Det är ifrån watchwear.seSjysst. Vilket band är det? Är det cousinsuk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ifrån watchwear.seSjysst. Vilket band är det? Är det cousinsuk?
Sitter ju bra mot boetten. Är den skön då?Det är ifrån watchwear.se
Japp, sitter skönt och verkar vara av god kvalitet .Sitter ju bra mot boetten. Är den skön då?
Den lilla 3.5åringen vaknar oftast vid halv 7-7.. Vissa perioder tidigare. 6åringen är som en tonåring och sover med lätthet till 9 om möjligt ges.
Ska man bara lyckas klä dem utan världskrig..
Testade länken i alla fall. Den var bra den med. Men jag har en fallenhet för canvasRiktigt snygg! Bytte du direkt till band?
magiskt hur de kan växeldraVår 6,5åring är likadan, tyvärr inte 2,5åringen...
Grym Fortis, gillar sekundvisaren.
Dagens jobbklocka:
Trevlig! Vad har du för mått på denna där?Allt snack om Borealis, även om det bara handlade om gummi, gjorde mig sugen på att ta fram denna
41,5mm diameter och 48mm L2LTrevlig! Vad har du för mått på denna där?
Tackar Tavlan var faktiskt det svåraste att sourcea och den i särklass dyraste kostnaden då Seiko strypt tillgången till OEM delar, man får helt enkelt hålla uppsikt på bukten eller de få leverantörer som lyckas komma över dessa delar men var beredd att betala premium. Min tavla köpte jag hos LugXbar Accessories – Tagged "Type_Seiko Mod Dial" – LUG X BAR, du kan också med fördel hålla koll på Buy Seiko dials online - Order it here at Watch-Parts-Plaza.com - Watch-Parts-Plaza, annars finns det en här men lite dyrt när man tar med tull & moms i beräkningen Seiko OEM Genuine SUMO SPB SBDC Dial Only Original Prospex | eBay. Hoppas det hjälperDen är så snygg att man blir lite förbannad på Seiko att de inte byggt den så fler fick njuta av den!
Får man fråga var du köpt original tavlan?
Wotd. Hörde jag Zelos v1?! Här med meteorittavla. Tror även den gröna suttit på denna veka armZelos-onsdag det är sen gammalt
Helt rätt! Blev ju svincoolt! Behöver nog en full lume ryss jag också
Lurar på en sådan här. 38 mm/45 mm/11 mm. 100 m wr. Skruvad krona. Safir. Miyota.
Men vilken typ? Blå Fluted, Grå fluted eller matt Svart slät? Tror ändå fluted bezel. Vad tycker ni?
Hade nog siktat på en blå slät..
Lurar på en sådan här. 38 mm/45 mm/11 mm. 100 m wr. Skruvad krona. Safir. Miyota.
Men vilken typ? Blå Fluted, Grå fluted eller matt Svart slät? Tror ändå fluted bezel. Vad tycker ni?
Japp. Har du erfarenhet av deras klockor?Blå Fluted tycker jag ser snyggast it Är det Islander?
Finns bara dessa tre kombinationer om man inte missar själv.Hade nog siktat på en blå slät..
Blir lite blingigt med fluted.
Danke, även om det är som ska ha tack. Precis ett band i min smak, pastell regerar!Helt rätt! Blev ju svincoolt! Behöver nog en full lume ryss jag också
No, its perfect I take that any day over my black PVD ScurfaHmm.. blir lite väl mycket leksak över denna med bandet.. får nog byta till länk på den..
How long does it last?
Efter som du frågar så snällt. Akta dig så du inte somnar om/när du tittar ner på handleden
Japp. Har du erfarenhet av deras klockor?