• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Aquadiven fick lite handledstid idag. Var ett tag sen denna användes men det känns mer som en sommarklocka. 🤔
PSX_20210202_083040.jpg
 

Baramats

Audemars
2-Faktor
Jag börjar tycka samma sak mer och mer. Så mer jag tittar på den 🤦‍♂️ nu vet jag inte riktigt vilken vill jag ha längre
Besluts (ångest) underlag varsågod
985CAD64-20F4-4A9C-AD8B-408454C5C2F8.jpeg

6667316C-4E58-49E6-A9BF-53471F62AF03.jpeg

Jag gillar heritage blue mest. Den tavlan är av samma typ som den Monta som Nilas har. Kombon med polerat boett och blocken är cool. Sen är funky snyggt matchad med tavlans blåa som drar åt lila och visarnas lume, jag tycker det är skitsnyggt.
 

Pob74

Omega
Besluts (ångest) underlag varsågod
985CAD64-20F4-4A9C-AD8B-408454C5C2F8.jpeg

6667316C-4E58-49E6-A9BF-53471F62AF03.jpeg

Jag gillar heritage blue mest. Den tavlan är av samma typ som den Monta som Nilas har. Kombon med polerat boett och blocken är cool. Sen är funky snyggt matchad med tavlans blåa som drar åt lila och visarnas lume, jag tycker det är skitsnyggt.
Tack så jätte mycket 🤦‍♂️😂
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Gillar den! Funderat på att köpa en som, precis det du säger- Sommarklocka! :)
Ja, den tål nog rätt mycket stryk också så perfekt sommarklocka.

Äh, funkar finfint på vintern också tycker jag. Slog mig precis hur vansinnigt lik den är Vostok 150/170 i boetten, klassisk design förvisso men ändå 🤔
Klart den gör men inte riktigt samma känsla när man inte kan bada med den! Eller det kan mna säkert men jag badar inte på vintern om det inte finns en bastu. 😁

Jag tror att denna är lite tjockare än Vostok. 🤔
 
Topp