Är sjukt sugen på att förhandsboka en vit, den ser grym ut. Frågetecknet just nu är väl om det blir moms och tull eller inte...Jag har första versionen, som jag tycker är en riktigt trevlig klocka. Titan är oerhört trevligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är sjukt sugen på att förhandsboka en vit, den ser grym ut. Frågetecknet just nu är väl om det blir moms och tull eller inte...Jag har första versionen, som jag tycker är en riktigt trevlig klocka. Titan är oerhört trevligt.
Man verkar inte kunna förhandsboka utom dom släpps 5 mars kl 17.30 GMT så man får vara snabb om man ska rycka en, velar på en vit med sellita verk men tvekar som fan.Är sjukt sugen på att förhandsboka en vit, den ser grym ut. Frågetecknet just nu är väl om det blir moms och tull eller inte...
Stämmer, enligt hemsidan just nu:Man verkar inte kunna förhandsboka utom dom släpps 5 mars kl 17.30 GMT så man får vara snabb om man ska rycka en, velar på en vit med sellita verk men tvekar som fan.
Den är mest prisvärd men jag har hittills 3 automatare och alla med 21,600 bph så skulle verkligen vilja ha en 28,800 bph.Stämmer, enligt hemsidan just nu:
Jag ska nog ta en med NH35 men det är som du säger, man lär få hänga på låset.
Det kan jag förstå då. Bra pris för uppgradering tycker jag.Den är mest prisvärd men jag har hittills 3 automatare och alla med 21,600 bph så skulle verkligen vilja ha en 28,800 bph.
Mm. Det är ju frågan...Är sjukt sugen på att förhandsboka en vit, den ser grym ut. Frågetecknet just nu är väl om det blir moms och tull eller inte...
Ingen erfarenhet men det där är en fruktansvärt snygg klocka! Jag vill ha en Ball Marvellight II i samlingen!Kanske inte en "mikro" men fortfarande ett märke som jag anser vara lite affordable.. Väldigt sugen på Marvelight II med blå tavla. Någon som har erfarenhet av Ball?
Gäller inte det efter 30 mars som är brexit dagen?Mm. Det är ju frågan...
Lite risk att den skickas efter 30 mars? Samma tankar med CW.Gäller inte det efter 30 mars som är brexit dagen?
Kanske inte en "mikro" men fortfarande ett märke som jag anser vara lite affordable.. Väldigt sugen på Marvelight II med blå tavla. Någon som har erfarenhet av Ball?
Jag har inte heller någon erfarenhet av Ball. Men jag har hoovrat med fingret på köpknappen ända sen jag såg den första gången.Kanske inte en "mikro" men fortfarande ett märke som jag anser vara lite affordable.. Väldigt sugen på Marvelight II med blå tavla. Någon som har erfarenhet av Ball?
Jäklar vad sugen jag blev på denna Hampton H2 Kraken riktigt snygg!
Gäller inte det efter 30 mars som är brexit dagen?
Det kan vara jag som blandar ihop det med någon annan klocka men jag har för mig att de inte kommer att skeppas förrän till sommaren.Lite risk att den skickas efter 30 mars? Samma tankar med CW.
Jag har mailat Ross på Hamtun angående när klockan skickas och om han vet hur det påverkar oss efter brexit, återkommer om svar.Det kan vara jag som blandar ihop det med någon annan klocka men jag har för mig att de inte kommer att skeppas förrän till sommaren.
Ser lite snett ut men det kan vara en synvilla. Är ju dock bara en prototyp så den är kanske inte 100%.Håller med men visst är index kl 12 på detta rejält snett? Eller är det en synvilla?
Va?George j von Burg. Helt ok
Jag medIngen erfarenhet men det där är en fruktansvärt snygg klocka! Jag vill ha en Ball Marvellight II i samlingen!
Tänkte med på att han sa att det var en prototyp men kan det oxå vara så att kromet runt ”12an” luras med det vita inuti?Ser lite snett ut men det kan vara en synvilla. Är ju dock bara en prototyp så den är kanske inte 100%.
Ser lite snett ut men det kan vara en synvilla. Är ju dock bara en prototyp så den är kanske inte 100%.
Tänkte med på att han sa att det var en prototyp men kan det oxå vara så att kromet runt ”12an” luras med det vita inuti?
Nja?George j von Burg. Helt ok
Inget är väl klart men om det blir en hård brytning (det inte finns nån överenskommelse alls) så finns en risk att det blir tullar. Alla vill väl undvika det antar jag...Nått jag missat i brexit-svängen? Är det klart att det blir tull på varor från UK??
Väldigt snygg, men även dubbelt så dyr. Då sparar jag kanske hellre till en DJ då man bara är cirka 10k ifrån. Stor risk att det blir en blue marvelight inom kort...Den där är jättefin men har du sett den nyare Ball Engineer M Marvelight..?
Ännu snyggare enligt mig!
Jäklar.. den där var riktigt fin !Lite sen på pucken. Men jag hade den blå varianten när det begav sig.
Fantastisk klocka! Kör bara kör!
Jag var länge sugen på något liknande, men kom aldrig överens med RR på visaren som i mitt tycke blev för pråligt på en tool-watch. Det är såklart tycke och smak. Det som kan vara värt att känna till och tänka på är att tritiumtuberna på visarna gör att de inte kan ligga så tätt mot tavlan eller varandra, och gärna gör klockorna väldigt tjocka.Kanske inte en "mikro" men fortfarande ett märke som jag anser vara lite affordable.. Väldigt sugen på Marvelight II med blå tavla. Någon som har erfarenhet av Ball?
Kanske inte en "mikro" men fortfarande ett märke som jag anser vara lite affordable.. Väldigt sugen på Marvelight II med blå tavla. Någon som har erfarenhet av Ball?
Jo men jag har en Ohio 40mm som jag är mycket nöjd med. Kvaliteten är mycket god och klockan och länken är gedigen. Polering och borstning har hög standard. Finns många trevliga modeller att välja på med spännande teknik. Märket rekommenderas.