Det är inte skrivet i sten, är det inte just det dom håller på och förhandlar om just nu?Nått jag missat i brexit-svängen? Är det klart att det blir tull på varor från UK??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är inte skrivet i sten, är det inte just det dom håller på och förhandlar om just nu?Nått jag missat i brexit-svängen? Är det klart att det blir tull på varor från UK??
Det kan vara jag som blandar ihop det med någon annan klocka men jag har för mig att de inte kommer att skeppas förrän till sommaren.
Finns utan logga också nu såg jag.Den är så bra! Skulle gärna ha en sådan![]()
Finns utan logga också nu såg jag.
https://www.timefactors.com/sb3new.htm
Gillar den där, jagade gmt varianten för ett tag sen men den var slutsåld och det verkar inte som det kommer fler. När jag frågade. så beror det på priset på 2893 tror jag svaret var men nu finns ju Sellita 330... Ja ja, kanske för dyr den med.
Och snygg. Glöm inte snygg.Den här är bra alltså!![]()
Surt, denna är värd varenda krona. Gmt är grym, funderat själv på den.Gillar den där, jagade gmt varianten för ett tag sen men den var slutsåld och det verkar inte som det kommer fler. När jag frågade. så beror det på priset på 2893 tror jag svaret var men nu finns ju Sellita 330... Ja ja, kanske för dyr den med.![]()
Mycket bra.Funkar ganska OK på ledur också
![]()
Ren och fin, snygg kupning. Kul att se annat fint än dykare här.Idag kom Fedex förbi...
![]()
![]()
![]()
Vafalls, har du sålt @gdae?!Är sugen på ännu mer mikromärke…
![]()
Gruppo Gamma, Zelos och Dievas i det högre segmentet, Armida, Maranez och Benarus i det lägre.Finns det respektabla asiatiska mikromärken?!
Finns det respektabla asiatiska mikromärken?!
Gruppo Gamma och Zelos i det högre segmentet, Armida, Maranez och Benarus i det lägre.
Absolut. Jag blir nyfiken på vad du menar med din fråga?Finns det respektabla asiatiska mikromärken?!
Supertack! Zelos kände jag till med facit i hand men övriga är nya för mig.Gruppo Gamma, Zelos och Dievas i det högre segmentet, Armida, Maranez och Benarus i det lägre.
Ännu mer tack! Ska bli kul att gå igenom och se om man hittar något spännande.Lägger till Richard Legrand, Obris Morgan, San Martin, Aquatico, Phoibos och Helson
Har bara noll koll på mikromärken i allmänhet. Vill utvidga mitt intresse för asiatiska klockor från bara Seiko & Orient.Absolut. Jag blir nyfiken på vad du menar med din fråga?
Då har du kommit till rätt tråd!Har bara noll koll på mikromärken i allmänhet. Vill utvidga mitt intresse för asiatiska klockor från bara Seiko & Orient.
Härligt! Du har fått många bra tips. Botanisera påHar bara noll koll på mikromärken i allmänhet. Vill utvidga mitt intresse för asiatiska klockor från bara Seiko & Orient.
Snyggt som bara den!! Grattis.Idag kom Fedex förbi...
![]()
![]()
![]()
Första intrycken mycket bra! Kommer förmodligen köra den på läder till att börja med. Länken ovan är från watchgecko och funkar också, men det blir förmodligen ett milanese istället vad det lider.