Finns väl en ECA på K&S om han är sugen på svart dykare med svenskdoft?Ja, han var sugen på en sån. Jag skrev vad ni berättat, att det är off-the-shelf-grejjer. Han får ta ett beslut själv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns väl en ECA på K&S om han är sugen på svart dykare med svenskdoft?Ja, han var sugen på en sån. Jag skrev vad ni berättat, att det är off-the-shelf-grejjer. Han får ta ett beslut själv.
Galet snygg! Nästan så jag börjar ångra att jag tog en blå...Är riktigt nöjd med denna, grym kvalitet och sjukt snygg lätt owg material
Lite som storebror som håller den gamla inserten gisslan och tvingar en att betala dyrt för att få tillbaka den. OM de känner sig vänliga nog att ens erbjuda den möjligheten dvs. En Nilas-smiley känns ganska passande:Förr så sålde dom ju inserts men har för mig att dom är lite kinkiga med det nu. Verkar som att dom vill utföra bytet själva om jag inte minns fel.
Once you go black...?
Din uris råkar inte heta Eddie va?Jo jag vet tyvärr. Man får vara tydlig med vad man vill ha åtgärdat.
"Min" goa surgubbe hade nog tagit max en hundralapp för det jobbet...
(om han nu vill fixa, beror på om han har käkat lunch eller inte).
Trevliga men lite högt pris känner jag.Lite nytt från Citizen kommer i höst..
Någon borde ta det citatet och trycka upp inspirerande väggordKan ha råkat skriva pung istället för pund i ett svagt ögonblick
Nu försöker du bara dra ned mig, men ICKE! Rak i ryggen, torka tårarna och skrik inombords så håller vi ut.
K k! Vi kör på...
Det fixar ni, det är ju bara 26 dagar kvar.
26 dagar, en baggis. Bara något längre än en härlig semesterledighet på sommaren ju .
Ooo, nice. Vad är detta för klocka?Håller med dig, ser inte lika billigt ut. Riktigt schysst.
@Birchgrove (bild stulen, cool den är ändå)
Det fixar vi säkert . Jag är på gång men dock inte med så det är ju lite lättare för mig kanske .Nu är det viktigt att vi håller i och håller ut! Tillsammans kan vi klara det här.
Lite nytt från Citizen kommer i höst..
Nodus Sector PilotOoo, nice. Vad är detta för klocka?
Hahah, blev du bländad eller?Tycker jag känner igen den där armen
Välkommen kompis!
Idag åker jag Gruppo Gamma
Den är sååå cool! Du kan ju höra av dig när du tröttnat, är lite sugen på en sån där.Ja ja ja ja..
Har ju inte köpt en...Trevliga men lite högt pris känner jag.
Hade gärna provat 831:an annars, lite Ingenieur-känsla över den . Begagnat däremot, hör av dig när du ska sälja sen .
Se till att få med rätt band bara!Den är sååå cool! Du kan ju höra av dig när du tröttnat, är lite sugen på en sån där.
Soligt väder idag så jag matcha klockan med jackan.
Dålig aktivitet på dig i owgtråden tycker jag, är du ens med?
Självklart, det är ju bandet som är hela grejen!Se till att få med rätt band bara!
(Jag tror du menar en annan användare)Har du dragit på originalbandet än @KlockTotte ?
Nej givetvis men jag menar när du har köpt och sen ska sälja...Har ju inte köpt en...