Den var oxå sjukt kylig!Bara köp, jag är också sugen på en liknande
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den var oxå sjukt kylig!Bara köp, jag är också sugen på en liknande
Jag tycker att 1521FL är riktigt cool och passar nog prima som sommarklockaFan det där med att hitta en sommarklocka var lättare sagt än gjort.
Hittills har det här hänt:
1. Jag ville ha en gul eller orange tavla.
2. Landade i att då vill jag ha Halios i Banana yellow eller CW C65 med gul tavla.
3. Kom då på att en sommarklocka bör kunna vara med överallt på alla aktiviteter utan att behöva vara rädd för repor.
4. Båda ströks.
5. Började istället snegla på full lume dials. Känns också somrigt och skoj!
6. @FreakyLeo började locka med sin squale på byteslördag.
7. Se punkt 3. Struken.
8. @Von s hemmabygge förefaller perfekt för ändamålet, men är ju en one of a kind och jag tänker inte bygga en likadan och vara härmapa. Struken (så länge Von inte ska sälja sin).
9. Just nu är top contender Heimdallr SKX med full lume dial, men har inte kunnat helt bestämma mig än.
10. Hjälp!
Timex Q reissue kan vara ett alternativ...Fan det där med att hitta en sommarklocka var lättare sagt än gjort.
2. Landade i att då vill jag ha Halios i Banana yellow eller CW C65 med gul tavla.
3. Kom då på att en sommarklocka bör kunna vara med överallt på alla aktiviteter utan att behöva vara rädd för repor.
4. Båda ströks.
7. Se punkt 3. Struken.
8. @Von s hemmabygge förefaller perfekt för ändamålet, men är ju en one of a kind och jag tänker inte bygga en likadan och vara härmapa. Struken (så länge Von inte ska sälja sin).
9. Just nu är top contender Heimdallr SKX med full lume dial, men har inte kunnat helt bestämma mig än.
10. Hjälp!
Ja den är fantastisk! Men vill ha en beater, inget polerat som jag oroar mig för att repa
Tyvärr inte min kopp te :/ vill ha något tooligareTimex Q reissue kan vara ett alternativ...
Den var oxå sjukt kylig!
Är du nöjd med den squaren? Beställde en från klockmagasinet som ligger hemma oanvänd, provat den lite försiktigt men läsbarheten är inget speciellt tycker jag.Jaha owg-mars säger ni...
Jag vill påpeka att för er som gillar sado-maso prylar så finns det andra forum för sånt!
Om jag ändå faller in i owg-ledet så får det nog lov att bli en av dessa fyra i mars. Framförallt strapmonstret SPB143 som känns lämplig.
Har för övrigt varit Facit Titan för hela slanten i några dagar nu.
Slängde dock på ett stycke square på handleden efter jag tog den här bilden och sladdade sen brådis iväg till jobbet!
SKX011, Scurfa, Egen vostokmod? Finns ju galet mycket tavlor och delar så det borde väl funka att göra en egen one of a kind? Den här är ball tycker jag! Kanske inte så somrig.Fan det där med att hitta en sommarklocka var lättare sagt än gjort.
4. Båda ströks.
7. Se punkt 3. Struken.
10. Hjälp!
När jag tänker full lime tänker jag först CitizenFan det där med att hitta en sommarklocka var lättare sagt än gjort.
4. Båda ströks.
7. Se punkt 3. Struken.
10. Hjälp!
Lätt den snyggaste av de lumade imo. Lekfull och svincool.
Damasko? Tål allt, fungerar överallt, skruvad krona så klart, motsatsen till polerad, sjukt cool, går knappt att åsamka repor på.Fan det där med att hitta en sommarklocka var lättare sagt än gjort.
4. Båda ströks.
7. Se punkt 3. Struken.
10. Hjälp!
Jag har den på ingång också. Iom att den har solar kan man ju köra frisk med autolightÄr du nöjd med den squaren? Beställde en från klockmagasinet som ligger hemma oanvänd, provat den lite försiktigt men läsbarheten är inget speciellt tycker jag.
Kanske funkar ändå? Man kan ju köra auto belysning på skärmen... Är ju fräck och kombilänken känns skoj.
Lika bra att gå på "The big one" direkt så är det klart sen.Fan det där med att hitta en sommarklocka var lättare sagt än gjort.
4. Båda ströks.
7. Se punkt 3. Struken.
10. Hjälp!
Hejarop! Sjukt cool digitalare!
Är du nöjd med den squaren? Beställde en från klockmagasinet som ligger hemma oanvänd, provat den lite försiktigt men läsbarheten är inget speciellt tycker jag.
Kanske funkar ändå? Man kan ju köra auto belysning på skärmen... Är ju fräck och kombilänken känns skoj.
Sjukt cool! Snake? SNAKE?Bara köp, jag är också sugen på en liknande
Hej hoppSKX011, Scurfa, Egen vostokmod? Finns ju galet mycket tavlor och delar så det borde väl funka att göra en egen one of a kind? Den här är ball tycker jag! Kanske inte så somrig.
Och ett somrigt bygge:
Ja, en promaster är absolut med på listanNär jag tänker full lime tänker jag först Citizen
Den grön bezeln är allt något extra!Mycket pang för pengen.
Den är där riktigt, riktigt bra alltså. Man blir ju sugenLika bra att gå på "The big one" direkt så är det klart sen.
Bad och sommarklocka - deluxe.
Sitter bekvämt med kort L2L och tål en hel del.
Sen att alla tittar med lystna blickar på den ja det får man helt enkelt stå ut med
Grym!!Hej hopp
Vostok Amphibia
Utropspris: 750 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2021-02-09 01:11:48. Köp & sälj begagnade & oanvända Ryska herrur på Tradera.www.tradera.com
Även urtavlan är grön faktiskt, men den ser svart ut i vissa sken och speciellt när jag efterjusterar bilden i lightroom mobile.Den grön bezeln är allt något extra!
Ja, det finns inte många klockor som skriker PJÄÄÄÄS lika högt som den där! Den får också plats på shortlisten!Lika bra att gå på "The big one" direkt så är det klart sen.
Bad och sommarklocka - deluxe.
Sitter bekvämt med kort L2L och tål en hel del.
Sen att alla tittar med lystna blickar på den ja det får man helt enkelt stå ut med
Ännu bättre! Den är riktigt bra iafÄven urtavlan är grön faktiskt, men den ser svart ut i vissa sken och speciellt när jag efterjusterar bilden i lightroom mobile.
Men iom att den ibland är helgrön "hulk" och ibland är svart med grön bezel "kermit" så tycker jag den är väldigt allsidig
Här i solljus och utan efterbehandlingÄnnu bättre! Den är riktigt bra iaf
Har kikat på en sådan av och till, är allt bra sugen...Här i solljus och utan efterbehandling
Waaaaaaa kan någon köpa min Mendys?! Måste vara principfast nu.Hej hopp
Vostok Amphibia
Utropspris: 750 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2021-02-09 01:11:48. Köp & sälj begagnade & oanvända Ryska herrur på Tradera.www.tradera.com