Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skoja bara...eller?Haha, Detta är en gammal bild. Jag är owg med Dan Henry fortfarande.
..i väntan på Dude från @Von ..
Finishen tycker jag är grymt bra. Den jag har är riktigt skön att bära och kvaliteten kan jag inte klaga på även om jag bra har haft den sedan i höstas.Du kliver in med besked!
Panzera har jag kikat på nån gång. Är det bra finish/känns gediget? Tror ingen här har haft nån (vad jag vet).
Min första Zelos, fick hem den för någon månad sedan. Schyssta klockor men man får va snabb när de lanserar något nytt....Välkommen hit, till värmen
Trevliga och roliga klockor du har där, jag gillar speciellt Zelosen!
Välkommen in i värmen! Väntar min första LIV som ska komma i april..Idag en annan LIV.
Alltså den där tavlan.. suck!Zelos idag
NU jag med! Blir nog tvungen att ta ett ”tjänsteärende”!Nice! Jag har precis fått aviserat att jag har en försändelse från samma avsändare att hämta...
NiceGott om färg och riktigt schyssta pjäser
Välkommen hem!
Just sounds like they want to get rid of PayPals sometimes ridicously high feesWARNING
SAN MARTIN WANTS YOUR BANK DETAILS??? Looks fishy to me
That's a question for @Daydream_ll But it does say LIV Rebell DDC above the pictureWhats the yellow one?
Jag kommer inte ihåg vem det var, men någon i tråden hade fått sin blå skickad i lördags tror jag. Antagligen inte kommit fram än.Nu tjatar jag och det ber jag om ursäkt för i förväg.
Är det ingen som fått hem en SM BB58 som de fått känna och klämma på? Visst var det någon som beställt?
Väldigt nyfiken. Skulle uppskatta om ni sågar den vid fotknölarna så man slipper köpa fler klockor.
Den gula kommer från LIV, Liv watches. Kickstarter 2017, finns inte i utbudet idag.Whats the yellow one?
The yellow is from LIV, Liv watches. Kickstarter 2017, not in their list today.Whats the yellow one?
Yes! Vissa modeller försvinner ju direkt. Som den röda Blacktip:en, sålde slut på 45 min.Min första Zelos, fick hem den för någon månad sedan. Schyssta klockor men man får va snabb när de lanserar något nytt....
The yellow is from LIV, Liv watches. Kickstarter 2017, not in their list today.Whats the yellow one?
Cool, jag väntar på min 3.e nu i april, The Moonphase, blå versionVälkommen in i värmen! Väntar min första LIV som ska komma i april..
Har varit mycket svart och vitt så nu blir det färger ett tag. Kommer snart en cool blå och röd för att ha hela regnbågen.Kom på en till sak...
Du skulle behöva nåt med lite färg på?!
(Välkommen till forumets trevligaste tråd)
Great! Väntar på min första..Cool, jag väntar på min 3.e nu i april, The Moonphase, blå version
Kanske skrivits om denna förut, men fick reklam om den på FB nu att den var öppen för förbeställning. Hur är märket? Den verkar nästan för billig för att ha vettig kvalité?
Saknar en röd dykare...