Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Där får vi fråga pappa @Von ..Är detta en Vonquale :O?
Riktigt, riktigt snygg!Mycket bättre än förväntat faktiskt
Tack, ja vart bättre än jag trodde..Riktigt, riktigt snygg!
Tack själv Fina bilderNytt för dagen. Grymt nöjd-deluxe .
Stort tack @KlockTotte för en grym dinka och en supersmidig affär . Nu blir det lite länk och bandpyssel .
Nästa klocka för dig är naturligtvis en Konstantin ChaykinDagens andra nya ryss, med nya röda kläder..
Så jäkla bra! Stort tack själv Ska bli kul att se den på handleden i aprilTack själv Fina bilder
Själv fick jag hem denna godingen Tack som faen @Norpanjr Coolast på byn när Mars är över Snabbt foto fick det bli för iväg skulle man ju direkt när man kom hem
De här fattade tycke för varandra direkt Aquastar fick till och med låna TropicSå jäkla bra! Stort tack själv Ska bli kul att se den på handleden i april
Ser kanon ut bra jäkla duo!De här fattade tycke för varandra direkt Aquastar fick till och med låna Tropic
Mycket stiligt! Jag som fortfarande är lite novis på Amphibia, vad är det för boett på den där? 150?Då har jag äntligen fått packa upp det efterlängtade paketet från vår egna Vostok-kran! Stort tack @Von
Imponerad av lumen
Stilig och smakfull baksida också:
Och särskilt tack för bonusmaterialet, åtminstone ett nytt bygge kommer att komma ut så fort jag lite tid över. 🛠✌
Mycket stiligt! Jag som fortfarande är lite novis på Amphibia, vad är det för boett på den där? 150?
Alright! Jag har en 170 påväg så jag hoppades på det. Riktigt fin iafDetta ska var en 170.
Jag har haft ett par Amphibia för ett antal år sedan men mina kunskaper om dessa är hursomhelst tämligen begränsad...
Alright! Jag har en 170 påväg så jag hoppades på det. Riktigt fin iaf
Campari ?Sött, lätt bubbligt italienskt?
Smaskigt! Alla har vi haft någon av @M26 gamla klockor!Fick hem första bronzaren till min lilla samling idag! Kan va så att den får bo på armen resten av veckan.
Wohoo, tack själv!Då har jag äntligen fått packa upp det efterlängtade paketet från vår egna Vostok-kran! Stort tack @Von
Imponerad av lumen
Stilig och smakfull baksida också:
Och särskilt tack för bonusmaterialet, åtminstone ett nytt bygge kommer att komma ut så fort jag lite tid över. 🛠✌
Wohoo, tack själv!
Bonusmaterialet får du som sagt ta med en klackspark, viktigt att fylla upp paketet så mycket som fraktkostnaden tillåter du vet
Skulle citerat detta för flera timmar sedanPosten lyckades! @SpaceAce har överträffat förväntningarna och knåpat ihop ett fantastiskt band till Arnie ❤ Stort tack!! Det passade sjukt bra på klockan
Tänkte mer LambruscoCampari ?
Jag har en svart/creme som jag tänkte släppa - PM om du är intresserad!Är det bara jag eller tröttnar man jävligt fort på blå urtavlor/klockor? Jag tycker att de gör sig väldigt bra på bild men i verkligheten så upplevs de allt som oftast som tråkigare än en vanlig, helsvart dito av någon konstig anledning med vissa undantag. På ämnet så funderar jag på att göra mig av med min blåa Lorier Neptune och istället skaffa en svart Baltic aquascaphe men funderar på vilken variant som ser bäst ut. Svart/silver eller svart/creme?
På produktbilderna ser den svartsilvriga lite tråkig ut men tittar man på bl.a. Instagram tycker jag att den snarare ser väldigt elegant ut samtidigt som versionen med cremefärgade index ser lite blek ut. Decisions, decisions...