• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Ska man köra på läder eller sharkmesh?
vad säger panelen?
BD2103FF-BF9C-458F-97C2-00417884BBF0.jpeg
DE95FA5F-0021-441D-8F86-3574EBC3994C.jpeg
Det där är ju redan avhandlat. Skjorta, solbränna, backslick och gummi.
D651525C-9273-4A0B-B35F-39236FFF98BE.jpeg

Pluspoäng om du har både skärp och solglasögon utanpå oxå.

Misstänkte att den frågan skulle komma.
Nej, men jag har mitt skärp i hällorna och på ”plats avsedd för skärp.”😉

Kanske därför jag aldrig får komplimanger för min exentriska stil och mina medelhavsinfluerade rytmer.
Ah ok, jag har bara skräddarsydda byxor så behöver egentligen inget skärp, men när jag har det så bär jag det som ovan, för hällorna skymmer ju skärpet annars vilket kan ge en lökig effekt.

Utmanar dig härmed att hänga i tråden. Släng upp en bild på din fina Certina 38 vettja? Passar alldeles utmärkt här, affordable deluxe ju👌🏼
Nöjd med den fortfarande förresten?
Ask and you shall receive!
153008222_249094313522592_8591070950124301178_n.jpg

Är fortfarande väldigt nöjd! Är en del av handen nu, blir lite nervös när den inte sitter på handleden. Börjar jag bli beroende?? :eek:
Blev dock less på länken, fick inte till storleken. Så har tillsvidare bytt till svart canvas.

Är fortfarande väldigt nöjd! Är en del av handen nu, blir lite nervös när den inte sitter på handleden. Börjar jag bli beroende?? :eek:
Blev dock less på länken, fick inte till storleken. Så har tillsvidare bytt till svart canvas.
Den är grymt bra alltså och canvas blev kanonfint också! Håller fortfarande på å velar men den kommer definitivt hamna på min arm också så småningom när folk
börjar tröttna * läs snåljåp *
Certina har verkligen lyckats på sistone tycker jag 👍🏼

Ah ok, jag har bara skräddarsydda byxor så behöver egentligen inget skärp, men när jag har det så bär jag det som ovan, för hällorna skymmer ju skärpet annars vilket kan ge en lökig effekt.
Bara skräddarsytt, ja nu får äntligen fashionistan ifrån vidderna @Von en rejäl match. Handsken är kastad 😊.

Edit: själv kör jag nästan uteslutande jeans, förmodligen inte skräddarsydda men i alla fall maskinsydda tror jag. Sitter ganska najs men jag har ofta fel så kanske även här gällande passformen 🥴.

Passar i allt. Skulle man mot förmodan hitta något som inte passar så är det inga problem.
Då skrämmer nämligen klockan skiten ur bandet och sen passar det deluxe. Bra grejer det här 🤘.
Dina intryck?

Edit: passar i det mesta 😊.
PSX_20210223_180353.jpg
Jag fullkomligt älskar den! Den kommer vara en keeper tills jag köper Omegas Ploprof ☺️👍🏽 enda jag egentligen har att klaga över är att den skulle vara bättre Med 24mm band

Jag fullkomligt älskar den! Den kommer vara en keeper tills jag köper Omegas Ploprof ☺️👍🏽 enda jag egentligen har att klaga över är att den skulle vara bättre Med 24mm band
Nja, den täcker ju redan en stor del av underarmen så 22mm duger till mig.
Nästa steg åt det grövre hållet är nästan en skottsäker väst.

• Like
Reactions: Jox

Mycket trevlig med sina 38mm.
Lite synd dock att dom inte har glidelock i spännet på den mindre storleken.
Skulle hjälpt dig i det fallet kanske.

Tillbaka
Topp