Crispie
Silver
Såg den också. Jävligt fin. Lite stor kanskeDen här nyheten är inte alls dum! C1 Worldglow.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg den också. Jävligt fin. Lite stor kanskeDen här nyheten är inte alls dum! C1 Worldglow.
Men släng upp nån bild till och modellnamnet till en törstig en!Bonetto cinturini!
Men släng upp nån bild till och modellnamnet till en törstig en!
Ja, grått passade riktigt fint. Ska bara leta upp ett PVD-spänne också. Är det någon som har tips på bra natoband med PVD-hårdvara så får ni gärna säga till!Snyggt med det bandet!
Appropå Evant!
Vart tog alla Decodiver vägen, fanns väl iaf två här på forat?
Bra sugen på en om någon ser detta
Det var den blå varianten jag avsåg i mitt inlägg, mycket möjligt att det finns fler än två av den dockJag hade två samtidigt, en svart och en blå, så det måste ha varit flera än två totalt
Jag var för datumberoende, och störde mig på spökdatumet, därför åkte båda ut.
Superfina klockor i övrigt
Arkivbild paketöppning Juli 2018, det var tider det...
Mucho fin, grattis!!
Äsch då, din vision dina idéer rakt igenom. Jag hade bara kul medans jag pimplade den fina Nebbiolon du bjussade på, sååå det är du som ska ha tack!
Haha absolut, beställde härifrån men finns nog på andra ställen!Men släng upp nån bild till och modellnamnet till en törstig en!
Passade väldigt bra på mesh!
Det ser mörkt ut.
Magiskt bra
Njae, får frågan ibland men har inget bra svar. Gör det mest som en kul grej för att överleva vintermånaderna, det får inte bli för "jobbmässigt" om du fattar?Brukar du sälja dina moddar eller ta beställningar?
Den berömdaNjae, får frågan ibland men har inget bra svar. Gör det mest som en kul grej för att överleva vintermånaderna, det får inte bli för "jobbmässigt" om du fattar?
Med det sagt är jag aldrig omöjlig så det är bara hojta till i PM om något speciellt önskas
Ja, grått passade riktigt fint. Ska bara leta upp ett PVD-spänne också. Är det någon som har tips på bra natoband med PVD-hårdvara så får ni gärna säga till!
Edit: Fan vad suspekt den bilden ser ut. Jag lovar att det är en sko!
Gott! Ja det förstår jag helt. Man vill ju inte göra en hobby tvångsmässigNjae, får frågan ibland men har inget bra svar. Gör det mest som en kul grej för att överleva vintermånaderna, det får inte bli för "jobbmässigt" om du fattar?
Med det sagt är jag aldrig omöjlig så det är bara hojta till i PM om något speciellt önskas
Mucho fin, grattis!!
Magiskt bra
Tack, länge sedan det var så här kul att öppna paket! sjukt nöjd.Riktigt lyckad! Bästa färgen, snygga visare och fräckt med destro.
Hatten av för designavdelningen och väl genomfört av @Von.
Äh var inte så jäkla blyg nu! Postat i en AP kartong oxå, deluxe. Tur att den kom fram!Äsch då, din vision dina idéer rakt igenom. Jag hade bara kul och medans jag pimplade den fina Nebbiolon du bjussade på, sååå det är du som ska ha tack!
Fins det Eta utan hacking?
Jag funderar på det lite då och då och alla är vi så klart olika men jag försöker att leva så minimalistiskt som möjligt oavsett vad det gäller och har kommit fram till att jag föredrar ett fåtal klockor som jag verkligen gillar. Vissa har en bild av minimalism som att det är någon slags masochism där man ska begränsa sig till max och det kanske finns dom som trivs med det men för mig innebär det att man försöker att ta väl avvägda och genomtänkta beslut och prioriterar kvalitet framför kvantitet. Det finns massvis med klockor som jag skulle vilja prova men jag tror att det är nyttigt att man i många fall låter det stanna vid en tanke och jag upplever ofta att jag blir besviken på kvaliteten på billigare klockor vilket gör att jag tröttnar på dem, vissa undantag för unika modeller som t.ex. den Lorier Neptune jag köpte för ett par månader sedan och som väger upp bristerna med sin charmiga design.Ett återkommande problem för mig. När jag köpt på mig en 8-10 affordable så räknar jag ihop kostnaderna och tänker att ”det här hade jag kunnat köpa en Omega för”. Men – vill jag ha 1 Omega eller 10 affordable? Man kan tröttna på en klocka. Man kan komma på att det är sjukt att betala 40-50 papp för en klocka. Men är det inte lika sjukt att lägga 50 papp på 10 klockor? Kanske inte. Ska man nöja sig med 2-3 st för 4-5 papp styck?
Svårt, tycker jag.
Väldigt fin! Din? Eller bara tillkännagiven?
Marianne Ahrne.Vad heter kvinnan med de underliga ögonen och grävling på huvudet som sitter bredvid Ankan i dressinen ?