AxelCH?Då får du hojta till om du behöver private lablat fett...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
AxelCH?Då får du hojta till om du behöver private lablat fett...
46x42 har jag för mig, hyfsat bredaxlad så bärs nog aningens större om du frågar mig.Ja, jag trodde faktiskt att det skulle skilja mer. Vad mäter Vostok lug-lug och diameter?
Ja, minns att du var aningens svettig ett tag men skönt att det verkar rulla påJag är en sån där företagare som började samma vecka som det blev pandemi!
Edit: @Von jag har klarat mig bra ska tilläggas, driver byrå inom digital tillväxt och svensk e-handel gick som tåget totalt sett under förra året. Men man hade ett par ”vad fasen har jag gjort”-moments
Något smidigare än Aquadive i alla fall. Den mäter 50x43 men bärs enligt sina mått.46x42 har jag för mig, hyfsat bredaxlad så bärs nog aningens större om du frågar mig.
Vad som helst där det behövs fett... lager, bussningar osv
Marketing Technologist är väl närmsta jag kommer på som beskrivning på mitt jobb. Jobbar på ett mindre Medtech-bolag.
Fiskare hade annars varit kul.
Kanhända...AxelCH?
LaGoM...nä men jag tycker den sitter skitbra på din skogshuggararm, på riktigt alltsåNågot smidigare än Aquadive i alla fall. Den mäter 50x43 men bärs enligt sina mått.
Gjort en förträfflig baklängeskarriär, började som byggnadssnickare, sadlade om till inredningssnickare och nu är jag vikarierande slöjdlärare. Roligare och roligare på jobbet och sämre och sämre betalt!Riktigt jävla jobb för en karl
Jag funderar ibland på vad alla jobbar med i tråden...
Tror jag listat ut några:
@schnedsegler typ konduktör
@Nicke75 kör väl typ stora maskiner?
@Lindellc har kallat sej själv soc-tant
@Lord_tito88 har nämnt nån förvaltning
@Von är väl livsnjutare?
Edit, @KlockTotte bockar plåt!
Vanliga patroner, med skruvkork, skrynkel, 1kg, 18kg och bomfett på spray är väl det som går mest.Vad som helst där det behövs fett... lager, bussningar osv
Emballage och volymer?
Gjort en förträfflig baklängeskarriär, började som byggnadssnickare, sadlade om till inredningssnickare och nu är jag vikarierande slöjdlärare. Roligare och roligare på jobbet och sämre och sämre betalt!
Klockbild för topic.
Det heter ju bara slöjd nuförtiden, men i praktiken är det samma slöjd som tidigare. Men i mitt inre gror en högst rebellisk och nyskapande vision om revolution...Jag har vikarierat som mattelärare... slöjd låter roligare... jag är bra med symaskinen, inte @SpaceAce bra... men skulle nog kunna bli syslöjdsfröken
Edit, antog att du kör träslöjd
Kul jag har varit sugen på att hälsa på i Nol i många år men det har aldrig blivit av. Får ta tag i det när coronaskiten är överKanhända...
Det heter ju bara slöjd nuförtiden, men i praktiken är det samma slöjd som tidigare. Men i mitt inre gror en högst rebellisk och nyskapande vision om revolution...
Men då så, vi hade blivit en perfekt duo! Quit you’re daytime så kör vi!
What he said eller kanske fraktpilot.Fiskare hade annars varit kul.
Riktigt jävla jobb för en karl
Jag funderar ibland på vad alla jobbar med i tråden...
Tror jag listat ut några:
@schnedsegler typ konduktör
@Nicke75 kör väl typ stora maskiner?
@Lindellc har kallat sej själv soc-tant
@Lord_tito88 har nämnt nån förvaltning
@Von är väl livsnjutare?
Edit, @KlockTotte bockar plåt!
Var det du som lyckades knipa SKx009an idag också!?
Ubåt! Det hade varit coolt. Vad hade man haft för klocka då? En San Martin Panerai hommage hade jag nog kört. Den med ubåten på tavlan.What he said eller kanske fraktpilot.
Jepp, true story! En bidragande orsak är storleken. Jag söker ju damklockor så de får inte vara större än säg 34mm. Snygga klockor i den här tråden exempelvis är ju ljusår från det dessvärre..Superman Heritage Blue 39 mm | Zackrissons Ur & Smycken
Det var ju bra pris, men den går att köpa ny för drygt 9 papp med KS-rabatten, de e la helt ok eller?
Så mäktig! Har man handleden för den tycker jag den är given - kul design och härligt tema. Får mig alltid att tänka på ett av mina favoritband Sällskapet, mycket tung och lugn industriell rock.
MALM!
Har du bara ... en klocka? Är det sant? Berätta gärna mer. Det är ju något de flesta av oss här inte riktigt kan relatera till. Dessutom har jag några keeperkeepers som inte kan lämna (första klockan, bröllopsklockan och arvegodset åtminstone).
Riktigt bra bilder. Armidan är grym och misstänker att det är mest för pengarna på den ändå.
Jag trodde du hade glömt en siffra där ... men du menar alltså etthundratretton kronor?! Galet.
Det kan jag tro får de flesta på fall!Med allt okontrollerat hemarbete har jag funderat på att ta ett till jobb... så kanske
Men tyvärr är nog mitt bästa ämne av de två också träslöjd... folk brukar dock bli väldigt mer imponerade om dom ser en vid symaskinen
Du är välkommen!Kul jag har varit sugen på att hälsa på i Nol i många år men det har aldrig blivit av. Får ta tag i det när coronaskiten är över
Vostok, finns inge annat!Ubåt! Det hade varit coolt. Vad hade man haft för klocka då? En San Martin Panerai hommage hade jag nog kört. Den med ubåten på tavlan.
Vad kallas en sån, controller?Ännu en med ett riktigt jobb
Själv sysslar jag med ekonomisk verksamhetsplanering på stor myndighet...suck allt oftare önskar jag mej ett riktigt jobb... fastighetsskötare verkar kul
Har en Tag Heuer 4000 i babystorlekJepp, true story! En bidragande orsak är storleken. Jag söker ju damklockor så de får inte vara större än säg 34mm. Snygga klockor i den här tråden exempelvis är ju ljusår från det dessvärre..
Jag skulle vilja ha en snygg dykare tex.. fått lite hjälp här i tråden tidigare med tips. Men största suget just nu är en Cartier tank Louise
Men då får jag gå på vintage för att hitta. Och det är ju en djungel..
Om du är intresserad på riktigt kan jag hjälpa dig.Vanliga patroner, med skruvkork, skrynkel, 1kg, 18kg och bomfett på spray är väl det som går mest.
Som komplement till vårat ”huvudbrand” och kanske ersättning av våra kompletteringar så vore det ju riktigt najs med private label!Om du är intresserad på riktigt kan jag hjälpa dig.
Kan ta det i pm
Kul med en ECA i tråden! Jättefina klockor och extra kul för oss som någonsin bott i 031 att de kör stenhårt på Göteborg. Snyggt fångat!Första microbrand-klocka och måste säga att jag gillar den starkt. Riktigt bra finish och detaljnivå, mkt trevlig bezeln action, tillförlitligt urverk och sitter allmänt bra på handleden.
Det där blev ruskigt braNytt band av bästa AW Straps, med matchande teal-tråd