Kreacon
Guld
Det där är ju redan avhandlat. Skjorta, solbränna, backslick och gummi.Ska man köra på läder eller sharkmesh?
vad säger panelen?
Pluspoäng om du har både skärp och solglasögon utanpå oxå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där är ju redan avhandlat. Skjorta, solbränna, backslick och gummi.Ska man köra på läder eller sharkmesh?
vad säger panelen?
Det där är ju redan avhandlat. Skjorta, solbränna, backslick och gummi.
Brukar du har skärp innanför byxorna?Det där är ju redan avhandlat. Skjorta, solbränna, backslick och gummi.
Det har man väl alltid, hur håller du upp de väl inkörda Y-frontarna annars?Brukar du har skärp innanför byxorna?
Misstänkte att den frågan skulle komma.Brukar du har skärp innanför byxorna?
Tråkmåns.Misstänkte att den frågan skulle komma.
Nej, men jag har mitt skärp i hällorna och på ”plats avsedd för skärp.”
Ah ok, jag har bara skräddarsydda byxor så behöver egentligen inget skärp, men när jag har det så bär jag det som ovan, för hällorna skymmer ju skärpet annars vilket kan ge en lökig effekt.Misstänkte att den frågan skulle komma.
Nej, men jag har mitt skärp i hällorna och på ”plats avsedd för skärp.”
Kanske därför jag aldrig får komplimanger för min exentriska stil och mina medelhavsinfluerade rytmer.
Såklart. Kör själv skräddarsytt.Ah ok, jag har bara skräddarsydda byxor så behöver egentligen inget skärp, men när jag har det så bär jag det som ovan, för hällorna skymmer ju skärpet annars vilket kan ge en lökig effekt.
Ask and you shall receive!Utmanar dig härmed att hänga i tråden. Släng upp en bild på din fina Certina 38 vettja? Passar alldeles utmärkt här, affordable deluxe ju
Nöjd med den fortfarande förresten?
Den till vänster är ok, den till höger ser ut som en transformers.Börjar falla ner i G-Shocks igen, är ju så jäkla mysiga klockor
Haha, det är det fina med att alla gillar olikaDen till vänster är ok, den till höger ser ut som en transformers.
Den är grymt bra alltså och canvas blev kanonfint också! Håller fortfarande på å velar men den kommer definitivt hamna på min arm också så småningom när folkAsk and you shall receive!
Är fortfarande väldigt nöjd! Är en del av handen nu, blir lite nervös när den inte sitter på handleden. Börjar jag bli beroende??
Blev dock less på länken, fick inte till storleken. Så har tillsvidare bytt till svart canvas.
Menade inget negativt, Transformers är jävligt coola...Haha, det är det fina med att alla gillar olika
Den var sjukt koolMenade inget negativt, Transformers är jävligt coola...
Vad tycker du om denna?
Skulle vara fett att ha en G-shock med Jazz-tema.Menade inget negativt, Transformers är jävligt coola...
Vad tycker du om denna?
Skulle vara fett att ha en G-shock med Jazz-tema.
Passar i allt. Skulle man mot förmodan hitta något som inte passar så är det inga problem.Ska man köra på läder eller sharkmesh?
vad säger panelen?
Bara skräddarsytt, ja nu får äntligen fashionistan ifrån vidderna @Von en rejäl match. Handsken är kastad .Ah ok, jag har bara skräddarsydda byxor så behöver egentligen inget skärp, men när jag har det så bär jag det som ovan, för hällorna skymmer ju skärpet annars vilket kan ge en lökig effekt.
Jag fullkomligt älskar den! Den kommer vara en keeper tills jag köper Omegas Ploprof enda jag egentligen har att klaga över är att den skulle vara bättre Med 24mm bandPassar i allt. Skulle man mot förmodan hitta något som inte passar så är det inga problem.
Då skrämmer nämligen klockan skiten ur bandet och sen passar det deluxe. Bra grejer det här .
Dina intryck?
Edit: passar i det mesta .
Nja, den täcker ju redan en stor del av underarmen så 22mm duger till mig.Jag fullkomligt älskar den! Den kommer vara en keeper tills jag köper Omegas Ploprof enda jag egentligen har att klaga över är att den skulle vara bättre Med 24mm band
Kvällens kompanjon får agera beater när tvätten ska vikas.
Mycket trevlig med sina 38mm.Ask and you shall receive!
Är fortfarande väldigt nöjd! Är en del av handen nu, blir lite nervös när den inte sitter på handleden. Börjar jag bli beroende??
Blev dock less på länken, fick inte till storleken. Så har tillsvidare bytt till svart canvas.
Ja dimensionerna är närmast perfekta. Otroligt trevlig att kika på. Men ja ett glidelock hade varit fint, men fan man kan inte få allt. En väldigt fin klocka iallafall, och ser enligt mig lika bra ut på canvas.Mycket trevlig med sina 38mm.
Lite synd dock att dom inte har glidelock i spännet på den mindre storleken.
Skulle hjälpt dig i det fallet kanske.
Snygga ändringar.Before After