• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

I väntan på posten fick gummit lämna och ersättas av ett BoR. Klar förbättring även om jag hade föredragit något mindre blingigt. Blir garanterat ännu bättre när och om posten lyckas hitta hit...
20210309_084752.jpg
 
Nu tjatar jag och det ber jag om ursäkt för i förväg.
Är det ingen som fått hem en SM BB58 som de fått känna och klämma på? Visst var det någon som beställt?

Väldigt nyfiken. Skulle uppskatta om ni sågar den vid fotknölarna så man slipper köpa fler klockor.
Jag kommer inte ihåg vem det var, men någon i tråden hade fått sin blå skickad i lördags tror jag. Antagligen inte kommit fram än.

Jag kan ha en blå på gång också, eller inte. Vem vet :rolleyes:
 
Min första Zelos, fick hem den för någon månad sedan. Schyssta klockor men man får va snabb när de lanserar något nytt....
Yes! Vissa modeller försvinner ju direkt. Som den röda Blacktip:en, sålde slut på 45 min.

I somras när dom släppte 40mm Swordfish och 75% av tråden led av svår #FOMO så sålde vissa modeller också slut på ett kick :)
 
Tillbaka
Topp