• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

TUT TUT TA EN TITT - som motvikt till dagens väder :)


50/50 om jag ska sälja denna, den ÄR fin!
F965A74D-A65B-47A2-8ADD-0116F036917B.jpeg
 
Senast ändrad:
TUT TUT TA EN TITT - som motvikt till dagens väder :)


50/50 om jag ska sälja denna, den ÄR fin!
F965A74D-A65B-47A2-8ADD-0116F036917B.jpeg
Nej men..varför ens överväga? Det där är ju en magisk klocka till vår och sommar-solen! Tänk dig gilt-visarna i solljuset, kläm på ett mysigt tropic och njut av patinan som byggs upp av sommarens sol & bad.
 
TUT TUT TA EN TITT - som motvikt till dagens väder :)


50/50 om jag ska sälja denna, den ÄR fin!
F965A74D-A65B-47A2-8ADD-0116F036917B.jpeg
Ohhh...hmmm.
 
Äh va fasen, ingen verkar vilja köpa min oanvända vostok så nu är det öppet för byte igen.
Jag kan max lägga 300kr upp, om jag ska vara krass så behöver jag pengar men för att få några möjliga byten är jag beredd att slänga ut några hundra istället, går inte att argumentera med den logiken. ;)

Lite bilder för att påminna.


2B8FD800-E55B-4813-B1D7-DA8AFE39CEA2.jpeg
F458C449-FB8F-46A9-83C7-31B8E545CDB7.jpeg
 
Fasen ju mer jag kollar på SMs BB58 desto mer inser jag att den inte kommer passa min handled. 54mm ändlänk till ändlänk och ser ut att bära lite som ett tefat. Får nog släppa den från listan...alternativt dra åt länken så hårt att handen stasar. Behöver få till en kaffe och en GTG-provning. Tänker att någo skickar med @Von ett ex när vi kör vårens skateturne. Finns det någon som tillverkar en sådan blå med mindre mått?
 
Tillbaka
Topp