• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Köpte den precis när den släpptes, minns inte om det var 2018 eller 2019. Har ETA i min, men har PT5000 i andra klockor och de har inte presenterat sämre än originalet.
Nej har nog faktiskt ingenting som stört mig, förutom en liiiiiten misalignment på bezel. Annars har jag enbart positivt att säga :) bezel action är grymt bra, boetten är snygg och har bra finish. Gillar gulddetaljerna på tavlan och kronan.
Najs! Låter som att det är en done deal, ska bara få svar från Geckota om det går att få Beads of Rice direkt så jag slipper köpa fake jubileen i onödan.
 

Master J

Audemars
2-Faktor
Är det någon som beställt från Geckotas hemsida efter 1 Jan? Som jag förstår det är de registrerade för VAT i Sverige så bör inte tillkomma tull/moms.

Är ständigt på jakt efter den ultimata gröna klockan och den här kommer nog bli mitt nästa köp, sjukt snygg och har sett den orangea här i tråden som är riktig läcker. Är det någon som möjligtvis har den här och kan bjuda på ett handledsskott?
1612166532721.png

Japp, watchgecko är momsregistrerade i Sverige, så helt tullfritt.
Supersnabb frakt också med DHL :)
 
Köp den är riktigt läcker! Men ta Beads of Rice. Har inte sett den gröna men vi är två som har orangea och jag har sett en svart på KoS. Här är min
Fick svar av Geckota. Tydligen går det inte att få Beads of Rice länken till den längre, utan det är jubilee-länken som gäller som syns på produktbilderna. Men tydligen ska Geckota ha en February-sale så fick rekommendationen att hålla ut lite så blir det ett mer fördelaktigt pris. Så kanske slänger med Nato och BoR-länk då :)
 

Kalvin

Rolex
2-Faktor
Ska till ombudet och plocka ut en g-shock walter nu på lunchen😀🤠

Om ni är snabba så kan nypa denna till fördelaktigt pris. Byten med slant upp/ner är även det intressant. 😗
 

Baramats

Audemars
2-Faktor
Jag kom på att nu när det är kallt, vilka har klockor med bezels som ni kan vrida enkelt med vinterhandskar? En praktisk undersökning helt enkelt. Testa görna och posta utfall i tråden.

Den enda av mina som klaradet testet utan ansträngning är Fairwind. Blev positivt överaskad igår :)

4EA897C7-BE02-4A23-910B-E2C73070387C.jpeg

341414E9-E502-4EC3-9A37-CCB4A5E3BDEE.png

Filmade men det blev bara lite screenshots för illustrations skull :)
 
Topp