Visst ser jag likheten utan någon större svårighet, som sagt så bryr jag mig bara inte om det.Fast här är det ju väldigt uppenbart var inspirationen kommer ifrån då det är en ganska unik design som knappast återfinns lite varstans. Det går alltid att argumentera för att vissa detaljer skiljer minimalt om man bara är ute efter att försöka rättfärdiga likheterna men det går inte att sticka under stol med att de har lånat friskt från Aqua Terra i allt från boett, index, minutmarkeringar osv.
Copager verkar vara väldigt populära och det är väl inte så konstigt men vi kan ju kalla det för vad det är istället för att blunda för elefanten i rummet.
Aqua Terran är ju grym så något liknande är inte fel i mina ögon. Sen är det kanske en elefant i rummet i andra trådar möjligen men här i denna tråden så vet jag inte om det stämmer riktigt.
Bara lite småtrött på allt påpekande som poppar upp för jämnan. Vet inte vad man vinner på det eftersom en stor del i tråden har andra "copager" redan. Har förmodligen fel även denna gången men isåfall bjussar jag på det .