Code
AKA Vincent B
För att? Han behöver ju inte bevisa nåt. Då tror jag inte heller...whatever vi släpper...Nu säger du emot dig själv...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För att? Han behöver ju inte bevisa nåt. Då tror jag inte heller...whatever vi släpper...Nu säger du emot dig själv...
Sen var det här med personhygien och surgubbefasoner a la Charles Bukowski. Har jag nämnt att jag aldrig ägt en Smiths?Lätt att kränga begagnad, omöjlig att köpa ny från Timefactors. Öppet ca 7 sekunder per halvår .
Dålig stil att begära 6000 för den om du köpt den för 2500. Jag erbjuder 3000 för den. Då tjänar du 500Köpte denna för 2500 hos AD men kommer inte visa kvitto för behöver inte bevisa nåt. Fick bra pris för jag har köpt 38 elva andra klockor tidigare..
Det klart..måste ju tjäna pengar..Dålig stil att begära 6000 för den om du köpt den för 2500. Jag erbjuder 3000 för den. Då tjänar du 500
Tillbakadragen - Seiko alpinist ref: Spb117j1
...Tillbakadragen... Säljer min Seiko alpinist ref: Spb117j1. Denna behöver inge större presentation. Lite specs: Seiko 6r35 urverk med 70tim reservtid. 200m vattentät. Kompass i innerringen. 39.5mm bred. Fullset med allt som kom med. Även kvitto. Uttagen: 2020-12-17 på Klockmaster. Garanti...klocksnack.se
*Blink blink - lite sarkasm. Vem bryr sig hur mycket man fått köpa den för. Stämmer det så är det bara att gratulera. Har inte koll på Seiko men trodde denna modellen låg kring dwt priset
Lägg ut den för 27000:-Köpte ju själv denna ny för 113kr hos
Ad
Slänger in lite till byteslördag. Har inte värt fram något värde än men någorlunda standardpris, är ju klockor som syns ganska ofta San Martin och Squale, fullset, båda köpta nya mig med gott om garanti kvar, båda använda en knapp handfull gånger och i skick därefter. Har några vintage Seikos också samt en oanvänd DJI Spark Fly More kombo med stora laddaren, batterier, kontroll, väska etc. Köpt ny av mig på Webhallen. Gammal Jacques LeMans köpt ny av mig också .... Kanske kan glädja någon. Har också en fin vintage Citizen som jag fick gratis här i tråden, den fick lite kärlek av mig och fungerar nu fint och är fin och fräsch, inga pengar för den men kan följa med som bonus till mikrobroder om intresse finns... den har legat och ger mig dåligt samvete över att jag inte använder den Helst pengar eller billigare byten, sånt som det står Certina DS på brukar funka eller en Squale 2002 med ev. slant från mitt håll.
Lägg ut den för 27000:-
@Silverglantz Finns det några barton kvar i bagageluckeloppisen?
Den där SM lockar mig, om man är riktigt tyst så hör man den ropa mitt namn.Slänger in lite till byteslördag. Har inte värt fram något värde än men någorlunda standardpris, är ju klockor som syns ganska ofta San Martin och Squale, fullset, båda köpta nya mig med gott om garanti kvar, båda använda en knapp handfull gånger och i skick därefter. Har några vintage Seikos också samt en oanvänd DJI Spark Fly More kombo med stora laddaren, batterier, kontroll, väska etc. Köpt ny av mig på Webhallen. Gammal Jacques LeMans köpt ny av mig också .... Kanske kan glädja någon. Har också en fin vintage Citizen som jag fick gratis här i tråden, den fick lite kärlek av mig och fungerar nu fint och är fin och fräsch, inga pengar för den men kan följa med som bonus till mikrobroder om intresse finns... den har legat och ger mig dåligt samvete över att jag inte använder den Helst pengar eller billigare byten, sånt som det står Certina DS på brukar funka eller en Squale 2002 med ev. slant från mitt håll.
Jag köper den för 87kr! Sen hypar jag den i två veckor och lägger ut den för 9500!Köpte ju själv denna ny för 113kr hos
Ad
Låter som ett bra tillfälle att erbjuda byte igenFan nu bytsålde jag Alpinisten Jag tror jag måste söka hjälp. God natt på...äh jag är kvar här tills jag slocknar.
Byte mot pengar ja eller en soffa att slagga på när nån här hemma inser vad familjeutflykten imorgon egentligen handlar omLåter som ett bra tillfälle att erbjuda byte igen
Jag köper den för 87kr! Sen hypar jag den i två veckor och lägger ut den för 9500!
Utan kvitto har du inte ägt någonting det skall du ha klart för dig
Min Nodus påminner om en Certina DS Podium jag hade. Nog därför jag gillar den. Har tyvärr tappat bort kvittot men förr ägde jag en sådan här Lånad bild.
Utan kvitto har du inte ägt någonting det skall du ha klart för dig
Det där är Inget äkta ISOfrane, du menar att seikon kostar 49:- eller vad? Märklig humor...En gammal bild på min Arnie med Isofrane. Tycker Isofrane passar riktigt bra. Sjukt att bandet är dyrare än klockan...
Kaliber 22 med svart hylsaVilken behövde du?
Ahh 49kr gav jag...fick lite rabatt....hos AD..Det där är Inget äkta ISOfrane, du menar att seikon kostar 49:- eller vad? Märklig humor...
Inget kvitto heller på det heller då antar jag...aja, hoppas vi överleverAhh 49kr gav jag...fick lite rabatt.
Kaliber 22 med svart hylsa
Nope inge kvitto..köpte den privat..brukar köpa "privat" hos AD..alla mina klockor fr AD är köpta privat utan kvitto..Inget kvitto heller på det heller då antar jag...aja, hoppas vi överlever
Ok, inte min humor som sagt men kul att du tycker det är kulNope inge kvitto..köpte den privat..brukar köpa "privat" hos AD..alla mina klockor fr AD är köpta privat utan kvitto..
Nä många tar det här med klockor för seriöst..Ok, inte min humor som sagt men kul att du tycker det är kul