Hahah, så är det verkligen. Speciellt är på KS!Nonsens! Klockan i fråga är säkert affordable för nån
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahah, så är det verkligen. Speciellt är på KS!Nonsens! Klockan i fråga är säkert affordable för nån
Finnes 20-16 läder från geckota.@silvergl
Har detta lädret från Geckota som jag tycker är mums. Tyvärr lyckas jag aldrig matcha det med nån klocka. Crappy bild men är det av intresse är jag öppen för byten!
Det var väl 20-16? Annars hade det varit paxat redanFinnes 20-18 läder från geckota.
Vi fick inte till det helt så om nån annan är sugen på byte så finns jag här! Intressanta byten är Nato från singular eller Phoenix eller sliten länk till SKX. Am eller org. Eller perlon från ZD.
Hehe tur att någon har hästarna hemma.Det var väl 20-16? Annars hade det varit paxat redan
Aha, det är DÄR mina hästar är. Letat länge efter dem...Hehe tur att någon har hästarna hemma.
Äh, det säger du alltid sen är det top notch varenda gång.
Äh, det säger du alltid sen är det top notch varenda gång. Undrade mest om bredden för att jag ska se om jag har något PVD-spänne.
Haha, jag vet inte det, men tack båda två.Precis så!
Äh, det säger du alltid sen är det top notch varenda gång. Undrade mest om bredden för att jag ska se om jag har något PVD-spänne.
Precis så!
+1 på den Sjukt duktig är duHaha, jag vet inte det, men tack båda två.
Klockbild för topic. Searamblern får glänsa lite i mörkret.
Snabbt jobbat i COVID-tider, tummen upp för det! Vad var problemet? Jag har för mig att någon hade en tavla med ojämnt applicerad logga eller liknande men minns inte om det var du.Lorier Falcon II, hemma igen med utbytt tavla. Bra service, inget strul o var typ en vecka t.o.r.
Silverkanten runt ett index var lite svajigt tryckt, och eftersom det är så reflekterande så syntes det ibland på långt håll. Kändes som det var på gränsen för vad som gick att klaga på, men störde mig på det. Inget problem att få det fixat på garantin, skönt nog.Snabbt jobbat i COVID-tider, tummen upp för det! Vad var problemet? Jag har för mig att någon hade en tavla med ojämnt applicerad logga eller liknande men minns inte om det var du.
Lorier Falcon II, hemma igen med utbytt tavla. Bra service, inget strul o var typ en vecka t.o.r.
Det var snabb service. Hade inte ens förväntat mig det om företaget fanns inom våra egna avlånga gränser. Lorier stärker helt klart sina aktier. Tror nog att det blir till att beställa en snart!Lorier Falcon II, hemma igen med utbytt tavla. Bra service, inget strul o var typ en vecka t.o.r.
Vad skönt att det löste sig så snabbt och smidigt och att de dessutom tog på sig att åtgärda det vilket inte är helt självklart. Är det någon som vet vem mer det var som hade problem med sin Falcon? Tror dock inte att hen hade kontaktat dem än men med tanke på hanteringen i ditt ärende så lär det inte vara några problem.Silverkanten runt ett index var lite svajigt tryckt, och eftersom det är så reflekterande så syntes det ibland på långt håll. Kändes som det var på gränsen för vad som gick att klaga på, men störde mig på det. Inget problem att få det fixat på garantin, skönt nog.
Ja, helt klart imponerande i dessa tider! Jag kan verkligen rekommendera Lorier både för klockorna och även kundtjänsten. Det är ett par som ligger bakom märket och de verkar jättegulliga, svarar snällt på alla frågor man kan tänkas ha, skickar med en liten handskriven hälsning när man köper sin klocka osv. Små saker som ändå gör väldigt mycket för upplevelsenDet var snabb service. Hade inte ens förväntat mig det om företaget fanns inom våra egna avlånga gränser. Lorier stärker helt klart sina aktier. Tror nog att det blir till att beställa en snart!
