Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dänger delar och tillbehör, främst till åkeri- och entreprenadfirmor.Riktigt jävla jobb för en karl
Jag funderar ibland på vad alla jobbar med i tråden...
Tror jag listat ut några:
@schnedsegler typ konduktör
@Nicke75 kör väl typ stora maskiner?
@Lindellc har kallat sej själv soc-tant
@Lord_tito88 har nämnt nån förvaltning
@Von är väl livsnjutare?
Edit, @KlockTotte bockar plåt!
Jag provflög den här på gummi också. Den flög bra på det med, förutom vanligt läder eller de två olika NATOn som kom med klockan.New watch alert, som di säger. Jag ville ha en flieger-style, men så ren som möjligt, tillräckligt billig och tillräckligt stor urtavla för att kännas lika lagom som mina pannor. Är så van vid 44-47mm så 43mm kan kännas lite litet. Men, jag är nöjd. Bra skit Lum-tec. Mycket för pengarna. B46 heter modellen.
Och för er som inte vet, så har Lum-Tec även mer Panerai-liknande klockor, M-serien, har haft en, som sitter gött på handleden utan att bryta mot några copyrights.
Kul med lite ovanlig design. En del saker var kanske mera lustiga än bra - tänker på att den liksom har konventionella bandhorn och sen ändå något i stil med en solidändlänk mellan hornen fast det är en del av själva boetten. Ehhhh nu blev det väldigt konstigt i beskrivningen känner jag Lättare att titta på bilderna.Jag tycker den ser riktigt trevlig ut
fan jag går verkligen igång på klockor i den storleken alltså!
Dänger delar och tillbehör, främst till åkeri- och entreprenadfirmor.
Ha, jag köper den!Riktigt jävla jobb för en karl
@Von är väl livsnjutare?
Då får du hojta till om du behöver private lablat fett...Dänger delar och tillbehör, främst till åkeri- och entreprenadfirmor.
Jag jobbar på ett tv-spelslagerRiktigt jävla jobb för en karl
@Von är väl livsnjutare?
Låter lite himmelrike, typJag jobbar på ett tv-spelslager
Äh jantelag! Låter som du har ett bra jobb, grattis säger jag!Ha, jag köper den!
Vissa vet vad jag gör för att betala räkningarna men väljer att hålla det privat...jantelagen osv
Ja det är ett riktigt kul jobb, rolig bransch ocksåLåter lite himmelrike, typ
Om man gillar TV-spel, vilket jag gör
Mycket trevlig den klockan. Vad blev det för telefon?
Edit: Har ny telefon, och den verkar splitta mina inlägg om jag bifogar en bild
Bahama Yellow när/om Halios släpper igen.Hörni, jag behöver lite tips! Behöver köpa en schysst sommarklocka. Vill gärna ha gulorange tavla. Färgmässigt tänker jag typ som Halios Banana yellow (men den går ju typ inte att få tag på) eller RZE Endeavour medallion yellow (men är inte helt såld på titan, och tycker nog att visarna är lite för tunna). Har ni något mer bra tips i liknande färg? Nån Vostok kanske?
Lägger in en bild på RZE för färgreferens.
Edit: av någon anledning blir färgen blekare när jag bifogar den till KS än vad den är i telefonen. Tänk lite mer orange än vad bilden visar.
Vem sa något om jobb? Men tackÄh jantelag! Låter som du har ett bra jobb, grattis säger jag!
Nu har jag kollat och den är 14mm totalt, 10mm utan vridring och 8mm utan vridring och baklock.Good point!
Kan du mäta boetten utan vridringen om du får en lucka? Nyfiken i en strut vettu...vostoken är typ 8mm ish utan glas/vridring
Jag tycker fortfarande den är fantastisk i all sin enkelhetNu är den hemma igen! Frågan är varför jag ens sålde den från första början?
Haha du kan det här med psykologi i alla fall! Jag har knappt tagit mig igenom första craving-attacken och motstår just nu impulsen att lägga upp säljes-annonser...Vem sa något om jobb? Men tack
Förresten tycker jag du ska testa Squalen, hade en sån förr förra sommaren, fin som snus
Jag är en sån där företagare som började samma vecka som det blev pandemi!Riktigt jävla jobb för en karl
@Von är väl livsnjutare?
Oh, Powerball är bra grejer!Ha, jag köper den!
Vissa vet vad jag gör för att betala räkningarna men väljer att hålla det privat...jantelagen osv
Ha, jag köper den!
Jag jobbar på ett tv-spelslager
Det blev en Samsung Galaxy S21 UltraMycket trevlig den klockan. Vad blev det för telefon?
Bahama Yellow när/om Halios släpper igen.
Återkommer med bild på min i dagarna.
PT fick avslutas när det kom ett paket.
Tack, då skiljer det ju bara någon ynka mm så min teori verkar hålla rätt bra. Skulle vara roligt att jämföra live någon gångNu har jag kollat och den är 14mm totalt, 10mm utan vridring och 8mm utan vridring och baklock.
Jag med, det behövdes väl ett break up för att förstå storhetenJag tycker fortfarande den är fantastisk i all sin enkelhet
Top-notch lur och en top-notch Squale.Det blev en Samsung Galaxy S21 Ultra
Och faen så bra Nodusen är! Känns som allt dom släpper är genomtänkt och väl-designat.
Ginault är vassare. @M26 har bättre och längre erfarenhet av båda och kan säkert ge ett mer detaljerat utlåtande.Ni som har erfarenheten, hur jämförs En Squale 30 atm som ovan diskuterad med en Ginault OR?
Äh jantelag! Låter som du har ett bra jobb, grattis säger jag!
Ja, jag trodde faktiskt att det skulle skilja mer. Vad mäter Vostok lug-lug och diameter?Tack, då skiljer det ju bara någon ynka mm så min teori verkar hålla rätt bra. Skulle vara roligt att jämföra live någon gång
tillDå får du hojta till om du behöver private lablat fett...
Riktigt jävla jobb för en karl
@Von är väl livsnjutare?