca 17cm handled, tycker inte den bär så stort men naturligtvis större än vad tidstypiska ur skulle göra helt klart.Shit va nice Blir nog mitt nästa köp när jag sparat lite. Bärs den stort? 40mm känns lite stort.
Tackar ödmjukast vännen!Wow, grymt fin! Som vanligt gör du väldigt roliga köp
Tackar! Mycket bra överlag med fin och följsam länk. Jag var rädd att den skulle bära lite för stort men tycker faktiskt att den bär otroligt bra för den typ av klocka, kanske just för att den uppfattade storleken är boett (L2L ca 45mm) utan länk. Tycker också att Tissot gjorde helt rätt här och valde en helt clean och klassisk tavla med mycket passande visare.Dan Eliasson?
Sedär ja grattis! Det diskuterades om just den klockan i tråden "Officiella Quartztråden för kvarts-samtal" tidigare idag. Verkar mycket intressant! Berätta gärna mer om den
Mycket bra! Köpt hemma i Svearike faktiskt men jag lade också beställning samma dag som Tissot släppte nyheten eller om det var dagen efter, de var lite försenade men börjar komma ut till handlare nu. För 3550kr är det ju ett givet köp enligt min ödmjuka meningGrymt, what's the verdict? Är själv sugen på att beställa en så småningom. Köpt utomlands?
Tackar, har tagit upp lite mina första intryck här ovan i mitt svar till @Lundgren🥊Snygg! Berätta gärna mer om den fina pjäsen.