Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
På tal om ämnet, måndagsklockan
:
Vad har du i kikarn kompisPå tal om copage så blir det inte bättre än så här.
PM vid intresse så kan du skina som vårsolen! Funderar lite på annat.
Edit: fick den billigt av Leo och säljer såklart för samma.
På tal om copage så blir det inte bättre än så här.
PM vid intresse så kan du skina som vårsolen! Funderar lite på annat.
Edit: fick den billigt av Leo och säljer såklart för samma.
Ja, sån duo skulle man ha. Av ren nyfikenhet, vad kostar en blå SMTT?Bra duo!
Du vill inte ha en i stål plus en liten peng din väg? Kan ju fråga
Det finns det säkert men tycker vi håller till byteslördag för ordningens skull (i all välmening såklart).Någon som har något trevligt att byta med?
Vad har du i kikarn kompis
Helt rätt, har lite svårt att hålla koll på dagarna under ledighetDet finns det säkert men tycker vi håller till byteslördag för ordningens skull (i all välmening såklart).
Tippar på @Kreacon apelsin som någon nolla på forumet byggt. Gummit kan bara varmt rekommenderas, världsklassVem var det som hade en snyggt moddad orange vostok på ett grymt avsmalnande gummi? Jag är sugen på ett likadant gummi. vad heter det gummit?
Vem var det som hade en snyggt moddad orange vostok på ett grymt avsmalnande gummi? Jag är sugen på ett likadant gummi. vad heter det gummit?
Ah perfekt. Tack. Snyggt hittat!Tippar på @Kreacon apelsin som någon nolla på forumet byggt. Gummit kan bara varmt rekommenderas, världsklass
ZULUDIVER 295 Vintage Rubber Watch Strap
Imagine how the functional Benetto Cinturini rubber and stylish strap design of your vintage style ZULUDIVER 295 will turn heads on a dive, in the office or chilling around the pool. The ZULUDIVER 295 Rubber Strap (currently only available in 20mm lug width size) is a perforated dive strap that...www.zuludiver.com
Vann jag? Oops förlåt kompisDet finns på Watchgecko. Vet dock inte namnet på den. Bonetto iaf
Edkt: 2:a
Vann jag? Oops förlåt kompis
Ap ap ap det är väl ändå jag som är vinnaren här! *host humble brag not so muchVann jag? Oops förlåt kompis
Japp, du vann. Synd bara att du har den slöaste uppkopplingen i universum så svaren kommer en timme efterAp ap ap det är väl ändå jag som är vinnaren här! *host humble brag not so much
Så jävla sant. Har suttit i fem minuter och väntat på att bilderna i tråden ska ladda. En övning i mindfulness. Deluxe.Japp, du vann. Synd bara att du har den slöaste uppkopplingen i universum så svaren kommer en timme efter