• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

20D87DD3-85FE-4883-AF67-8883C50F4F01.jpeg
9166EDCB-F9F5-4FEA-81A2-03CCE9F7F520.jpeg
Då är ordningen återställd

9FE74EB7-01FD-4802-82AB-D4A2AF29A672.jpeg

Ser fram emot min Yema Navygraf som spontanbeställde häromdagen. Bara 3 månader kvar tills den kommer nu...
Ju mer jag tittar ju mer vill jag ha en. Jag måste ju dessutom köpa en microbrandklocla snart då jag inte har någon längre och därför inte får hänga i KS trevligaste tråd :(

Hoppas innerligt att alla klockor jag har ute på K&S säljer så jag också hinner köpa en :)

(Jag har min Locman Stealth kvar, duger den som entrebiljett till den här tråden? :D )

9ABC1BF7-DFAF-4863-BBCD-704ABE4E62A0.jpeg

Ju mer jag tittar ju mer vill jag ha en. Jag måste ju dessutom köpa en microbrandklocla snart då jag inte har någon längre och därför inte får hänga i KS trevligaste tråd :(

Hoppas innerligt att alla klockor jag har ute på K&S säljer så jag också hinner köpa en :)

(Jag har min Locman Stealth kvar, duger den som entrebiljett till den här tråden? :D )

9ABC1BF7-DFAF-4863-BBCD-704ABE4E62A0.jpeg
Du saknar vad? :mad:
Bäst att åtgärda genast, behöver du uppslag eller klarar du det själv?

Smiths PN såg ju ok ut men 16mm hög? Wtf liksom, är ju mer än många dykare. Tycker även ringen ser obalanserat stor ut kontra ex alphas homage (som också är billigare och mekanisk) eller rolex gör den delen.

32F92DA0-5139-4BDE-A189-B2CA0904BAB8.jpeg
7E098697-D76F-4BBA-9FEE-E4049F5FAF97.jpeg

Senast ändrad:
Här är min recension av Undone Aqua och upplevelsen av att göra klockan helt custom made.
https://klocksnack.se/threads/minirecension-undone-aqua.80505/

Kul detalj, jag var en av de första att köpa en klocka av Undone och de ser en som en ambassadör för de. Fick ett sjyst erbjudande att för 100$ få visare och tavla utbytta till nya om man vill samt en full service av klockan. Kanske värt att slå till då jag haft den i snart tre år.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp