Moderaterna får gärna ta bort min post, det kom i fel forum. Ursäkta !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ah grym med lumetavlan. Synd deras Air League gick slut så fortNej, jag satt och suktade efter den cremefärgade men det löste sig genom att den sålde slut
Jag anmäler ditt inlägg så kanske nån kikar förbiModeraterna får gärna ta bort min post, det kom i fel forum. Ursäkta !
Har du trikåer på dig också eller?
Dämn. Samurajen är grym!Samurai idag igen
Håller medDämn. Samurajen är grym!
Varför tror du det? Vi kör en egen liten insamling här i tråden för ändamålet som kommer presenteras inom kort, flera här som deltar, andra på avståndJag tror de är många här som skulle behöva lugna ned på flippandet och träna på att hålla sig till en klocka. Så gå me i owg march å se om ni klarar de.
a är medUTMANING - OWG 1 månad 2021
En utmaning att endast bära en och samma klocka under en månads tid, start 1 mars 2021. Äntligen är det dags för årets klock-fasta. Vi är många som har längtat, och nu är det dags att anmäla sig. Det är så klart fritt att välja vilken klocka man vill men jag själv kommer inte ta min vanliga...klocksnack.se
Jadå, jag trivs bra på gym. Lite för bra, har svårt att hålla det på vettig nivå. Är för mycket "allt eller inget"-person... Mne nu har jag kommit överens med mig själv att 2 dagar i veckan räckerHäng i bara! Snart blir det en vana och då känns det gött varje gång du gymmar
Speedos och nätbrynja, funkar bra om man vill vara ensam på gymmet har jag märkt!Har du trikåer på dig också eller?
(vafan, Lilla Gubben har ju ingen skugga )
Galet affordable
Jadå, jag trivs bra på gym. Lite för bra, har svårt att hålla det på vettig nivå. Är för mycket "allt eller inget"-person... Mne nu har jag kommit överens med mig själv att 2 dagar i veckan räcker
Trevligt! Var menat som ett skämt men med lite alvar i. Mycket flippande och bytande i det här forumet generellt. Det kan va bra att lära sig att hålla sig till en sak .Varför tror du det? Vi kör en egen liten insamling här i tråden för ändamålet som kommer presenteras inom kort, flera här som deltar, andra på avstånd
Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"
Blir inte mycket bättre än så här i världen bland affordables Hur känns storleken? :)klocksnack.se
Jag är nästan aldrig allvarlig så antagligen anledningen till varför jag inte fattar grejen och deltar själv.Trevligt! Var menat som ett skämt men med lite alvar i. Mycket flippande och bytande i det här forumet generellt. Det kan va bra att lära sig att hålla sig till en sak .
Haha vad bra att du är trygg i din idioti. Det är ju tydligen inte jag då jag ska traska runt hela mars med denna på armen för att bevisa detJag är nästan aldrig allvarlig så antagligen anledningen till varför jag inte fattar grejen och deltar själv.
Vet redan att att jag är dum.i.hela.huvudet så behöver inte gå runt med en klocka i en månad för att bevisa det
Snygg på riktigt ju, förstår ingentingHaha vad bra att du är trygg i din idioti. Det är ju tydligen inte jag då jag ska traska runt hela mars med denna på armen för att bevisa det
Hehe är det den från köp och sälj? Har aldrig gillat digitalt men den där har nåt extraHaha vad bra att du är trygg i din idioti. Det är ju tydligen inte jag då jag ska traska runt hela mars med denna på armen för att bevisa det
Nä köpte den ny. Typ 200 riksdaler, som hittat!Hehe är det den från köp och sälj? Har aldrig gillat digitalt men den där har nåt extra
Utmanar dig härmed att hänga i tråden. Släng upp en bild på din fina Certina 38 vettja? Passar alldeles utmärkt här, affordable deluxe juNä köpte den ny. Typ 200 riksdaler, som hittat!
Ska man köra på läder eller sharkmesh?
vad säger panelen?
Sharkmesh tycker jag (men är jättepartisk då jag har inneboende spärr mot band överlag... )Ska man köra på läder eller sharkmesh?
vad säger panelen?
Ja, band på klockor är fan överskattatSharkmesh tycker jag (men är jättepartisk då jag har inneboende spärr mot band överlag... )