• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Nicke75

Patek
2-Faktor
Kom över denna helt ny har saknat den jag hade.
2D34F9C2-6A6C-406B-8B4A-254358ECE065.jpeg
 

FOQ

Audemars


Hörde av @FOQ att man kan bli stenrik på klockor :angel:



Tackar! Hade verkligen inte räknat med att det var en såpass enkel fix :)

@Remofflan SKX:en är härligt olinjerad. Precis som det ska vara :D

Haha. Det här intresset är en ständigt läckande säck mynt. Fyll på hur mycket du vill, men se den tömmas sakta av dom små möss som gillar att köpa för underpris på K&S.

Med den dramatiska beskrivningen väljer jag att avsluta med KÖÖÖÖÖP allt! Helst San Martin PAM Hommager.

Finns en ute nu för övrigt. KÖÖÖÖP!
 

Baramats

Audemars
2-Faktor
Vad vill ha ha för den? Nyfiken på priset.
Hehe, mitt sinne gick i spinn på hur en komplett rockad av klockor hit och dit skulle kunna göra den min :)

Igenkänning much?

Edit: beroende på skick och kit så går de runt 10-11k beroende på säljarens humör. Ibland mindre.

Edit2: skicka mig PM vid seriöst intresse, jag måste fundera mer och se vad han svarar på min förfrågan.
 
Senast ändrad:

HSK

Patek
2-Faktor
Spammar lite med bilder på dagens fångst. Första intryck efter idag får bli grovhuggen, rå och hur cool som helst ☺️
Stora frågan är dock, låta patineringen vara eller nollställa den?
1213311C-FCAB-42D4-88B8-70161B403989.jpeg
10305832-B8BB-4AF6-9816-B69EE2FCAFE4.jpeg
Det är rätt trevligt att få patinera den själv. Man har ju ingen aning vem det är som har ångat den där över en pisshink i ett förtält någonstans! 😁 @[Bobo]
 

HSK

Patek
2-Faktor
Menar du att du har för många redan eller att de är skräp?
@Equilibrium bor på den där ön med konstiga bokstäver och udda namn... ;) equuiéeeuléébraaiúúúúmm tror jag att det uttalas på hemmaplan?
Skämt åsido så tycker jag att det är jäkligt trist att han kör rena plagiat nu för tiden. Hans SKX var väl en sak då den erbjöd lite alternativ som inte fanns hos Seiko och faktiskt förbättrade grundprodukten men att besöka den där sidan idag är som att surfa in på Aliexpress fast med högre priser...
 
Topp