Fan vad cool den där är alltså!Nytt, igen. Lång väntan från China.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan vad cool den där är alltså!Nytt, igen. Lång väntan från China.
Bra val säger jagDet har suttit inne länge nu men till slut så var jag tvungen att beställa en Vostok Lär ta ett tag innan den kommer dock.
Valde just denna modell pga det ska vara samma klocka som Steve Zissou har i Life Aquatic samt att jag var lite förutseende och köpte den speciella boettbaksidan när de var tillgängliga.
Ja titta! Fasen va bra Stort tack.Om jag inte missminner mej så fanns det väl ett par halvlänkar på den klockan... brukar ju gå att få till bra då?
Särskilt om det inte riktigt är halvlänkar utan typ 2/5 eller 3/5-dels länkbitar...
Bara att höra av dej om Podiumen blir liggande... mitt sug är inte lika stort längre, men jag prövar gärna
Väldigt snygg, riktigt classy Kudos till dig som vågade prova.Fortfarande toknöjd med denna. Enkel, snygg, bra tidshållning. Weiss Standard 38mm.
Hälsa på i tråden om ryska klockor, massa bra tips därNu vet jag att detta har avhandlats otaliga gånger tidigare men tråden börjar bli lite väl stor och jobbig att leta igenom
Anyway, jag har blivit grymt sugen på en Vostok och har än så länge kollat på Meranom. Således, ni som har beställt därifrån, vad är er uppfattning av meranom? Finns det bättre alternativ?
Tack på förhand!
Det kunde jag ju ha tänkt på, tack!Hälsa på i tråden om ryska klockor, massa bra tips där
Bra val säger jag
Nu vet jag att detta har avhandlats otaliga gånger tidigare men tråden börjar bli lite väl stor och jobbig att leta igenom
Anyway, jag har blivit grymt sugen på en Vostok och har än så länge kollat på Meranom. Således, ni som har beställt därifrån, vad är er uppfattning av meranom? Finns det bättre alternativ?
Tack på förhand!
"Lite" avis blir man allt...Rub it in bara
Silvermonstret är den enda klocka jag ångrar att jag köpt. Jag har kvar den av samma anledning.Grymt, rejäla pjäser. I synnerhet silvermonstret
SSS är väl aldrig fel..?
Urtavlan är ju magisk men har dessvärre svårt för den typen av boett.
Ja, de var ju det! Fast WASP och Twisted Sister var rätt hårda de ocksåSilvermonstret är den enda klocka jag ångrar att jag köpt. Jag har kvar den av samma anledning.
Ser riktigt bra ut! Är du nöjd med kvalitén? Spanar själv ihärdigt efter en blå.
Nyförvärvet!
Imponerande lume på en dressare/sportklocka!
Lite Bund är;
1. Alltid rätt!
2. Aldrig i livet!
Vad säger juryn i KS mest trendkänsligare tråd
Helrätt!Lite Bund är;
1. Alltid rätt!
2. Aldrig i livet!
Vilka modeller har du spanat in?Urtavlan är ju magisk men har dessvärre svårt för den typen av boett.
Utanpå tröj/skjortärmen kan det funka men annars näLite Bund är;
1. Alltid rätt!
2. Aldrig i livet!
Sjukt nöjd.Ser riktigt bra ut! Är du nöjd med kvalitén? Spanar själv ihärdigt efter en blå.
Ser riktigt bra ut! Är du nöjd med kvalitén? Spanar själv ihärdigt efter en blå.
Jo man tackar såhär på en onsdag när man kommer hem, trött och eländig och hittar ett litet paket i brevlådan
@SpaceAce
Och ni knivgalningar får ha överseende med min noname tandpetare. Har haft den sedan jag var 11år