Damn, det var snabbt! Jag kollade på Yemas hemsida men dels är de dyrare, dels vill man ju handla från Sverige och stödja schyssta handlare när det går.
Men tygbandet är också snyggt, det får jag medge.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Damn, det var snabbt! Jag kollade på Yemas hemsida men dels är de dyrare, dels vill man ju handla från Sverige och stödja schyssta handlare när det går.
Tar mig friheten iom att den tillhört mitt stall en gång i tidenvacket! Tycker marnaut är udda jag cool för visst är det lumeprickar på tavlan?
Gårdagens nyinkomna Heimdallr var en riktig fullträff tycker jag.
Vi har väl fortfarande vår rabatt?Damn, det var snabbt! Jag kollade på Yemas hemsida men dels är de dyrare, dels vill man ju handla från Sverige och stödja schyssta handlare när det går.
Jajebus, som vi säger här på Västkusten!Vi har väl fortfarande vår rabatt?
5625kr med rabatten! Man blir sugenVi har väl fortfarande vår rabatt?
Ja det gick undan Helt rätt! Ja det ser riktigt trevligt ut det med.Damn, det var snabbt! Jag kollade på Yemas hemsida men dels är de dyrare, dels vill man ju handla från Sverige och stödja schyssta handlare när det går.
Grymt trevlig fyrpel det därHär har det då inte sparats på krutet under dagen med olika samtalsämnen
Piss, polis och @Nilas hemska klocksvacka är det som dyker upp först när jag tänker tillbaka
Själv har jag haft paketöppning. Själv med barnen och div sysslor så tiden försvann.
Har redan ägt en Arnie (SNJ025P1), men som flippades efter en kort period. Men varit sugen på modellen i pvd och guld (SNJ028P1) Och idag kom den Satt som en smäck på grönt Bonetto
Fyra monster med shroud
Tack kompisGrymt trevlig fyrpel det där
Pröva att reta upp den och visa vem det är som bestämmer.Nonchalant brons-Yema, den bara ligger där
Välkalibrerat eller grym tur. Har kört subben dom senaste tre dygnen och den går stabilt strax under sekunden minus per dygn. Ganska ok känns det som .
Kanske bättre här, klockan kvart i och gmt-visaren inte ens halvvägs mellan 20 och 21Tycker det är svårt att se på din bild ställ den vid 12/24 eller 6/12 så syns det tydligare. Men det är ett enkelt fix för en urmakare att flytta visarna så dom sitter rätt. Kostar nog inte många hundralappar. Såhär ser min ut: Den linjerar perfekt Tim- minut-och gmt-visare. Datumet slår över 00:00
Älska snutjävlar Vad hade vi gjort utan våra konstaplar.Ja jag jobbar som sån där snutjävel och ett antal "tåghoppningar" har man ju fått hantera resultatet efter..
Håller med, vad hade vi gjort utan dom? Hade dock gärna haft många fler som redan sagts idag En eloge till dom som satsar på det yrket.Älska snutjävlar Vad hade vi gjort utan våra konstaplar.
Älska snutjävlar Vad hade vi gjort utan våra konstaplar.
Håller med, vad hade vi gjort utan dom? Hade dock gärna haft många fler som redan sagts idag En eloge till dom som satsar på det yrket.
Ja nog är man nörd så det räcker och blir över .
Dock inne i en djuuup klock-svacka för tillfället.
Ganska trist helt enkelt men det vänder väl får man hoppas. Känns lite som när man har förätit sig på något .
Min första CW och allt jag kan säga just nu är WOW!
En helt annan nivå än jag är van vid.
Hade varit mycket trevligt .Verkar som vi behöver få ihop en Östra Skåne inspirationsträff så snart viruset lugnat ner sig.
Smakar det så kostar det men beggad inte jättemånga slantar mer än annat jag haft!Grattis!
Det var dags du kom till den insikten
(Vi är ju några lyckliga CW-ägare som försökt förklara det ett tag)
Köpte och sålde en sån där för inte så länge sedan, runt 2,5k om jag minns rätt?Kanske fel forumdel men vet några haft dessa. Vad är ett vettigt begagnatpris på Citizen Gmt? Och hur upplevde ni som ägt tavlan, syns solcellerna mkt? Dvs mkt ”lila” sken på tavlan