• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

C-J

Panerai
2-Faktor
Tjenare!
Någon som har ett affordable alternativ till rolex explorer 2 polar? (bild snodd från internet)
1612797024785.png
 

Jox

Rolex
2-Faktor
Mitt Gröna affordable-"fynd" har hittat till Malmö så med lite tur (?) Dyker den upp i morgon. Får väl se om man får hänga här efter det, men rainbow-replika funkade ju iofs så jag kanske får stanna kvar oxå 😂
 

Okonomiyaki

Panerai
2-Faktor
Oh, den översta är ju hur snygg som helst!

Haha, ja jag tycker alla är svincoola. Skulle helst vilja ha den nedre, men den tillverkas inte längre.

Treat yo' self:
 

Schned

Panerai
2-Faktor
Jaha owg-mars säger ni...🤔

Jag vill påpeka att för er som gillar sado-maso prylar så finns det andra forum för sånt! 🤷‍♂️


IMG_20210208_163736_310.jpg


Om jag ändå faller in i owg-ledet så får det nog lov att bli en av dessa fyra i mars. Framförallt strapmonstret SPB143 som känns lämplig.

IMG_20210208_163736_315.jpg


Har för övrigt varit Facit Titan för hela slanten i några dagar nu.

Slängde dock på ett stycke square på handleden efter jag tog den här bilden och sladdade sen brådis iväg till jobbet!
🚙💨
 
Topp