Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den får... ”Fem par stora pattar !”Kom över denna helt ny har saknat den jag hade.
@Jox köpstopp alltså
Grattis till ett riktigt bra köp
Hörde av @FOQ att man kan bli stenrik på klockor
Tackar! Hade verkligen inte räknat med att det var en såpass enkel fix
@Remofflan SKX:en är härligt olinjerad. Precis som det ska vara
Hörde av @FOQ att man kan bli stenrik på klockor
Fråga, någon som är sugen på en sån här?
Jag har en konversation med en medlem från holland som säljer sin SF och behåller sin Fairwind. Själv är det inte läge (eller?) men jag kan kanske förmedla kontakt.
Hehe, mitt sinne gick i spinn på hur en komplett rockad av klockor hit och dit skulle kunna göra den minVad vill ha ha för den? Nyfiken på priset.
Hehe, mitt sinne gick i spinn på hur en komplett rockad av klockor hit och dit skulle kunna göra den min
Igenkänning much?
Får ju olustkänslor bara av att läsa om det!Hörde av @FOQ att man kan bli stenrik på klockor
Hehe, mitt sinne gick i spinn på hur en komplett rockad av klockor hit och dit skulle kunna göra den min
Igenkänning much?
Edit: beroende på skick och kit så går de runt 10-11k beroende på säljarens humör. Ibland mindre.
Btw. Läs för fan artikeln
Får ju olustkänslor bara av att läsa om det!
Då var det måndag, lägenheten är såld och en ny fas i livet påbörjas! Så även eftersom att detta är mot första inlägg i denna tråd!
Nej nu räcker det med Island alltså.,,,Islander har ett par nya datejust/sarb homages jag tycker ser riktigt trevliga ut.
Stort tack!Grattis till försäljningen och välkommen till tråden !
Vi förvärmer innan plagiat tisdag med Ginault OR1, fantastisk klocka!
Det är rätt trevligt att få patinera den själv. Man har ju ingen aning vem det är som har ångat den där över en pisshink i ett förtält någonstans! @[Bobo]Spammar lite med bilder på dagens fångst. Första intryck efter idag får bli grovhuggen, rå och hur cool som helst
Stora frågan är dock, låta patineringen vara eller nollställa den?
Menar du att du har för många redan eller att de är skräp?Nej nu räcker det med Island alltså.,,,
Har du TVÅ Fairwinds?!Var i Ulricehamn över dagen med dottern, megafullt med folk, bara så ni vet även om de säljer begränsat med liftkort.
nu sitter jag och leker med sommarklockorna. Man ser tydligt att orange och gul urtavla saknas.
Läs tråden and the tråd will set you free...Menar du att du har för många redan eller att de är skräp?
Menar du att du har för många redan eller att de är skräp?
Det var precis min tankeDet är rätt trevligt att få patinera den själv. Man har ju ingen aning vem det är som har ångat den där över en pisshink i ett förtält någonstans! @[Bobo]
@Equilibrium bor på den där ön med konstiga bokstäver och udda namn... equuiéeeuléébraaiúúúúmm tror jag att det uttalas på hemmaplan?Menar du att du har för många redan eller att de är skräp?