• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Dagens kompis
Lumii_20210222_104624805.jpg

Vem var det som hade en snyggt moddad orange vostok på ett grymt avsmalnande gummi? Jag är sugen på ett likadant gummi. vad heter det gummit?
Tippar på @Kreacon apelsin som någon nolla på forumet byggt. Gummit kan bara varmt rekommenderas, världsklass👌🏼

Tippar på @Kreacon apelsin som någon nolla på forumet byggt. Gummit kan bara varmt rekommenderas, världsklass👌🏼
Ah perfekt. Tack. Snyggt hittat!

Är det någon som har tips på gummi med hög infästning eller vad man ska säga dvs. att hålen sitter lite längre ner på banden så att de passar klockor med långa bandhorn? Jag köpte hem ett rött curved rubber från feskarn som jag tänkte skulle passa perfekt på min Lorier Neptune och det hade det gjort om det inte var så att bandhornen är väldigt långa och hålen sitter långt ner vilket resulterade i ett skapligt glapp... 😢 Synd för det hade varit en kanonkombo.

Tillbaka
Topp