Du kommer inte att bli besviken.Den är bra snygg den där skoda-klockan... funderar på att beställa samma i tudor-färger
Mycket behaglig på alla sätt så köööp .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du kommer inte att bli besviken.Den är bra snygg den där skoda-klockan... funderar på att beställa samma i tudor-färger
Jotack, tackar som frågar Fullt ös är det minsta man kan sägaNjae, jag är nog mer inne på svart/silver men jag ska ha det i åtanke. Tack för heads up!
Äsch, det är klart att man gör en del dumma köp när man går på magkänsla men samtidigt så tenderar de bästa köpen att även de vara impulsköp. Ibland är det faktiskt bra att gå direkt på magkänslan och slå till med en gång då en längre tids eftertanke ofta leder till att man börjar fundera på om den och den detaljen inte är aaaningen för stor/liten etc. och i slutändan blir man mindre nöjd trots ett mer genomtänkt köp.
Kul val, jag är lite för feg för att rocka den typen av boetten men fasen vilken cool design! Det ska bli riktigt spännande att få se bilder i tråden när din och @Scaramanga dyker upp. Om det är så att du känner att klocklådan börjar bli överfull så skulle jag väl kunna tänka mig att erbjuda Aquadiven ett nytt hem om du nu insisterar...
Vårkänslor! Hur är läget med farbror Leo? Fullt upp med lillen?
Jag ångrar mig i alla fall inte en sekund, blir mer och mer taggad för varje sekund som går! Har kollat på bilder på den hela dagen och inte hittat något att klaga på än så länge mer än att baksidan är trist men den är rätt true till originalet så...Äsch, det är klart att man gör en del dumma köp när man går på magkänsla men samtidigt så tenderar de bästa köpen att även de vara impulsköp. Ibland är det faktiskt bra att gå direkt på magkänslan och slå till med en gång då en längre tids eftertanke ofta leder till att man börjar fundera på om den och den detaljen inte är aaaningen för stor/liten etc. och i slutändan blir man mindre nöjd trots ett mer genomtänkt köp.
Kul val, jag är lite för feg för att rocka den typen av boetten men fasen vilken cool design! Det ska bli riktigt spännande att få se bilder i tråden när din och @Scaramanga dyker upp. Om det är så att du känner att klocklådan börjar bli överfull så skulle jag väl kunna tänka mig att erbjuda Aquadiven ett nytt hem om du nu insisterar...
Perfekt! Då lär det väl hamna någon på k&s sedan om så många köpt Tycker med den ser riktigt jäkla trevlig ut nämligenJag ångrar mig i alla fall inte en sekund, blir mer och mer taggad för varje sekund som går! Har kollat på bilder på den hela dagen och inte hittat något att klaga på än så länge mer än att baksidan är trist men den är rätt true till originalet så...
Kan tillägga att vi är uppe i tvåsiffrigt i antalet klockor som är på väg till forumet så det är långt fler än jag och @Scaramanga som har en på gång. Sjukt kul! Jag älskar den typen av boetter, de är riktigt bra. Du får köpa en Maranez och testa tycker jag, de är inte alls så galna när de väl sitter på armen och bärs väldigt skönt.
Vilka gamar ni är! Först ska @Baramats försöka norpa Doxa ifrån mig och nu ska du ge dig på min Aquadive. Schas era vildar!
Den tog ett tag att vänja sig vid storleken och om jag ska vara helt uppriktig så gick det nog ändå inte hela vägen, den kändes alltid lite för liten när man tittade ner på handleden även om höjden i Armidas fall vägde upp den ringa storleken.Jäklar vad fin den Armida är. Sitter görsnyggt tycker jag. Vad känner du kring storleken?
Tack! 12623416234 eller 116234 ?
Hursomhelst dödsläcker
Tack! Går du i säljtankar så hojta tillSBDY087
Det var ett tag sedan vi hörde något om Diving Armour! Den gråa är
Faktiskt inte sett den heller. Men ja, vad ska man säga? Det är en kickstarterkampanj det får vi inte glömmaFör en som lever utanför sociala medier, vari ligger hajpen om man får fråga?
