Meh! Va fan ska jag då spara, gneta och tindermatcha AD för att få äran att köpa Rolex för då?!?!?En bil avgör inte vem man är, inte ens om man försöker. Inte en klocka heller för den delen. Enligt mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Meh! Va fan ska jag då spara, gneta och tindermatcha AD för att få äran att köpa Rolex för då?!?!?En bil avgör inte vem man är, inte ens om man försöker. Inte en klocka heller för den delen. Enligt mig
Stämmer bra. Dock mycket konstiga läten på dom 7,5 milen mellan oss .Det är i alla fall tur att inte alla skriver som dom pratar. Nu är ju inte jag av den värsta typen i denna stad. Men listerländska är då ingen höjdare att lyssna på Men jag och @Nilas har väldigt lik dialekt, lite konstigt då det ändå är 7.5mil emellan. Åker jag 1.5mil på ena hållet så är det ren och skär Skånska.
Hävdar med bestämdhet att du alltid är kool, Porsche eller ejSom välkammad byråkrat är det där min sista promille hårdrock...
På ämnet dötrist...
Jag var och kollade på en porsche idag... osäkert om det betyder att jag är cool eller en patetisk gubbe...
Ställ dig i kön tillsammans med alla andra lättluradeMeh! Va fan ska jag då spara, gneta och tindermatcha AD för att få äran att köpa Rolex för då?!?!?
Råsynth går också bra.Nu är jag plötsligt bajskuk jag gråter nu
Nej jag googlar råsyntAlltså hallå..,, sover ni redan ?
Äh, du skriver bättre svenska än majoriteten av sluskarna i den här tråden, kör på bara
Arma stackAre !Nej jag googlar råsynt
Hävdar med bestämdhet att du alltid är kool, Porsche eller ej
Ok bajsfivkers, om det är en Porsche 914 så är det trots ALLT okej
Stämmer bra det.
Snart, utbildningsdags och OT som fanAlltså hallå..,, sover ni redan ?
Snart, utbildningsdags och OT som fan
Så skulle aldrig Bob Dylan uttrycka sig Godnatt din galning, och alla andra också för den delenDynamitHarry:
-Ja men utan luft kan vi inte leva !
Snart, utbildningsdags och OT som fan
Bob Dylan ? Världens numero 1 surfjärtSå skulle aldrig Bob Dylan uttrycka sig Godnatt din galning, och alla andra också för den delen
Haha! Men fan, den var fet den där.Fler som är trötta på Eddie...
Också tidernas bästa musiker så då är det okej att vara lite sur ibland (jämnt).Bob Dylan ? Världens numero 1 surfjärt
Lotta på bråkmakargatan måste vara en av världens hemskate ungar.. Hemma på miiin gata iiii staaanAlltså där jag bor alltså på min gata i stan...
Vad fasen, vet inte folk vad ’green manalishi’ är längre ?
Sorry kompis, kan i te digga ’the opposite of God’.Stämmer bra det.
Bjussar därför på denna slagdänga.
Förmodar att vissa andra trådar kanske ser på mikro/affordabletråden på detta viset (textmässigt) .
Bra-deluxe det här.
Ondskefull bild på San Martin medföljer.