• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Nicke75

Patek
2-Faktor
Shit hade du skivan. Jag fick nöja mig med kassettband, farsan jobbade på radion så vi lånade hem och kopierade🤫. Skivan köpte jag långt senare så den har jag bara haft i 20 år.
CB0C7E5E-53AC-4E44-80E2-4424F9E3D56B.jpeg
Ja jag köpte den för mina födelsedags pengar när jag fyllde 9 år😄
Dock är min skivsamling stulen tyvärr. 😩
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Ja, kan väl inte riktigt släppa att jag klickade hem dessa för en femhundring eller så, LaGoM prisnivå för en seiko mao 😃
Äh, nu tycker jag att du är hård! 🙄 SKX är en klassisk klocka som satte standarden på sin tid. Jag tycker att den sitter bra på armen och är riktigt tjusig! Urverket är på sätt och vis lite out of date nu men det är fortfarande en tank som bara går och går. Dessutom är SKX ISO-certifierad, det är inte många i den prisklassen som är det. 💪

Edit: Bild är kul! Här är min (mod moddat vridringsinlägg)
IMG_9255.jpg

DSCF0626.jpg
 
Senast ändrad:

v0n

Patek
2-Faktor
Äh, nu tycker jag att du är hård! 🙄 SKX är en klassisk klocka som satte standarden på sin tid. Jag tycker att den sitter bra på armen och är riktigt tjusig! Urverket är på sätt och vis lite out of date nu men det är fortfarande en tank som bara går och går. Dessutom är SKX ISO-certifierad, det är inte många i den prisklassen som är det. 💪
Jag gillar SKX och har alltid gjort, missförstå mig rätt 🙃 Ey, kolla den här då på tal om ingenting, vet ju att du diggar orangea minutvisare
YA8mdBu.jpg
 

KandreasF

Rolex
2-Faktor
Äh, nu tycker jag att du är hård! 🙄 SKX är en klassisk klocka som satte standarden på sin tid. Jag tycker att den sitter bra på armen och är riktigt tjusig! Urverket är på sätt och vis lite out of date nu men det är fortfarande en tank som bara går och går. Dessutom är SKX ISO-certifierad, det är inte många i den prisklassen som är det. 💪

Edit: Bild är kul! Här är min (mod moddat vridringsinlägg)
IMG_9255.jpg

DSCF0626.jpg
image.jpg

Kom idag! Värsta var att jag fick skicka frugan att hämta. ”Jaha, vad är det i paketet då?” Horologisk historia älskling till en billig penning (detta svar gjorde inte susen). Slängde på våffla till nån av er tokar säljer mig en orginaljubilee...
 

KandreasF

Rolex
2-Faktor
Äh, nu tycker jag att du är hård! 🙄 SKX är en klassisk klocka som satte standarden på sin tid. Jag tycker att den sitter bra på armen och är riktigt tjusig! Urverket är på sätt och vis lite out of date nu men det är fortfarande en tank som bara går och går. Dessutom är SKX ISO-certifierad, det är inte många i den prisklassen som är det. 💪

Edit: Bild är kul! Här är min (mod moddat vridringsinlägg)
IMG_9255.jpg

DSCF0626.jpg
image.jpg

Kom idag! Värsta var att jag fick skicka frugan att hämta. ”Jaha, vad är det i paketet då?” Horologisk historia älskling till en billig penning (detta svar gjorde inte susen). Slängde på våffla till nån av er tokar säljer mig en orginaljubilee
Ja alltså den är ju löjligt bra för pengarna 😱 Så jäkla nöjd! 🤘🏻
IMG_20210204_184428.jpg
IMG_20210204_184627.jpg
visarna är ju grymt balla!
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Visste att du skulle nappa haha, timvisaren är lite Bunddykare tänkte jag hur fel nu det kan bli på en ryss men skitsamma 😎
Ja, det har du iofs rätt i men den är ändå i minsta laget. 😁 Det är kanske inte riktigt rätt med Bund på en ryss. 😜

image.jpg

Kom idag! Värsta var att jag fick skicka frugan att hämta. ”Jaha, vad är det i paketet då?” Horologisk historia älskling till en billig penning (detta svar gjorde inte susen). Slängde på våffla till nån av er tokar säljer mig en orginaljubilee...
Haha, bra fångat! Hur kunde hon inte köpa den helt rimliga beskrivningen? 😮 Jubileet är grymt, hoppas att du hittat ett!
 
Topp