Tja va fan.. det är ju ändå bara pengar..Nästa klocka för dig är naturligtvis en Konstantin Chaykin
Dyr som stryk, frän som få !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tja va fan.. det är ju ändå bara pengar..Nästa klocka för dig är naturligtvis en Konstantin Chaykin
Dyr som stryk, frän som få !
Det är rätt inställning !Tja va fan.. det är ju ändå bara pengar..
Är de värda 5-6 k?
Vad tycker klockkännare i detta forum om Armand Nicolet?
Jag sitter och följer auktioner hos handlare, därav frågan.
Läs här så kan du bilda din egen uppfattning:Är de värda 5-6 k?
Ingen orsak, jag är allergisk mot silikon ändå...eller egentligen inte men får klaustrofobi och vill gnaga av mig handen typ, kanske bara jag?
Jag LänkIngen orsak, jag är allergisk mot silikon ändå...eller egentligen inte men får klaustrofobi och vill gnaga av mig handen typ, kanske bara jag?
AmenJag Länk
Just den ovanför gick för 440€ (+kommission 10% och frakt)
Vad tycker klockkännare i detta forum om Armand Nicolet?
Jag sitter och följer auktioner hos handlare, därav frågan.
Kan inte uttala mig om märket tyvärr. Såg att de låg ute för mkt mer på C24. Jag hade aldrig betalat den pengen iaf. Är den värd 5lök för dig? Bör ju finnas någon som sitter inne på åsikt om kvalitet men tycker du om utseendet så kör på. Det är en klocka, den visar tid och ska se bra ut för den som bär den.Just den ovanför gick för 440€ (+kommission 10% och frakt)
Fraktbåten kanske har gått på grund i Gåsefjärden, beställde du klockan på hösten -81?Låter SKXen få lite handledstid i väntan på ryssen som aldrig tycks dyka upp
+1 på den. Har man en gång testat vulkaniserat gummi så är silikon (tycker jag )Ingen orsak, jag är allergisk mot silikon ändå...eller egentligen inte men får klaustrofobi och vill gnaga av mig handen typ, kanske bara jag?
Oj, inte bara NTH vad det verkar som...Squale, Favre-Leuba, Yema, Laco mmDe kan sina blå och vita
Personlig preferens såklart men tycker ju också gummi känns både luftigare och bekvämare+1 på den. Har man en gång testat vulkaniserat gummi så är silikon (tycker jag )
Oj, inte bara NTH vad det verkar som...Squale, Favre-Leuba, Yema, Laco mm
Dålig koll men KlockÖdlan har väl bara sålt sitt egna märke innan va?
Fattar fortfarande inte hur några alibabakineser kan locka mer än en Reverso men man ska väl inte förstå allt kanskeNu när jag är ute ur OWG March så kan jag äntligen njuta av mina affordables!
Skvalle och seiko har de kört ett tag men det poppar upp nya märken hela tiden!Oj, inte bara NTH vad det verkar som...Squale, Favre-Leuba, Yema, Laco mm
Dålig koll men KlockÖdlan har väl bara sålt sitt egna märke innan va?
Fattar fortfarande inte hur några alibabakineser kan locka mer än en Reverso men man ska väl inte förstå allt kanske
Kul! Europeiska kranar för spännande märken kan vi inte få för många avSkvalle och seiko har de kört ett tag men det poppar upp nya märken hela tiden!
Flipparsjukan måste vara ett hitte-på-ord för svag karaktär men vem har inte det liksom@Wasabi kanske drabbades av den ökända flipparsjukan som finns här på forumet. Ingen klocka sitter helt säkert i klocklådan
Inte jag heller, watches works in mysterious ways.Fattar fortfarande inte hur några alibabakineser kan locka mer än en Reverso men man ska väl inte förstå allt kanske
...vi sitter alla i samma båt, vissa är lite svagare än andra baraInte jag heller, watches works in mysterious ways.
flipparsjukan, svag karaktär, dåligt tålamod eller längtan efter något nytt. Kan vara en kombination av allt
Jadå, har högt i tak hos mig, tar absolut inte illa upp...vi sitter alla i samma båt, vissa är lite svagare än andra bara
(skojar med dig, det vet du )