• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Rizzie

Patek
2-Faktor
Nytt, igen. Lång väntan från China.

IMG_20210217_175426.jpg
IMG_20210217_175455.jpg
Fan vad cool den där är alltså!
 

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Om jag inte missminner mej så fanns det väl ett par halvlänkar på den klockan... brukar ju gå att få till bra då?
Särskilt om det inte riktigt är halvlänkar utan typ 2/5 eller 3/5-dels länkbitar...

Bara att höra av dej om Podiumen blir liggande... mitt sug är inte lika stort längre, men jag prövar gärna :)
Ja titta! Fasen va bra :D Stort tack.
 

Vortex

Breitling
Nu vet jag att detta har avhandlats otaliga gånger tidigare men tråden börjar bli lite väl stor och jobbig att leta igenom :angel:

Anyway, jag har blivit grymt sugen på en Vostok och har än så länge kollat på Meranom. Således, ni som har beställt därifrån, vad är er uppfattning av meranom? Finns det bättre alternativ?

Tack på förhand!
 

Jox

Rolex
2-Faktor
Nu vet jag att detta har avhandlats otaliga gånger tidigare men tråden börjar bli lite väl stor och jobbig att leta igenom :angel:

Anyway, jag har blivit grymt sugen på en Vostok och har än så länge kollat på Meranom. Således, ni som har beställt därifrån, vad är er uppfattning av meranom? Finns det bättre alternativ?

Tack på förhand!
Hälsa på i tråden om ryska klockor, massa bra tips där
 

FOQ

Audemars
Nu vet jag att detta har avhandlats otaliga gånger tidigare men tråden börjar bli lite väl stor och jobbig att leta igenom :angel:

Anyway, jag har blivit grymt sugen på en Vostok och har än så länge kollat på Meranom. Således, ni som har beställt därifrån, vad är er uppfattning av meranom? Finns det bättre alternativ?

Tack på förhand!

Kolla @M26 Vostok som ligger ute. Den boetten är riktigt bra!

Meranom om är bra för övrigt. Tänk bara på ta UPS om du beställer. Tar annars oheligt lång tid.
 

BoZ80

Rolex
2-Faktor
Jo man tackar såhär på en onsdag när man kommer hem, trött och eländig och hittar ett litet paket i brevlådan 😍
@SpaceAce ❤️👍🏻🤘🏻👌🏻🥰
IMG_20210217_190640.jpg
IMG_20210217_193219.jpg
IMG_20210217_192817.jpg
IMG_20210217_192747.jpg
IMG_20210217_192736.jpg
IMG_20210217_190910.jpg

Och ni knivgalningar får ha överseende med min noname tandpetare. Har haft den sedan jag var 11år 😎

Sjukt bra i vanlig ordning! Även själva paketeringen är ju underbar. Sitter som en smäck på den gamla krigaren. 👏😄👍
 
Topp