Eller så har dom ett djävulskt överskott av rött pappersfnas som dom gärna ser flyga runt i hela bostaden hos köparen .Det är rätt få märken som gör det där lilla extra men det gör som sagt väldigt mycket för upplevelsen och det känns som att de tjänar på det i långa loppet (om inte annat på karmakontot!). Var det inte @blackcoffee som fick en liten hälsning nyligen? Eller som t.ex. packmaterialet till @BarbaBaba s Wempe (som f.ö. är svincool!):
Searamblern gör sig riktigt bra på canvas! Undrar om min Professional eller Sharkhunter skulle passa i canvaskläder eller om det skulle se konstigt ut.Haha, jag vet inte det, men tack båda två.
Klockbild för topic. Searamblern får glänsa lite i mörkret.
More like Aqua Terrialis... Trist att de väljer den vägen när de har riktig unik och trevlig design i övrigt i Portus Cale m.m. men det är väl det som säljer bäst och drar in mest antar jag.Nya borealis, vet att den svarta varit uppe i tråden redan. Snygg
Du din party pooper där .More like Aqua Terrialis...
Ett grönt canvas kommer att bli grymt bra din Proffessional.Searamblern gör sig riktigt bra på canvas! Undrar om min Professional eller Sharkhunter skulle passa i canvaskläder eller om det skulle se konstigt ut.
Känns väldigt vågat! Ska jag vara så modig?Ett grönt canvas kommer att bli grymt bra din Proffessional.
Men ärligt talat, är det inte jäkligt trist? Jag redigerade mitt inlägg så det blev lite matigare än bara en oneliner men de har flera jättesnygga modeller i bagaget och så släpper de en sån här tråkig copage.Du din party pooper där .
Ja absolut. Orange tavla fungerar iaf riktigt bra med grönt MN-strapKänns väldigt vågat! Ska jag vara så modig?
Nej jag gillar den så jag håller inte riktigt med.Men ärligt talat, är det inte jäkligt trist? Jag redigerade mitt inlägg så det blev lite matigare än bara en oneliner men de har flera jättesnygga modeller i bagaget och så släpper de en sån här tråkig copage.
Det där var ingen dum färgkombination alls! Ska definitivt testas och jag tror att canvas blir bättre än MN på min 1200T. Känns som att den skulle bli väldigt hög på MN.Ja absolut. Orange tavla fungerar iaf riktigt bra med grönt MN-strap
Sub 300 50th Anniversary on MN strap
Package arrived before 10AM Monday. After the initial realization how small the dial is, which lasted about 5 secs, I put the watch on the wrist only to realize that I really don't care for BOR bracelets. Tools out and dug up a Marine Nationale/MN strap from Erika Original - looks and wears much...www.watchuseek.com
Ja, det hade jag gärna varit med på! @DB15Tror många här har precis som jag förälskat sig i nya PRX! Så varför inte slänga fram frågan! Är det någon här som skulle vara intresserad av en passaround? I så fall svara ”ja” och tagga mig i inlägget
Fast här är det ju väldigt uppenbart var inspirationen kommer ifrån då det är en ganska unik design som knappast återfinns lite varstans. Det går alltid att argumentera för att vissa detaljer skiljer minimalt om man bara är ute efter att försöka rättfärdiga likheterna men det går inte att sticka under stol med att de har lånat friskt från Aqua Terra i allt från boett, index, minutmarkeringar osv.Nej jag gillar den så jag håller inte riktigt med.
Så mycket nytt som pumpas ut numera så är det snart omöjligt att det inte liknar något annat som redan är gjort. Letar man efter det så hittar man ju men jag letar inte och bryr mig inte nämnvärt längre heller så...
Som du skrev så kommer den säkert också att sälja bra, där håller jag med till fullo.
Nu är väl visserligen inte Sintra ett helt nysläpp från Borealis, det är ju samma boett som Estoril bara ny tavla och HKPT istället för Miyota. Sen är den boettformen inte unik för Aqua Terra, Omega har ju kört med den i decennierFast här är det ju väldigt uppenbart var inspirationen kommer ifrån då det är en ganska unik design som knappast återfinns lite varstans. Det går alltid att argumentera för att vissa detaljer skiljer minimalt om man bara är ute efter att försöka rättfärdiga likheterna men det går inte att sticka under stol med att de har lånat friskt från Aqua Terra i allt från boett, index, minutmarkeringar osv.
Copager verkar vara väldigt populära och det är väl inte så konstigt men vi kan ju kalla det för vad det är istället för att blunda för elefanten i rummet.