I agreeVery nice! I like the pvd-vesrsion! Black and orange works great together! ️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I agreeVery nice! I like the pvd-vesrsion! Black and orange works great together! ️
Ingen aning om dessa har tagits upp i tråden förut: https://furlanmarri.com/
mechakvarts i gammal patek ( ? ) stil typ. Kickstarter i mars.
Alltså den där är så jäkla fulländad Galet bra, alla delarna sitter som en smäck tillsammans @VonAp ap ap det är väl ändå jag som är vinnaren här! *host humble brag not so much
Idag kom ett paket! en seiko samurai köpt på forumet, satan vad cool Känns vassare än min mini turtle jag haft
Håller med den är riktigt bra faktiskt, gillar de skarpa kanternaTycker samurai slår det mesta i budgetseikodykare som skx, turtle etc. Jäkligt klossig dock men trevlig
visserligen en väggklocka men trevligt bahaus och affordable.
Svepande sekund?
Där ligger CW i lä, men bjuder på ett lumeshot ändå.Lumen är ganska bra på Borealis trots att det är ”fejkvintage”
Ge det ett par dagar till, sen börjar du planera inför nästa flipp/köp 1Börjar känna mig som OWG med denna och jag lider inte heller. Nästan så jag blir lite orolig,
kan man bli OWG bara så där eller är det något man föds till ?
Börjar känna mig som OWG med denna och jag lider inte heller. Nästan så jag blir lite orolig,
kan man bli OWG bara så där eller är det något man föds till ?
Verkligen, och vilken bild! Jag har då aldrig sett en smurfblå sjömästare men menLumen är ganska bra på Borealis trots att det är ”fejkvintage”
Förmodligen men jag jobbar på att trappa ner.Ge det ett par dagar till, sen börjar du planera inför nästa flipp/köp 1
Fick du sålt på Adragan? Och säg till när SM-subben ska säljas
visserligen en väggklocka men trevligt bahaus och affordable.
Ja nu har jag ju kommit hit och bosatt mig här i tråden sedan ett antal år tillbaka så tåget till OWG har lämnat perrongen och åkt för länge sedan i mitt fall känner jag . Jag leker lite med tanken bara och den enda jag lurar är nog mig själv skulle jag tro .Dom flesta är OWG tills dom hittar hit
Om du gillar Bauhaus bör du spana in DuFa https://www.deutsche-uhrenfabrik.de/
Samma person som ligger bakom Spinnaker samt AVI-8 . Jag äger ingen själv och skulle inte klä i en men dom är supercoola tycker jag