FOQ
Guld
![Banghead :banghead: :banghead:](/styles/baisik/xenforo/smilies/banghead.png)
Nåja, trevlig fredag på er och skål!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja f-n så det är. Omöjligt att säga innan man ägt en klocka om den är OK eller NOKBlir så less. Har burit min San Martin Pilot non-stop sedan jag fick den (fantastisk klocka). Skulle precis prova min Halios Seaforth och får nog inse att den inte funkar med min handled. Har liksom inte tyckt den känns rätt på handen sedan jag fick den. Extremt jobbigt eftersom jag älskar utseendet på klockan och har suktat efter just den konfigurationen jag har. Ska göra ett bandbyte och fundera på om den ska behållas eller får gå till någon lyckligt lottad person med bättre lämpade handleder.
![]()
Wristshot?Blir så less. Har burit min San Martin Pilot non-stop sedan jag fick den (fantastisk klocka). Skulle precis prova min Halios Seaforth och får nog inse att den inte funkar med min handled. Har liksom inte tyckt den känns rätt på handen sedan jag fick den. Extremt jobbigt eftersom jag älskar utseendet på klockan och har suktat efter just den konfigurationen jag har. Ska göra ett bandbyte och fundera på om den ska behållas eller får gå till någon lyckligt lottad person med bättre lämpade handleder.
![]()
L2L funkar den helt klart. Det är bara det att kronan skär sig in i handleden och smärtar. Ska prova med annat band. Har suttit på Erikas sedan jag fick den (ser ju så bra ut).Wristshot?
Då är jag med, för estetiskt funkar den klockrentL2L funkar den helt klart. Det är bara det att kronan skär sig in i handleden och smärtar. Ska prova med annat band. Har suttit på Erikas sedan jag fick den (ser ju så bra ut).
![]()
Då är jag med, för estetiskt funkar den klockrent![]()
Tror båda funkar bra med tanke på tavlans färg, handlar mer om dina preferenser.Funderar på att komplettera med ett sail cloth från @Royal Straps. Svart med grå sömmar eller helt svart? Vad tycker ni?
Har kollat på en Chris Ward ett tag nu. Och sen kom denna, blev kär i den direkt. Vet inte varför egentligen.. den bara tilltalar mig väldigt mycket. Extra mycket nu när dom har 15%...
Vad tror ni? Är det värt?
![]()
CW är riktigt mycket klocka för pengen, mycket bra kvallitet. Snyggt med ss bezel.Har kollat på en Chris Ward ett tag nu. Och sen kom denna, blev kär i den direkt. Vet inte varför egentligen.. den bara tilltalar mig väldigt mycket. Extra mycket nu när dom har 15%...
![]()
Kör hårt! Har två själv och älskar dom, mycket klocka för pengarna. Tycker dom håller en mycket högre nivå än deras relativt modesta prislapp.Har kollat på en Chris Ward ett tag nu. Och sen kom denna, blev kär i den direkt. Vet inte varför egentligen.. den bara tilltalar mig väldigt mycket. Extra mycket nu när dom har 15%...
![]()
Fick detta i mejlen:
"Your Falcon in PVD Gold/Hunter Green is expected to ship out the week of March 4-9." Nära nu att jag får hem denna fantastiska pjäs!
![]()
Min i stål förväntas skeppas nästa veckaFick detta i mejlen:
"Your Falcon in PVD Gold/Hunter Green is expected to ship out the week of March 4-9." Nära nu att jag får hem denna fantastiska pjäs!
![]()
KörHar kollat på en Chris Ward ett tag nu. Och sen kom denna, blev kär i den direkt. Vet inte varför egentligen.. den bara tilltalar mig väldigt mycket. Extra mycket nu när dom har 15%...
![]()
Surt men så blir det ibland, inte mycket att göra åt, finns säkert någon vänlig själ här som kan ta över klockanBlir så less. Har burit min San Martin Pilot non-stop sedan jag fick den (fantastisk klocka). Skulle precis prova min Halios Seaforth och får nog inse att den inte funkar med min handled. Har liksom inte tyckt den känns rätt på handen sedan jag fick den. Extremt jobbigt eftersom jag älskar utseendet på klockan och har suktat efter just den konfigurationen jag har. Ska göra ett bandbyte och fundera på om den ska behållas eller får gå till någon lyckligt lottad person med bättre lämpade handleder.
![]()
Hahaha sådär känner jag också för att göra varje gång jag får en klocka före alla andraMin i stål förväntas skeppas nästa vecka
![]()
I've had the same problem. It's essentially to thin for the size of the crown. Or the crown guards aren't big enough. Nato alleviates the problem.L2L funkar den helt klart. Det är bara det att kronan skär sig in i handleden och smärtar. Ska prova med annat band. Har suttit på Erikas sedan jag fick den (ser ju så bra ut).
![]()
I've had the same problem. It's essentially to thin for the size of the crown. Or the crown guards aren't big enough. Nato alleviates the problem.
Är det värt!? Skojar du, C60 är en väldigt prisvärd "dykare" för pengen i.m.h.o. Vi ska dock inte tala så högt om det, risk att alla vill ha en...Har kollat på en Chris Ward ett tag nu. Och sen kom denna, blev kär i den direkt. Vet inte varför egentligen.. den bara tilltalar mig väldigt mycket. Extra mycket nu när dom har 15%...
![]()
Fundera lite till på vad som är fel. Är kronan för vass? Sticken den ut för mycket? Har du klockan för långt ner på handleden? Har du bandet för löst?L2L funkar den helt klart. Det är bara det att kronan skär sig in i handleden och smärtar. Ska prova med annat band. Har suttit på Erikas sedan jag fick den (ser ju så bra ut).
![]()
Kul, trodde tiden var förbi när folk ville ha verktygsur med tunt guldlager som slits bort fort.Fick detta i mejlen:
![]()
Nä, jag gillar tunna guldlager! De guldiga klockor jag har i dag har klarat sig bra.Kul, trodde tiden var förbi när folk ville ha verktygsur med tunt guldlager som slits bort fort.
Hade hoppas på mejl igår från Lorier. Men jag förstod att Neptune skulle ta längre tid. Letade förbrilt i skräpmappen med.Fick detta i mejlen:
![]()
Du kommer ha enorma mängder svårt att hitta något bättre. Framförallt för de pengarna.Har kollat på en Chris Ward ett tag nu. Och sen kom denna, blev kär i den direkt. Vet inte varför egentligen.. den bara tilltalar mig väldigt mycket. Extra mycket nu när dom har 15%...
![]()
Ska få hem denna vid samma datumFick detta i mejlen:
![]()
Har kollat på en Chris Ward ett tag nu. Och sen kom denna, blev kär i den direkt. Vet inte varför egentligen.. den bara tilltalar mig väldigt mycket. Extra mycket nu när dom har 15%...
![]()
Ska du köpa?Ny Bronzo från San Martin, lite B & R vibbar
![]()
![]()
![]()
![]()