Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det har funnits ett par Baltic i tråden tidigare men jag minns inte vilka ägarna är/var. Är det någon som minns? Det skulle vara intressant att få höra lite intryck och förstahandsupplevelser.
Det har funnits ett par Baltic i tråden tidigare men jag minns inte vilka ägarna är/var. Är det någon som minns? Det skulle vara intressant att få höra lite intryck och förstahandsupplevelser.
Verkar som att postnords uppdateringspersonal tagit semesterNu blev jag jä-ligt nyfiken. Hmm, kvittar vad det är, jag slår till .
Följer med stor spänning .
Hoppas själv på touchdown imorgon om Postnord har haft medvind .
Tack för det, jag är väldigt nöjd. Inte blev den så dyr heller. 1487 SEK totalt
Jag förstår inte varför den inte finns att köpa i Sverige.
Är det någon annan som har ett hum om varför ?
Bananen på bilden kostade (jfr) 4.80:-
Varken Timex USA eller Timex Europa skeppar till Island så jag köpte min från EbayJa det är synd att det inte finns några lokala återförsäljare att prova Timex olika modeller.
Såg dock att Amazon.se säljer flera olika Timex modeller.
Tycker inte jag sett dig så mycket i OWG-tråden på sistone, inget datum på heller...?Jag har en svart/creme, och är nöjd med den. Deras BOR är så skönt att denna är den mest använda kockan i samlingen. Får dock vila i klocklådan till 1 april
Du kliver in med besked!Hej, ny medlem här. Kul med så många annorlunda klockor, framförallt Microbrands. Tänkte presentera några av mina senaste.
Zelos Blacktip
Straton Syncro
LIV Rebell DDC
Panzera Ocean Aquamarine
Ja det var likadant sist jag väntade på paket.Verkar som att postnords uppdateringspersonal tagit semester
Kom på en till sak...Hej, ny medlem här. Kul med så många annorlunda klockor, framförallt Microbrands. Tänkte presentera några av mina senaste.
Zelos Blacktip
Straton Syncro
LIV Rebell DDC
Panzera Ocean Aquamarine
Gott om färg och riktigt schyssta pjäserHej, ny medlem här. Kul med så många annorlunda klockor, framförallt Microbrands. Tänkte presentera några av mina senaste.
Zelos Blacktip
Straton Syncro
LIV Rebell DDC
Panzera Ocean Aquamarine
Creme snyggast med “patinan”, men Silver haller bast i langden, sager herrn som aldrig ager en klocka langre an 6 manader....Är det bara jag eller tröttnar man jävligt fort på blå urtavlor/klockor? Jag tycker att de gör sig väldigt bra på bild men i verkligheten så upplevs de allt som oftast som tråkigare än en vanlig, helsvart dito av någon konstig anledning med vissa undantag. På ämnet så funderar jag på att göra mig av med min blåa Lorier Neptune och istället skaffa en svart Baltic aquascaphe men funderar på vilken variant som ser bäst ut. Svart/silver eller svart/creme?
På produktbilderna ser den svartsilvriga lite tråkig ut men tittar man på bl.a. Instagram tycker jag att den snarare ser väldigt elegant ut samtidigt som versionen med cremefärgade index ser lite blek ut. Decisions, decisions...
Vet ej om denna varit uppe tidigare, jag dör alltså
Ligger ju en del sanning i det...Vet ej om denna varit uppe tidigare, jag dör alltså
Tycker inte jag sett dig så mycket i OWG-tråden på sistone, inget datum på heller...?
Då ska vi se....Stämmer! Kan komma med lite tankar under morgondagen
Håll till godo med en bild tillsvidare på min f.d. Blå !
Fresta inte! Jag är ute efter en dykare just nu....Möjlighet finns att göra en bra affär på denna Fairwind
Är det inte en dykare då?Fresta inte! Jag är ute efter en dykare just nu....
Exakt det jag menar och jäkligt fin. Men vet inte riktigt vad jag vill ha!Är det inte en dykare då?
Meh! KöööööpFresta inte! Jag är ute efter en dykare just nu....
Men då så, du får prova den!Exakt det jag menar och jäkligt fin. Men vet inte riktigt vad jag vill ha!
Mmmmmmmm... Fairwind!Möjlighet finns att göra en bra affär på denna Fairwind
Säger samma som @Jeser90 fresta inte Väntar på Universa har eg. tillräckligt med dykare. Men denna kanske inte ska klassas som det då den har bi-dir bezel och count down skala?Möjlighet finns att göra en bra affär på denna Fairwind