• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Kanske skrivits om denna förut, men fick reklam om den på FB nu att den var öppen för förbeställning. Hur är märket? Den verkar nästan för billig för att ha vettig kvalité?
Saknar en röd dykare... :)

rodborealsei.PNG
Alltså, den hamnar väl runt 4k i slutändan men Borealis är bra skit om inte bäst i segmentet. Haft flera stycken själv...Estoril från arkivet 👌🏼
AdGnxWn.jpg

I väntan på posten fick gummit lämna och ersättas av ett BoR. Klar förbättring även om jag hade föredragit något mindre blingigt. Blir garanterat ännu bättre när och om posten lyckas hitta hit...
20210309_084752.jpg

Är den inte borstad på baksidan? Så är det på en av mina BoR länkar från Uncle Seiko. Så man kan välja hur mycket bling det ska vara

/ P

Jag kommer inte ihåg vem det var, men någon i tråden hade fått sin blå skickad i lördags tror jag. Antagligen inte kommit fram än.

Jag kan ha en blå på gång också, eller inte. Vem vet :rolleyes:
Ohhh nu väntar jag på intryck. Så himla i valet och kvalet. Är ju sugen på blå 58:a nånstans. Men lite osäker på keramiken och storleken. Väldigt nöjd med BB58:an som den är...spännande

Så kom paketet från @Von , och jäklar vad fin den är! Clean bezel, visarna som poppar, tavlan, boetten, o jäkligt skönt band! Den passade i näst sista hålet så änd precis låser.. kanon! Tack @Von 🙏🏻🙏🏻
569E411B-F070-4516-88D9-9E0C5AAF3E8F.jpeg
37F1A572-52F2-47E3-88B9-D474183F72C1.jpeg
834082B4-F176-443E-80D6-B0D0AF8AA43D.jpeg
A4DE7B5C-50C8-4D4C-892C-28C028E16CB5.jpeg

Så schysst! Minutvisaren är verkligen pricken över i. 👌 Bra fångat och grymt snickrat (i vanlig ordning 😉) @Von

Jag hann åtminstone hämta mitt paket på lunchen. 😅 Men det ligger i mitt klädskåp här på jobbet så det får bli paketöppning lite senare. 🙃

Så kom paketet från @Von , och jäklar vad fin den är! Clean bezel, visarna som poppar, tavlan, boetten, o jäkligt skönt band! Den passade i näst sista hålet så änd precis låser.. kanon! Tack @Von 🙏🏻🙏🏻
569E411B-F070-4516-88D9-9E0C5AAF3E8F.jpeg
37F1A572-52F2-47E3-88B9-D474183F72C1.jpeg
834082B4-F176-443E-80D6-B0D0AF8AA43D.jpeg
A4DE7B5C-50C8-4D4C-892C-28C028E16CB5.jpeg
Aye, den satt där den skulle! Testade aldrig bandet själv men såg nog lite kort ut nu när du säger det. Aja, band är till för att lagras ändå, det är sen gammalt 😁
Tack själv vännen ❤️

@Von

Hördu Greven! När kan du tänkas bygga ihop en Zissou som passar min gruvhuggna personlighet då? Passa på att ta med den när du njuter kaffe och skatar loss i Jönköping? Gillar skogspromenader och är rökfri. Ser fram emot svar

A F
Det kan jag tänka mig att göra närsomhelst så fort du listat ut mitt favoritrödpang.
Gillar att skjuta horse och stå på händer / XOXO 💋

Tillbaka
Topp