• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Haft en veckas frånvaro.
Läskigt...
Använder dock fortfarande klocka.
Dagens

1613999900085.png

Baramats gör Ebay-premiär, feedback på annons tas tacksamt emot. Fattade inte det där med frakt mm.

Klockan för tillfället
BE004D49-916B-46AF-9549-1C199DF6F517.jpeg

Någon som lyckades köpa nya Unimatic då? Tog slut på någon minut antar jag.

Jag missuppfattade deras nedräkning på Instagram med en timme eller så klantade de till releasen själva. Sen hade jag ett jobbmöte tills allt var över...

Ge det ett par dagar till, sen börjar du planera inför nästa flipp/köp 1😁

Fick du sålt på Adragan? Och säg till när SM-subben ska säljas :)
Förmodligen men jag jobbar på att trappa ner.
Adragan är kvar, heldött trots superpris-deluxe.
Tror jag får höja priset till det dubbla för att öka intresset 🥴. Vad beträffar SM-subben så känns den säker i lådan. Går fantastiskt bra i motorn också, diffar mellan 1-2sek/dygn så väl värd sina pengar 🙂.

Om du gillar Bauhaus bör du spana in DuFa https://www.deutsche-uhrenfabrik.de/
Samma person som ligger bakom Spinnaker samt AVI-8 . Jag äger ingen själv och skulle inte klä i en men dom är supercoola tycker jag

Kikat på det märket förut men och jodå, dom är trevliga. Dock har jag aldrig fastnat för något i deras utbud.

Köpte en nomos metro 35 för att dämpa det habegäret men den är ju varken micro eller affordable :)

Tillbaka
Topp