Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillar den! Funderat på att köpa en som, precis det du säger- Sommarklocka!Aquadiven fick lite handledstid idag. Var ett tag sen denna användes men det känns mer som en sommarklocka.
Det är safirinlägg i bezeln va?Hmmm ska man verkligen kränga denna, hmmmmm
Japp, blänkeliblänkDet är safirinlägg i bezeln va?
Hmmm ska man verkligen kränga denna, hmmmmm
Tycker mer om det än keramiskt och aluminiuminläggJapp, blänkeliblänk
Äh, funkar finfint på vintern också tycker jag. Slog mig precis hur vansinnigt lik den är Vostok 150/170 i boetten, klassisk design förvisso men ändåAquadiven fick lite handledstid idag. Var ett tag sen denna användes men det känns mer som en sommarklocka.
Jag börjar tycka samma sak mer och mer. Så mer jag tittar på den nu vet jag inte riktigt vilken vill jag ha längreJag tycker ju personligen att den är roligast av alla supermän! Riktigt fräck tavla.
I wish! Men har dessvärre inget än som platsar in i den här tråden...Posta nu lite bilder gubbar och @Triumf !
Besluts (ångest) underlag varsågodJag börjar tycka samma sak mer och mer. Så mer jag tittar på den nu vet jag inte riktigt vilken vill jag ha längre
Åh jodå, man har alltid något som är mer prisvärt än något annat (om man har mer än en klocka dvs)I wish! Men har dessvärre inget än som platsar in i den här tråden...
Jag har bara enÅh jodå, man har alltid något som är mer prisvärt än något annat (om man har mer än en klocka dvs)
Du får hänga här ändå bestämde jag precis, bra va!Jag har bara en
Jag börjar tycka samma sak mer och mer. Så mer jag tittar på den nu vet jag inte riktigt vilken vill jag ha längre
Tack så jätte mycketBesluts (ångest) underlag varsågod
Jag gillar heritage blue mest. Den tavlan är av samma typ som den Monta som Nilas har. Kombon med polerat boett och blocken är cool. Sen är funky snyggt matchad med tavlans blåa som drar åt lila och visarnas lume, jag tycker det är skitsnyggt.
Ha ha då skulle jag behöva gifta mig för 4de gången
Ja, den tål nog rätt mycket stryk också så perfekt sommarklocka.Gillar den! Funderat på att köpa en som, precis det du säger- Sommarklocka!
Klart den gör men inte riktigt samma känsla när man inte kan bada med den! Eller det kan mna säkert men jag badar inte på vintern om det inte finns en bastu.Äh, funkar finfint på vintern också tycker jag. Slog mig precis hur vansinnigt lik den är Vostok 150/170 i boetten, klassisk design förvisso men ändå
Good point!Klart den gör men inte riktigt samma känsla när man inte kan bada med den! Eller det kan mna säkert men jag badar inte på vintern om det inte finns en bastu.
Jag tror att denna är lite tjockare än Vostok.
Alltså, Armidan är ju mer lik originalet. Index kl12, aluvridring, kromad datumram, glaset mm. Seikon ser för modern ut (i mina ögon).Nu blir det plagiatbattle, frågan är vem som plagierar vem en är rätt och den andra fel fast på var sitt vis. NWA!