• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Nope, men springer du på en med den gamla länken med dive-extension så köp! 🙂 bra skit om än med pins.
C055CE62-6EAE-4147-9B25-592D5DB924DC.jpeg
Fast vill ha utan länk.. sälj din enbart med gummi...😁

Ah, samma mått som 150 (och flera andra) Ser lagom ut på din arm, trodde den var större ;) Men du kanske inte har så breda handleder.... Min 150 ser liiiiten ut på armen, nästan lite irriterande XD
edit lagt till bild, för topic.
20210224_084826.jpg 20210224_084812.jpg
Jag har 18.5cm handled, så lite mindre än dig 😊 Tycker den sitter riktigt bra på dig, du får ge det lite tid och vänja dig tror jag 😊
Alltså dessa Peacemaker ❤️😍

Innan jag tänker bumpa min annons, så låter jag min favorittråd få försprång.
Skx009 på strapcode jubilee för 2000kr. :)

Några som är sugen testa Tisell explorer och samtidigt bidra till kampen mot barncancer?

46F44DAB-B7A3-44EB-99B6-422FEBEC054C.jpeg

Tänkte isf min Tisell kunde åka på en ”testa på period”. Många av oss har ju ändå knappt klockorna en vecka så blir som att köpa en billigt för en god sak 🤓 Kostnad 115kr till bcf och du får ha den i 7 dagar. Skicka sedan vidare till nästa person på listan.

Regler:
  • Jag skiter fullständigt i repor, dings etc.
  • Inte trycktestad så vatten kan kanske undvikas 🙈
  • Skickas välpackad med skicka lätt. Slarvar posten, ja då är det mitt problem.
  • Du för över till bcf veckan du får den.
Jag sätter själv in 115kr/person för iaf de fem första som deltar. Totalt då 1150kr plus om jag får ihop några fler kör vi bara på och skickar vidare. Den används inte här iaf och cancer ska inte behöva drabba någon...

Låter det intressant för några här?

Fortfarande fel band... ;)

Det är en Transformer! Om @TerryTee slänger på originalbandet så ser den ut så här. 😍😍😍

GWG-1000WLP-1AJR.jpg

Ja, jäkligt märkligt och snålt att inte inkludera glidelock som till och med finns på deras billigare modeller. Det måste ju vara för att kunna kräma ur de där sista kronorna i vinstmarginal? Jag ser ingen annan anledning...🤷‍♂️ Snygg klocka dock och fortfarande prisvärd men man blir lite irriterad.
Jo lite snålt kan man tycka. Antar att de vet att folk köper klockan ändå (villet jag tydligt gjorde). Men har man handleder som inte sväller så mycket så är de ju inga problem. Ska inte gnälla för mycket. Tycker som sagt de är en väldigt bra klocka och den passar på massa olika band. Så gillar man att byta band så är den en ännu större höjdare. Tycker också generellt mer om band än länk så ja är nöjd.

• Like
Reactions: HSK
Jo lite snålt kan man tycka. Antar att de vet att folk köper klockan ändå (villet jag tydligt gjorde). Men har man handleder som inte sväller så mycket så är de ju inga problem. Ska inte gnälla för mycket. Tycker som sagt de är en väldigt bra klocka och den passar på massa olika band. Så gillar man att byta band så är den en ännu större höjdare. Tycker också generellt mer om band än länk så ja är nöjd.
Jag håller med och föredrar också nato eller ibland gummi framför länk. Även med mikrojustering så är det ett jäkla flyttande fram och tillbaka en varm sommardag och om man bär den bekvämt när man går och lägger sig så stasar den så man knappt har någon känsel i handen när man vaknar.

På vissa modeller är länk snyggast och det gör sig ofta bra på bild men i verkligen tycker jag tyvärr mest att det är meckigt jämfört med t.ex. nato, även känt som klockvärldens mjukisbyxor. 😂🤨

Några som är sugen testa Tisell explorer och samtidigt bidra till kampen mot barncancer?

46F44DAB-B7A3-44EB-99B6-422FEBEC054C.jpeg

Tänkte isf min Tisell kunde åka på en ”testa på period”. Många av oss har ju ändå knappt klockorna en vecka så blir som att köpa en billigt för en god sak 🤓 Kostnad 115kr till bcf och du får ha den i 7 dagar. Skicka sedan vidare till nästa person på listan.

Regler:
  • Jag skiter fullständigt i repor, dings etc.
  • Inte trycktestad så vatten kan kanske undvikas 🙈
  • Skickas välpackad med skicka lätt. Slarvar posten, ja då är det mitt problem.
  • Du för över till bcf veckan du får den.
Jag sätter själv in 115kr/person för iaf de fem första som deltar. Totalt då 1150kr plus om jag får ihop några fler kör vi bara på och skickar vidare. Den används inte här iaf och cancer ska inte behöva drabba någon...

Låter det intressant för några här?
Ja för tusan! Jag är med men nu är det ju mars snart...får köra några dagar fram till OWGM då?

Tillbaka
Topp