• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

v0n

Patek
2-Faktor
vacket! Tycker marnaut är udda jag cool för visst är det lumeprickar på tavlan?
Tar mig friheten iom att den tillhört mitt stall en gång i tiden 😃
wfleYj7.jpg
 

Lundgren🥊

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor

Damn, det var snabbt! Jag kollade på Yemas hemsida men dels är de dyrare, dels vill man ju handla från Sverige och stödja schyssta handlare när det går. :)

Men tygbandet är också snyggt, det får jag medge.
Vi har väl fortfarande vår rabatt?
5625kr med rabatten! Man blir sugen 🤤
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Här har det då inte sparats på krutet under dagen med olika samtalsämnen 😂

Piss, polis och @Nilas hemska klocksvacka är det som dyker upp först när jag tänker tillbaka 😱

Själv har jag haft paketöppning. Själv med barnen och div sysslor så tiden försvann.

Har redan ägt en Arnie (SNJ025P1), men som flippades efter en kort period. Men varit sugen på modellen i pvd och guld (SNJ028P1) Och idag kom den 😊 Satt som en smäck på grönt Bonetto 🤩
IMG_20210203_172306.jpg
IMG_20210203_172231.jpg
IMG_20210203_175053.jpg
IMG_20210203_172227.jpg

Fyra monster med shroud 😅
IMG_20210203_171819.jpg
 

Ture-ah

Omega
Nu har yemas flygraf varit på tal hela dagen så måste passa på att smyga in min annons som legat ute ett tag!🙂

 

Nilas

Patek
2-Faktor
Här har det då inte sparats på krutet under dagen med olika samtalsämnen 😂

Piss, polis och @Nilas hemska klocksvacka är det som dyker upp först när jag tänker tillbaka 😱

Själv har jag haft paketöppning. Själv med barnen och div sysslor så tiden försvann.

Har redan ägt en Arnie (SNJ025P1), men som flippades efter en kort period. Men varit sugen på modellen i pvd och guld (SNJ028P1) Och idag kom den 😊 Satt som en smäck på grönt Bonetto 🤩
IMG_20210203_172306.jpg
IMG_20210203_172231.jpg
IMG_20210203_175053.jpg
IMG_20210203_172227.jpg

Fyra monster med shroud 😅
IMG_20210203_171819.jpg
Grymt trevlig fyrpel det där 👍
 

SurTratten

Cartier
2-Faktor
Tycker det är svårt att se på din bild ställ den vid 12/24 eller 6/12 så syns det tydligare. Men det är ett enkelt fix för en urmakare att flytta visarna så dom sitter rätt. Kostar nog inte många hundralappar. Såhär ser min ut: Den linjerar perfekt Tim- minut-och gmt-visare. Datumet slår över 00:00

IMG_0006.JPG
Kanske bättre här, klockan kvart i och gmt-visaren inte ens halvvägs mellan 20 och 21
IMG_20210203_214609.jpg
 

Aros

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Någon som beställt från Scurfa nu efter Brexit och kan leverera facit avseende tillkommande kostnade i form av tull och moms?
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Grattis!
Det var dags du kom till den insikten 😂
(Vi är ju några lyckliga CW-ägare som försökt förklara det ett tag)
Smakar det så kostar det men beggad inte jättemånga slantar mer än annat jag haft!

Det var denna eller den gula 316 C65an jag var ute efter, missat ett par gula och detta är den första SC i rätt färg jag sett annons på så det vara bara att hugga direkt! 😃
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Kanske fel forumdel men vet några haft dessa. Vad är ett vettigt begagnatpris på Citizen Gmt? Och hur upplevde ni som ägt tavlan, syns solcellerna mkt? Dvs mkt ”lila” sken på tavlan 🤓
3A858F4C-8D3D-47EF-A5EB-3954549C31FB.jpeg
Köpte och sålde en sån där för inte så länge sedan, runt 2,5k om jag minns rätt?
Kolla avslutade annonser!
Otroligt mycket klocka för pengen imo.
Jag upplevde inte att jag såg några solceller, hade visserligen inte klockan någon längre tid...
 
Topp