• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

IMG_20210306_124827_194.jpg

Lördagsformation på skänken i köket.

IMG_20210306_125652_595.jpg

Diver One D1-500 ND713 Titanium.

Hänger lite löst nu när Hajdykarn gått på knock. Slutsåld så ska fundera lite till innan den den ev blir till salu.

IMG_20210306_164728_787.jpg

Lördagsgodis och "Jakten på den försvunna diamanten" ❤️

Trevlig lördag på er gubbs and gals!

🙏 Exakt så men i detta fall kändes det nog direkt fel, var ändå kul med en 2nd opinion och jag hoppades kanske på att någon skulle ha en annan åsikt för att slippa byta visare igen även om jag innerst inne visste vad utfallet skulle bli 😁

Jag har blivit väldigt inspirerad av dina varianter av 420-boetten. Blir så bra på meranoms länk och med slät bezel. Funderar på att göra något liknande framöver, har ju liksom sju Seikodykare redan så det vore kul med något annat... Nä nu ska jag byta tavla på en SKX! 😂

Jag har blivit väldigt inspirerad av dina varianter av 420-boetten. Blir så bra på meranoms länk och med slät bezel. Funderar på att göra något liknande framöver, har ju liksom sju Seikodykare redan så det vore kul med något annat... Nä nu ska jag byta tavla på en SKX! 😂
Det är för många Seikos, bäst du säljer någon (till tex mig) 😘

Sålde en cykel till fd. Försäljningschefen på Poseidon ifjol... han gillade min klocka och tyckte jag skulle köpa en sån som @MaBr har....

Men han nämnde också att dom för ordentligt länge sen satte sitt namn på några klockor som såldes på SAS-flygplan... kan det vara såna ni har tro?
Låter som en bra idé tycker jag, det finns på tok för få Aquadive på forumet! ☺️ Jag kör med min idag för övrigt!
PSX_20210306_173205.jpg

PSX_20210306_173309.jpg

IMG_20210306_124827_194.jpg

Lördagsformation på skänken i köket.

IMG_20210306_125652_595.jpg

Diver One D1-500 ND713 Titanium.

Hänger lite löst nu när Hajdykarn gått på knock. Slutsåld så ska fundera lite till innan den den ev blir till salu.

IMG_20210306_164728_787.jpg

Lördagsgodis och "Jakten på den försvunna diamanten" ❤️

Trevlig lördag på er gubbs and gals!
Smart att ta bort alla band/länkar från de andra, minskar risken och gör det ok att pilla på dem.

Hajdykaren är cool som få!

Se där ja. Snygg! :p Kan min vara en äldre modell? Har svårt att hitta någon info om den. Skulle vilja få fram vad nypris låg på.
Jag har för mig att jag lyckades hitta en liknande modell när jag kikade runt efter Poseidon för ett tag sedan men minns att den bara fanns hos någon utländsk handlare (någonstans i Asien om jag inte missminner mig?).
Lördag och MWC. Tritium tuber, 300m vattentät, titan boett och 10års batteritid 😁
20210306_095737.jpg
20210306_095808.jpg
20210306_095823.jpg
Vad är det för nato? ☺️
Ifall någon går i tankarna på att sälja sin Lorier Falcon II, helst blå, så finns jag bara ett PM bort! 😀
Bild för topic.
20210306_122547.jpg
Du är inte sugen på en blå Neptune då...? ;)

Jag har för mig att jag lyckades hitta en liknande modell när jag kikade runt efter Poseidon för ett tag sedan men minns att den bara fanns hos någon utländsk handlare (någonstans i Asien om jag inte missminner mig?).

Vad är det för nato? ☺️

Du är inte sugen på en blå Neptune då...? ;)
Zulu nato..

Tillbaka
Topp