Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Redan avhandlat. Du kommer inte veta exakt när apokalypsen sker men visst om du går runt med massor med batterier i fickan redan nu.Finns väl miljontals batterier som redan tillverkats? Ta med några kartor så klarar du dig. Men Rangeman är ju solar.
För övrigt lär det finnas miljontals klockor att välja på när det bara är 0,5-1 % av befolkningen kvar.
Exakt, Tack!Zombieapokalypsen är ju egentligen inga problem.. tänk kärnvapensapokalyps då all elektronik dödas av EMP-vågen! Då sitter blir ju plötsligt milgauss och dylikt hetast i klickvärlden
Apokalypses vara inte längre än 6-7 år, lita på mig. Se bara till att serva klockan precis innan så är det lugnt.Jo men tänk när du ska serva din mekaniska sen efter fem år, du har kanske inga pengar kvar och det är förenat med livsfara att ta sig igenom eländet på vägen till AD. Sug på den...
Äh! Skärp dig. Den är ju cool . Nä men skämt å sidor tyckte jag också den var rätt lökig inledningsvis men de är ändå lite charmigt och något unikt. Jag tänker på det som ett W = begynnelsebokstaven i mitt efternamn då är det helt plötsligt en klocka gjord för mig.Tycker att CW för många grymt snygga klockor, men stör mig något så otroligt på treudden
Vilket tjusigt påskägg du har från Новодевичий монастырь, present?Klart affordable!
Som lovat ett lite mer affordable alternativ idag
Grattis till 2st trevliga klockorVilket tjusigt påskägg du har från Новодевичий монастырь, present?
Shit va nice Blir nog mitt nästa köp när jag sparat lite. Bärs den stort? 40mm känns lite stort.Vilket tjusigt påskägg du har från Новодевичий монастырь, present?
Wow, grymt fin! Som vanligt gör du väldigt roliga köpVilket tjusigt påskägg du har från Новодевичий монастырь, present?
Äh! Skärp dig. Den är ju cool . Nä men skämt å sidor tyckte jag också den var rätt lökig inledningsvis men de är ändå lite charmigt och något unikt. Jag tänker på det som ett W = begynnelsebokstaven i mitt efternamn då är det helt plötsligt en klocka gjord för mig.
Rekommenderar dig dock verkligen att prova en CW om du får tillfälle. Dom är riktigt bra och beggade priserna är oslagbara.
Vad är den röda knappen för nåt? Får lite ”måste klicka på den förbjudna röda knappen” känslanGlömde ju posta dagens Tiger. Provade ZD Sailcloth, passar inte jättebra men väldigt bekvämt.
Dan Eliasson?Vad konkret, pekar på att det kommer komma en zombieapokalyps ?
Sedär ja grattis! Det diskuterades om just den klockan i tråden "Officiella Quartztråden för kvarts-samtal" tidigare idag. Verkar mycket intressant! Berätta gärna mer om denVilket tjusigt påskägg du har från Новодевичий монастырь, present?
Grymt, what's the verdict? Är själv sugen på att beställa en så småningom. Köpt utomlands?Vilket tjusigt påskägg du har från Новодевичий монастырь, present?
Jag menar i butiker! Du får väl loota.Redan avhandlat. Du kommer inte veta exakt när apokalypsen sker men visst om du går runt med massor med batterier i fickan redan nu.
Vågat, vågat...klockorna sitter på övriga 99% som dessvärre är zombiehandleder enligt mina beräkningar.
Man kan ladda med andra ljuskällor än solen. Det är väl inte perpetuellt mörker i bunkern?Men hur gör du om det blir ”nukular wintah” och du måste sitta i en bunker???
Edit: glöm det.. var inte ens tvåa på bollen
Väldigt fin! Är den brun? Eller nån sorts olivgrön? Svårt att se, tycker jag.Ahh jag slänger in några till. Bilder är ju kul,
kan också bero på att jag är nöjd-deluxe .
Snygg! Berätta gärna mer om den fina pjäsen.Vilket tjusigt påskägg du har från Новодевичий монастырь, present?
Det är en avfyrningsknapp för en ballistisk missil / vridringslåsVad är den röda knappen för nåt? Får lite ”måste klicka på den förbjudna röda knappen” känslan
Olivgrön stämmer bäst och gäller i dagsljus, är det sen lite mörkare så mörknar även tavlan.Väldigt fin! Är den brun? Eller nån sorts olivgrön? Svårt att se, tycker jag.
Lite sugen, om teal-varianten haft svart bezel hade jag nog vart mer sugen.Imorgon släpps nya batchen av Zelos Swordfish 40. Några som tänkte klicka hem en?