He he. Känns bekant det där.. men det har du ju redan listat ut..Nja, den täcker ju redan en stor del av underarmen så 22mm duger till mig.
Nästa steg åt det grövre hållet är nästan en skottsäker väst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
He he. Känns bekant det där.. men det har du ju redan listat ut..Nja, den täcker ju redan en stor del av underarmen så 22mm duger till mig.
Nästa steg åt det grövre hållet är nästan en skottsäker väst.
Fast vill ha utan länk.. sälj din enbart med gummi...Nope, men springer du på en med den gamla länken med dive-extension så köp! bra skit om än med pins.
Vilken boett är det? 150? Snygg är den iafWoop woop
170891 för att vara exakt Ja den är riktigt finVilken boett är det? 150? Snygg är den iaf
Ja och är det någonstans det är OT hej vilt så är det där Håller med, kul om vi blir fler och kan stötta varandra132 anmälda. Kom igen nu mysigaste tråden på KS, några fler kan vi väl bli så att vi kan stötta varandra genom detta vansinne
Thread 'UTMANING - OWG 1 månad 2021' https://klocksnack.se/threads/utmaning-owg-1-månad-2021.145434/
Jag har 18.5cm handled, så lite mindre än dig Tycker den sitter riktigt bra på dig, du får ge det lite tid och vänja dig tror jag
Alltså dessa PeacemakerBronsdag
Den är tyvärr inte kvar hos mig.Fast vill ha utan länk.. sälj din enbart med gummi...
Tack @KandreasF för bandet Slänger in en hundring i potten till Min Stora Dag
Orkar inte snygg-fota. Duger detta? Är 20mm. Något ljusare än vad syns på bild..
Tack @KandreasF för bandet Slänger in en hundring i potten till Min Stora Dag
Lite profil är aldrig fel (Blunda för torr arm )
Jo lite snålt kan man tycka. Antar att de vet att folk köper klockan ändå (villet jag tydligt gjorde). Men har man handleder som inte sväller så mycket så är de ju inga problem. Ska inte gnälla för mycket. Tycker som sagt de är en väldigt bra klocka och den passar på massa olika band. Så gillar man att byta band så är den en ännu större höjdare. Tycker också generellt mer om band än länk så ja är nöjd.Fortfarande fel band...
Det är en Transformer! Om @TerryTee slänger på originalbandet så ser den ut så här.
Ja, jäkligt märkligt och snålt att inte inkludera glidelock som till och med finns på deras billigare modeller. Det måste ju vara för att kunna kräma ur de där sista kronorna i vinstmarginal? Jag ser ingen annan anledning... Snygg klocka dock och fortfarande prisvärd men man blir lite irriterad.
Sådana canvas-band tror jag hade kunnat övertyga mig om att det funkar med band (ibland), tycker de ser sjukt coola ut!
Jag håller med och föredrar också nato eller ibland gummi framför länk. Även med mikrojustering så är det ett jäkla flyttande fram och tillbaka en varm sommardag och om man bär den bekvämt när man går och lägger sig så stasar den så man knappt har någon känsel i handen när man vaknar.Jo lite snålt kan man tycka. Antar att de vet att folk köper klockan ändå (villet jag tydligt gjorde). Men har man handleder som inte sväller så mycket så är de ju inga problem. Ska inte gnälla för mycket. Tycker som sagt de är en väldigt bra klocka och den passar på massa olika band. Så gillar man att byta band så är den en ännu större höjdare. Tycker också generellt mer om band än länk så ja är nöjd.
Adraga-Onsdag! Finns även en till salu hos @Nilas
Jag rekommenderar den varmt, 8 av 6 möjliga Birchgrovar.
Inte bara inte alls dumt, vansinnigt bra skulle jag säga
Ja för tusan! Jag är med men nu är det ju mars snart...får köra några dagar fram till OWGM då?Några som är sugen testa Tisell explorer och samtidigt bidra till kampen mot barncancer?
Tänkte isf min Tisell kunde åka på en ”testa på period”. Många av oss har ju ändå knappt klockorna en vecka så blir som att köpa en billigt för en god sak Kostnad 115kr till bcf och du får ha den i 7 dagar. Skicka sedan vidare till nästa person på listan.
Regler:
Jag sätter själv in 115kr/person för iaf de fem första som deltar. Totalt då 1150kr plus om jag får ihop några fler kör vi bara på och skickar vidare. Den används inte här iaf och cancer ska inte behöva drabba någon...
- Jag skiter fullständigt i repor, dings etc.
- Inte trycktestad så vatten kan kanske undvikas
- Skickas välpackad med skicka lätt. Slarvar posten, ja då är det mitt problem.
- Du för över till bcf veckan du får den.
Låter det intressant för några här?