Eller ett @SpaceAce canvas?Ja, utan tvekan. Ett ruffigt canvas hade nog blivit riktigt snyggt på denna. Ett shark-mesh hade nog också funkat!
Diggar den klockan som f*n, visarna är snudd på Nobelprisberättigat...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Eller ett @SpaceAce canvas?Ja, utan tvekan. Ett ruffigt canvas hade nog blivit riktigt snyggt på denna. Ett shark-mesh hade nog också funkat!
Ja, det hade inte alls varit dumt! Visarna är nog en vattendelare men jag tycker att de är fantastiska. Liknar ju inte något annat!
Åh tro mig! Vi hade hittat något att klaga på! Som sista utväg finns alltid ”fårjuinteenshalvaprisettillbakapåK&SskiTskitskit” (Fan vad det retar mig ändå)Men om vi inte skulle få en ostig och fejk backstory vad skulle vi klaga på då ?
Åh tro mig! Vi hade hittat något att klaga på! Som sista utväg finns alltid ”fårjuinteenshalvaprisettillbakapåK&SskiTskitskit” (Fan vad det retar mig ändå)
Fan! Du bara retas.. För att jag igår tryckte på ”beställ” o nu vackert får vänta..Idag...IGEN..
Nej men..varför ens överväga? Det där är ju en magisk klocka till vår och sommar-solen! Tänk dig gilt-visarna i solljuset, kläm på ett mysigt tropic och njut av patinan som byggs upp av sommarens sol & bad.TUT TUT TA EN TITT - som motvikt till dagens väder
Avslutad - Squale 1521 Ocean, aka den perfekta sommardykaren
Säljer fin blåskimrande 1521 med polerad boett. Jag köpte den på KS 27/2 och gick troget in i OWGM grejen 1/3 så jag har i stort sett bara provat den hemma en dag. Hade ett tropic i silikon i orange liggande som passar denna perfekt. Det följer med ett band i läder också, se bilder. kort spec...klocksnack.se
50/50 om jag ska sälja denna, den ÄR fin!
Hahaha..sorry...Fan! Du bara retas.. För att jag igår tryckte på ”beställ” o nu vackert får vänta..
Hmm, då blev man sugen. Snygga och prisvärdaIdag...IGEN..
Ohhh...hmmm.TUT TUT TA EN TITT - som motvikt till dagens väder
Avslutad - Squale 1521 Ocean, aka den perfekta sommardykaren
Säljer fin blåskimrande 1521 med polerad boett. Jag köpte den på KS 27/2 och gick troget in i OWGM grejen 1/3 så jag har i stort sett bara provat den hemma en dag. Hade ett tropic i silikon i orange liggande som passar denna perfekt. Det följer med ett band i läder också, se bilder. kort spec...klocksnack.se
50/50 om jag ska sälja denna, den ÄR fin!
Är det dax för ett: köööööööp?!?Ohhh...hmmm.
Snygga, bara att gratulera. Kikat lite på Valhalla, de har en del kul modellerVad tycker ni om dessa 3? Landar väl runt sommaren. Är själv nöjd med att komma åt dessa.
LIV Moonlander
Valhalla Axe
Trafford
Riktigt bra faktisktHmm, då blev man sugen. Snygga och prisvärda
Njaeeekanskemmmaanej!Är det dax för ett: köööööööp?!?
Spelar veckodag och månad roll?Njaeeekanskemmmaanej!
Störtskön men kanske lite dyr för en spontan torsdagsshopping i mars?
Då ger jag 500:- trådrabbat denna vecka då så får vi se.Njaeeekanskemmmaanej!
Njaeeekanskemmmaanej!
Jäkligt fin dockInsert på min Nox har lite repor inget som stör mig vet dock ej vad det är gjort utav.
Det är ej aluminium eller Saphir kanske bakelit går det polera?
TackJäkligt fin dock
Peppig post!Idag blev det Borealis Adraga på Canvas. Mycket obekvämt band, förstår inte ens varför jag har kvar det.
Edit: Vänligen ignorera den till synes döende blå-grå huden.
Vilken klocka pratar vi ens om?Då ger jag 500:- trådrabbat denna vecka då så får vi se.
1521 gissar jag påVilken klocka pratar vi ens om?
Jaha! Tur, det var Orisen jag dreglade över1521 gissar jag på
VONSTOK på Sharkmesh
Det skall va på gång fick info nu i veckan tror jag,hittar inte vart nuDet var ett tag sedan vi hörde något om Diving Armour! Den gråa är