Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kolla upp Seiko Sun025p1Tjenare!
Någon som har ett affordable alternativ till rolex explorer 2 polar? (bild snodd från internet)
tack för tipset den va cool dock lite stor heheKolla upp Seiko Sun025p1
Vad tror du om denna? Kan mycket väl vara till saluTjenare!
Någon som har ett affordable alternativ till rolex explorer 2 polar? (bild snodd från internet)
Rek. SjööS worldtimer. Relativt affordable som beg. Har tidigare haft Rolex Explorer 16570 och tycker att den stillar sugetKolla upp Seiko Sun025p1
Så snygg! Och roligare, den där kan det inte finnas så många av vad mäter den?Rek. SjööS worldtimer. Relativt affordable som beg. Har tidigare haft Rolex Explorer 16570 och tycker att den stillar suget
Kände när jag sålde 16570 att jag ville ha ett substitut ifall saknaden blev för stor Tyckte denna har liknande utseende men ändå en egen design. Just denna är i 36mm (finns även 41mm) och tycker den ligger riktigt smutt på handledenSå snygg! Och roligare, den där kan det inte finnas så många av vad mäter den?
Sorry, det missade jag totalt. 44mm "Explorer" är kanske inte helt optimalt.tack för tipset den va cool dock lite stor hehe
hehe den var nice juVad tror du om denna? Kan mycket väl vara till salu
Du får 10-15 såna för Rlx'en. Och slipper Merc'en. Kan de bli bättre (Ojdå, inte dit med tråden igen... sorry )hehe den var nice ju
Hehe är just nu inte ute efter att köpa nått men nice att veta att alternativ till rolexen finnsDu får 10-15 såna för Rlx'en. Och slipper Merc'en. Kan de bli bättre (Ojdå, inte dit med tråden igen... sorry )
Den var schysst!Vad tror du om denna? Kan mycket väl vara till salu
Den var ju sjukt cool, Just Do It!
Det jag gillar mest med den är att den är så antiDen var ju sjukt cool, Just Do It!
Ja, så mycket 80-tal-ish och anti så den blir styggt cool. Tänk Magnum(FEEET mustasch), fast i uppknäppt Hawaii-skjorta och khakishorts och den pjäsen på armen. Kan inte bli fel, ens med mustaschDet jag gillar mest med den är att den är så anti
Du vet vad mottot är...
Heja! Tycker den är grym på sitt sätt! Classy retro.
Jag är sugen på en ”affordable” kronograf. Gärna mecha-quartz. Några tips? Gärna lite egen design.
Dan Henry 1964?
Jag är faktiskt ett stort fan av Hawaii-skjortorJa, så mycket 80-tal-ish och anti så den blir styggt cool. Tänk Magnum(FEEET mustasch), fast i uppknäppt Hawaii-skjorta och khakishorts och den pjäsen på armen. Kan inte bli fel, ens med mustasch
Oh, den översta är ju hur snygg som helst!
Det jag letade efter var kanske något mer åt detta hållet. Lite originellt.
Då har du ju redan svaret! KöööööpJag är faktiskt ett stort fan av Hawaii-skjortor
Oh, den översta är ju hur snygg som helst!
5/7 håriga kokosbollar.