• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jox

Rolex
2-Faktor
Finns några balkaner/juggar här så vi skulle förstå dig 🤣
Jag kan bara 2 meningar... För massa år sedan tutade en några är äldre pöjk i mig vad han tyckte jag skulle säga till 2 herrar på pizzerian som han tyckte skulle gå... De uppskattade INTE vad jag sa, det förstod jag.. det gjorde däremot Blerim och hans familj som ägde restaurangen... men jag fick gratis mat och blev utsläppt bakvägen, ifall de förnärmade herrarna inte uppskattade "skämtet" 🤪😂
 

v0n

Patek
2-Faktor
Jämnt så som i jämt menar du alltså 😃
du är han som ligger på motorhuven 😆
lr3dupp.jpg
 

HSK

Patek
2-Faktor
Jag tycker att TheTimeTeller gör en del roliga och intressanta videos och sprang över den här när jag satt och slötittade på andra klipp. Rätt kul imitation som jag garvade gott åt då jag senast för någon dag sedan deltog i en diskussion om servicerekommendationernas vara eller inte vara. 😁
 

AndyJ

Panerai
Jag kom på att nu när det är kallt, vilka har klockor med bezels som ni kan vrida enkelt med vinterhandskar? En praktisk undersökning helt enkelt. Testa görna och posta utfall i tråden.

Den enda av mina som klaradet testet utan ansträngning är Fairwind. Blev positivt överaskad igår :)

4EA897C7-BE02-4A23-910B-E2C73070387C.jpeg

341414E9-E502-4EC3-9A37-CCB4A5E3BDEE.png

Filmade men det blev bara lite screenshots för illustrations skull :)
Måste man ha vantar vid vinderdyken så rekommenderas Ny0040. Den går att ställa med armbågen, knäna och hakan med🙂
PXL_20210201_221014397.jpg
 

JohnMonchard

Panerai
2-Faktor
Hade 2 st, den blå byttes bort mot en Seiko SPB143 igår, den kommer nog i morgon för övrigt :)
Det var ju nödvändigt att köpa 2 för att bestämma sig med om färgerna plus att man vet ju aldrig med Halios, om man kommer kunna köpa sådär enkelt.

Behöll den Halios-grå för den har jag varit sugen på längst.

1575CD8E-3E8F-489B-9BEF-1794A6598141.jpeg
Bytte du med Speedyshutter månne? :)
 

Baramats

Audemars
2-Faktor
Jag älskar den yema, min nästa klocka. Bara så jag lyckas hitta en!

Du är inte sugen på denna då?
 

Pob74

Omega

Du är inte sugen på denna då?
Nej, jag vill ha just den du har! Älskar den och om jag köper 63an jag vill fortfarande ville ha den också 🤦‍♂️
 

Baramats

Audemars
2-Faktor
Nej, jag vill ha just den du har! Älskar den och om jag köper 63an jag vill fortfarande ville ha den också 🤦‍♂️
1824CE4D-EFF6-412E-963C-86E461623645.jpeg

Eftersom det här är stora hetsa till köp-tråden så ligger denna oanvända ute för 750 euro i LeClub Yema på FB, kööööp!

Gå med i gruppen och sök på #yemavente

Kan du inte franska så funkar översättningen på fb förvånansvärt bra.

6A97AEF6-7575-4C04-B819-71719826461A.jpeg
 
Topp