Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu är jag fel person att avgöra vad som är rätt och fel, det får någon annan göra.Nu blir det plagiatbattle, frågan är vem som plagierar vem en är rätt och den andra fel fast på var sitt vis. NWA!
Kolla Vostok Neptun, den orangea ser otrolig ut.Hörni, jag behöver lite tips! Behöver köpa en schysst sommarklocka. Vill gärna ha gulorange tavla. Färgmässigt tänker jag typ som Halios Banana yellow (men den går ju typ inte att få tag på) eller RZE Endeavour medallion yellow (men är inte helt såld på titan, och tycker nog att visarna är lite för tunna). Har ni något mer bra tips i liknande färg? Nån Vostok kanske?
Lägger in en bild på RZE för färgreferens.
Edit: av någon anledning blir färgen blekare när jag bifogar den till KS än vad den är i telefonen. Tänk lite mer orange än vad bilden visar.
Maaango, originalet är hyfsat inte affordable alls men den här är detHörni, jag behöver lite tips! Behöver köpa en schysst sommarklocka. Vill gärna ha gulorange tavla. Färgmässigt tänker jag typ som Halios Banana yellow (men den går ju typ inte att få tag på) eller RZE Endeavour medallion yellow (men är inte helt såld på titan, och tycker nog att visarna är lite för tunna). Har ni något mer bra tips i liknande färg? Nån Vostok kanske?
Edit: av någon anledning blir färgen blekare när jag bifogar den till KS än vad den är i telefonen. Tänk lite mer orange än vad bilden visar.
Raven Trekker 39. Lätt!Hörni, jag behöver lite tips! Behöver köpa en schysst sommarklocka. Vill gärna ha gulorange tavla. Färgmässigt tänker jag typ som Halios Banana yellow (men den går ju typ inte att få tag på) eller RZE Endeavour medallion yellow (men är inte helt såld på titan, och tycker nog att visarna är lite för tunna). Har ni något mer bra tips i liknande färg? Nån Vostok kanske?
Jag har för mig att Halios skulle släppa fler Fairwind senare i vår och att det ryktades om att Bahama yellow skulle vara en av färgerna. Den är dessutom mer åt orangehållet IRL enligt tidigare inlägg i tråden så det låter precis det du söker.Hörni, jag behöver lite tips! Behöver köpa en schysst sommarklocka. Vill gärna ha gulorange tavla. Färgmässigt tänker jag typ som Halios Banana yellow (men den går ju typ inte att få tag på) eller RZE Endeavour medallion yellow (men är inte helt såld på titan, och tycker nog att visarna är lite för tunna). Har ni något mer bra tips i liknande färg? Nån Vostok kanske?
Det låter väldigt intressant! Var hittar man dessa rykten? Låter som ett ställe jag behöver hänga på för uppdateringarJag har för mig att Halios skulle släppa fler Fairwind senare i vår och att det ryktades om att Bahama yellow skulle vara en av färgerna. Den är dessutom mer åt orangehållet IRL enligt tidigare inlägg i tråden så det låter precis det du söker.
Fan den är såå bra! Orkar inte vara sugen på fler klockor alltså. Det är nästan för jobbigt...Keeper va? Inget du ska flippa eller hur?Applicerade index och gilt! Mmmmmm!
Edit: Har ny telefon, och den verkar splitta mina inlägg om jag bifogar en bild
Måste vara årets klipp... Grattis!113kr ny från butik med 3 band kan nog inte bli mer affordable för en G-shock som listar 1400kr
Den är jätte fint!!!!Hallå alla! Jag har inte deltagit så aktivt i tråden den sista tiden men jag försöker att hänga med så gott jag kan från den bakre kortsidan.
Det har iaf adderats ytterligare en "beaterdykare" samlingen. Mycket nöjd över den.
Jag har för mig att det finns en tråd om det i buggrapporteringsforumet. Oklart vad det berodde på dock, ska se om jag hittar inlägget.Är det min telefon som ballar ur fullständigt?
Kolla färgskillnaden när jag skrollar lite, samt mot den bilden @Von la upp.
@Baramats är väl nästan Halios officiella talesperson här i tråden.Det låter väldigt intressant! Var hittar man dessa rykten? Låter som ett ställe jag behöver hänga på för uppdateringar
Fel inställningar i Chrome tydligen: https://klocksnack.se/threads/skiftar-färger-när-man-scrollar-bla.142296/Är det min telefon som ballar ur fullständigt?
Kolla färgskillnaden när jag skrollar lite, samt mot den bilden @Von la upp.
Finaste Breitling jag sett, tavlan är perfekt brötig och helheten magisk! Är det här kvartsvarianten?Hallå alla! Jag har inte deltagit så aktivt i tråden den sista tiden men jag försöker att hänga med så gott jag kan från den bakre kortsidan.
Det har iaf adderats ytterligare en "beaterdykare" samlingen. Mycket nöjd över den.
Hjälte! TackFel inställningar i Chrome tydligen: https://klocksnack.se/threads/skiftar-färger-när-man-scrollar-bla.142296/
Hehe, du är inte den första som frågar! Den stannar där den är för tillfälletFan den är såå bra! Orkar inte vara sugen på fler klockor alltså. Det är nästan för jobbigt...Keeper va? Inget du ska flippa eller hur?
Jag har för mig att det finns en tråd om det i buggrapporteringsforumet. Oklart vad det berodde på dock, ska se om jag hittar inlägget.
@Baramats är väl nästan Halios officiella talesperson här i tråden.
Tack! Får bli kvällsläsningenHalios Fairwind
Wow the SF looks alot bigger in this pic. Maybe it's just the angle. 2 mm can make a difference!www.watchuseek.com
@Lindellc
Ryktet startade någonstans i andra halvan av den här tråden bara att leta, jag kolla runt lite men orkade inte leta så länge, måste ju jobba.
Hallå alla! Jag har inte deltagit så aktivt i tråden den sista tiden men jag försöker att hänga med så gott jag kan från den bakre kortsidan.
eller första halvanTack! Får bli kvällsläsningen
Dubbelt så kul!eller första halvan
Vann jag tävlingen Seiko vs Armida?eller första halvan