Ser väl ingen kioskvältare direkt och beskrivning med tillhörande film ger mig allergiska utslag.."FURLAN MARRI is a watch brand that tells stories", lägg av
Ja, det finns nog rätt stora chanser att en eller annan hittar ut med tanke på hur länge folk brukar ha sin klockor här.Perfekt! Då lär det väl hamna någon på k&s sedan om så många köpt Tycker med den ser riktigt jäkla trevlig ut nämligen
Alltså, en dag skall jag ha ett eget klockmärke och det skall heta antingen Hotblack Desiato eller Zaphod Beeblebrox...Klart man kan, fattar inte hajpen bara...that's all
FURLAN MARRI - Highly Attractive Wristwatches
FURLAN MARRI is a watch brand that tells stories. Designed in Geneva, Switzerland. Crafted with care. Designed for details.www.kickstarter.com
Skaffade mig en Straton Syncro, finns bara 24st i min färg.Denna var ju lite smått erotisk! Har vi några Straton-bärare på forumet?
Den är så sjukt manlig! Riktigt schysstSkaffade mig en Straton Syncro, finns bara 24st i min färg.
Jag är med på den, har aldrig köpt något på kickstarter men nog kan man kränga klockor där utan lökig marknadsföring.Faktiskt inte sett den heller. Men ja, vad ska man säga? Det är en kickstarterkampanj det får vi inte glömma
Klockorna har ju blivit lovordade av diverse högprofilerade vintagesamlare som inte blivit betalda och det räckte för att jag skulle bli tillräckligt nyfiken för att klicka hem en själv.
Efter mycket velande och en god nattsömn föll valet på pvd versionen för min del!Nu snackar vi perfekt re-edition! 42mm diameter, 45mm lug-lug, ETA 2824, pre-order pris på $999. Jag vill haaaa!
https://synchronusa.com/pre-order/
Hej!Jag är med på den, har aldrig köpt något på kickstarter men nog kan man kränga klockor där utan lökig marknadsföring.
Gillar man så gör man, inget mer med det. Vintagesamlare brukar ju vara ett petigt släkte gällande härmapor och "the real deal" så det är väl därför
jag blir lite nyfiken på varför just denna är "ok" bara
Härligt! April är inte heller långt bort (men det är långt bort om man väntar). Ska bli kul att se!Efter mycket velande och en god nattsömn föll valet på pvd versionen för min del!
Leverans i april dock men verkligen något se fram emot
Man har ju tid fundera på vilka band man ska köra med, halva nöjet och är nog mycket som passar på dessa.Härligt! April är inte heller långt bort (men det är långt bort om man väntar). Ska bli kul att se!
Allt som är svart, vitt, grått och orange lär passa bra men den lär som du säger käka de flesta band. Det gröna Tropic-bandet som Jason Heaton har på sin ser också riktigt bra ut.Man har ju tid fundera på vilka band man ska köra med, halva nöjet och är nog mycket som passar på dessa.
Riktigt bra! Skulle funka bra med canvas ochså, naturfärger, khaki, grått, brunt, svart, sahara.....eller en länk i pvd förståsAllt som är svart, vitt, grått och orange lär passa bra men den lär som du säger käka de flesta band. Det gröna Tropic-bandet som Jason Heaton har på sin ser också riktigt bra ut.
Ja, utan tvekan. Ett ruffigt canvas hade nog blivit riktigt snyggt på denna. Ett shark-mesh hade nog också funkat!Riktigt bra! Skulle funka bra med canvas ochså, naturfärger, khaki, grått, brunt, svart, sahara.....eller en länk i pvd förstås
Hej!
”Ingen story. Bara klockor.”
wall of specs (alla specs) (kan inte få för mycket specs)
bilder (ingen video med dramatisk ljusförflyttning/”unveiling”)
pengar
Det räcker för mig
Edit: dom hade iofs gärna fått flygga med om det är humana arbetsvillkor där delarnas framställs. Det hade varit ok.
Japanska plastklockor?Men om vi inte skulle få en ostig och fejk backstory vad skulle vi klaga på då ?
Ja, utan tvekan. Ett ruffigt canvas hade nog blivit riktigt snyggt på denna. Ett shark-mesh hade nog också funkat!
Japanska plastklockor?