Haha för att ingen skulle förstå Kroatiska. Jag kan skriva på svenska men inte så bra och väljer hellre att skriva på engelska om det går bra
Finns några balkaner/juggar här så vi skulle förstå dig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha för att ingen skulle förstå Kroatiska. Jag kan skriva på svenska men inte så bra och väljer hellre att skriva på engelska om det går bra
Jämnt så som i jämt menar du alltsåOckså tidernas bästa musiker så då är det okej att vara lite sur ibland (jämnt).
Jag kan bara 2 meningar... För massa år sedan tutade en några är äldre pöjk i mig vad han tyckte jag skulle säga till 2 herrar på pizzerian som han tyckte skulle gå... De uppskattade INTE vad jag sa, det förstod jag.. det gjorde däremot Blerim och hans familj som ägde restaurangen... men jag fick gratis mat och blev utsläppt bakvägen, ifall de förnärmade herrarna inte uppskattade "skämtet"Finns några balkaner/juggar här så vi skulle förstå dig
du är han som ligger på motorhuvenJämnt så som i jämt menar du alltså
Haha! Men fan, den var fet den där.
Ja men bara om jag börjar att sväraFinns några balkaner/juggar här så vi skulle förstå dig
Whattadu är han som ligger på motorhuven
Måste man ha vantar vid vinderdyken så rekommenderas Ny0040. Den går att ställa med armbågen, knäna och hakan medJag kom på att nu när det är kallt, vilka har klockor med bezels som ni kan vrida enkelt med vinterhandskar? En praktisk undersökning helt enkelt. Testa görna och posta utfall i tråden.
Den enda av mina som klaradet testet utan ansträngning är Fairwind. Blev positivt överaskad igår
Filmade men det blev bara lite screenshots för illustrations skull
Då är vi två som har gett en klocka en ny chans idag!Tryck i lumen det är sen gammalt.
Bytte du med Speedyshutter månne?Hade 2 st, den blå byttes bort mot en Seiko SPB143 igår, den kommer nog i morgon för övrigt
Det var ju nödvändigt att köpa 2 för att bestämma sig med om färgerna plus att man vet ju aldrig med Halios, om man kommer kunna köpa sådär enkelt.
Behöll den Halios-grå för den har jag varit sugen på längst.
Yes, så blev det. Nyfiken på hur väl Seiko står sig mot Armida A12 när det gäller 62MAS reissueBytte du med Speedyshutter månne?
Cool,va blev det för dig?Då är vi två som har gett en klocka en ny chans idag!
Plockade tillbaka Direnzon jag sålde till @KreaconCool,va blev det för dig?
Jag älskar den yema, min nästa klocka. Bara så jag lyckas hitta en!Den har vintage vibes så det skriker om det. Den får minst kärlek av Yema-fansen men det är min favorit, pga blänket blandat med blockigheten, typ
Jag älskar den yema, min nästa klocka. Bara så jag lyckas hitta en!
Nej, jag vill ha just den du har! Älskar den och om jag köper 63an jag vill fortfarande ville ha den ocksåAvslutad - Yema Superman heritage 63 + Halios Fairwind (SÅLD)
Jag rensar i lådorna inför sommaren och lägger ut dessa två för byte eller sälj. Updatering 31/1: Halios borta Främst skulle jag vilja byta till mig BalticAquascaphe svart/länk, Certina PH500 orange, Seaforth med bezel eller en 40 mm Oris 65 diver med länk och helst med brons på bezel. Kan byta...klocksnack.se
Du är inte sugen på denna då?
Nej, jag vill ha just den du har! Älskar den och om jag köper 63an jag vill fortfarande ville ha den också
Tack, väntar på att bli släppt in i gruppen
Eftersom det här är stora hetsa till köp-tråden så ligger denna oanvända ute för 750 euro i LeClub Yema på FB, kööööp!
Gå med i gruppen och sök på #yemavente
Kan du inte franska så funkar översättningen på fb förvånansvärt bra.
fan vad cool!
Ingen racer men fick hem den här i veckan och är väldigt nöjd!Ingen Nezumi? Vad har vi på dem? Är sugen på deras "racer" kronograf