Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu snackar vi! Väcker ett visst ha begär får ja sägaDå är ordningen återställd
ligger nu på köp och sälj till bra prisTråkigt! Kändes som ett bra pris från tradera, bezeln går nog ordna/perfekt ha den kl 12 hela tiden om en har ocd
Ju mer jag tittar ju mer vill jag ha en. Jag måste ju dessutom köpa en microbrandklocla snart då jag inte har någon längre och därför inte får hänga i KS trevligaste tråd
Ser fram emot min Yema Navygraf som spontanbeställde häromdagen. Bara 3 månader kvar tills den kommer nu...
Du saknar vad?Ju mer jag tittar ju mer vill jag ha en. Jag måste ju dessutom köpa en microbrandklocla snart då jag inte har någon längre och därför inte får hänga i KS trevligaste tråd
Hoppas innerligt att alla klockor jag har ute på K&S säljer så jag också hinner köpa en
(Jag har min Locman Stealth kvar, duger den som entrebiljett till den här tråden? )
Du saknar vad?
Bäst att åtgärda genast, behöver du uppslag eller klarar du det själv?
ligger nu på köp och sälj till bra pris
Du får sluta upp med att sälja dina microbrandare till mig ju. Inte konstigt att du får slut på dem!
Näh, tror nog jag siktar på Navygrafen Lovar bot och bättring
Du får sluta upp med att sälja dina microbrandare till mig ju. Inte konstigt att du får slut på dem!
Det tycker jag inte att du ska! Vem så då ge mig min fix?Jag får nog sluta köpa sånna du vill ha Du är inte intresserad av Navygrafen va?
Riktigt snygg! Synd den inte passade.Äntligen min första bild-post i tråden!
Tyvärr blir det en catch and release, jag tycker den är i största laget för min grova (läs tunna) 15cm arm
Vad är det min OCD missar?Tråkigt! Kändes som ett bra pris från tradera, bezeln går nog ordna/perfekt ha den kl 12 hela tiden om en har ocd
Riktigt snygg! Synd den inte passade.
Vad är det min OCD missar?
Bezeln sitter fast kl 12, dvs den är alltid rakt upp. Perfekt om en får panik när den rör sig lite åt sidan av sig själv
Skall fundera på detDet tycker jag inte att du ska! Vem så då ge mig min fix?
Jo, det är jag så det är bara att skicka vidare när du fått hem den.
Nån som vet det senaste kring dessa? Vill ha!Här är "Paul Newman" kronosarna med Seiko NE88 verk som jag nämnde, 40mm case och 16mm hög
Inget nytt ännu, ska tydligen vara lång leveranstid på urverken.Nån som vet det senaste kring dessa? Vill ha!
Trevlig helg
Tycker den här är riktigt snygg. Dock utan sekundvisare, namnet är lite väl likt IWC och quartz.
Någon som känner till något annat microbrand som gör en liknande?
Stort tack för den infon!Inget nytt ännu, ska tydligen vara lång leveranstid på urverken.
Edit: Fick precis svar, de som är intresserade bör anmäla sig till Timefactors nyhetsbrev. Leverans beräknas till april.
Inte oväntat, du tar alltid fantastiska bilder Grattis!Ibland måste man få skryta så det tänkte jag göra nu. Hamnade på Traskas Instastory med mina bilder idag.
Tack så mycket, det värmer.Inte oväntat, du tar alltid fantastiska bilder Grattis!