Haven't tried it really but its way better than i thoughtHow long does it last?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haven't tried it really but its way better than i thoughtHow long does it last?
Du kan va snygg!Efter som du frågar så snällt. Akta dig så du inte somnar om/när du tittar ner på handleden
(behövde jag ens kommentera? Nej)
Köööp var egentligen det jag skulle säga! Köp allihop!Du kan va snygg!
Nej du har rätt! Jag bara lider av att inte ha köpt något på flera flera veckor. Bra med en reality check. MKöööp var egentligen det jag skulle säga! Köp allihop!
Vad tycker du om armbandet? Sitter allt bra osv?Dagens homage.
Fick m in första för någon månad sen.Zelos-onsdag det är sen gammalt
Förvånadsvärt bra länk. Följsam och len. För dessa pengar över förväntan.Vad tycker du om armbandet? Sitter allt bra osv?
2 favorit-affordables
Jag gillar det! Men kanske mer mot sommarenHmm.. blir lite väl mycket leksak över denna med bandet.. får nog byta till länk på den..
Pleseet me know when you know more it has been in my radar for a while if I should have Vostok it will be that oneHaven't tried it really but its way better than i thought
En fråga gällande LUME, vad använder ni för att maxa energin? Har provat lite UV penstrålkastare men det funkar sådär tycker jag, håller bara några minuter.
I use this and its good but I recommend something stronger ! My "Normal" Fenix UC35 R does much better job for just 5 seconds.Jag köpte en billig UV lampa från Aliexpress, funkar bra för min del.
Jo, det får bli ett sommarband när man fått lite färg.Jag gillar det! Men kanske mer mot sommaren
I use this and its good but I recommend something stronger ! My "Normal" Fenix UC35 R does much better job for just 5 seconds.
Vad är det för pjäs du provar på? Det kan inte vara så att klockans lume inte tillhör dom starkaste? Uvlampa brukar nämligen fixa biffen.En fråga gällande LUME, vad använder ni för att maxa energin? Har provat lite UV penstrålkastare men det funkar sådär tycker jag, håller bara några minuter.
Det varierar så klart lite beroende på vilken typ av lyspasta som används och hur den appliceras men det är så lyspastan reagerar på UV-strålning och det är inte särskilt konstigt att det börjar falna efter några minuter då processen påbörjas omedelbart så fort den inte längre utsätts för strålning.En fråga gällande LUME, vad använder ni för att maxa energin? Har provat lite UV penstrålkastare men det funkar sådär tycker jag, håller bara några minuter.
Do it, do it, köööp
14 dagar kvar. Börjar tänka konstigt och funderar på om det kan vara värt att köpa dom nu fyra saknade färgerna av samma klocka? Jag kan ha 5 såna här!
Fylleklockan?Skål i stugan.
Känns lite som att det är näst intill omöjligt det där så där försvann jag. Ingen som har grejerna till imorgon? Ska man jaga så länge (över en vecka) så räknar jag det som vintage .Tackar Tavlan var faktiskt det svåraste att sourcea och den i särklass dyraste kostnaden då Seiko strypt tillgången till OEM delar, man får helt enkelt hålla uppsikt på bukten eller de få leverantörer som lyckas komma över dessa delar men var beredd att betala premium. Min tavla köpte jag hos LugXbar Accessories – Tagged "Type_Seiko Mod Dial" – LUG X BAR, du kan också med fördel hålla koll på Buy Seiko dials online - Order it here at Watch-Parts-Plaza.com - Watch-Parts-Plaza, annars finns det en här men lite dyrt när man tar med tull & moms i beräkningen Seiko OEM Genuine SUMO SPB SBDC Dial Only Original Prospex | eBay. Hoppas det hjälper
Edit: Chronospride kan ibland ha OEM tavlor, du bör dock vara uppmärksam då en del är AM men det står beskrivet i så fall.
Dials Archives - Chronospride Indonesia
Jag gillar lite annorlunda så röstar för grå fluted. Var snygg grå färg också. Särskilt om du redan har några svarta och blå klockor.
Lurar på en sådan här. 38 mm/45 mm/11 mm. 100 m wr. Skruvad krona. Safir. Miyota.
Men vilken typ? Blå Fluted, Grå fluted eller matt Svart slät? Tror ändå fluted bezel. Vad tycker ni?
Vänta nu, kör du OWGM helt solo? Tror jag missat något här...
14 dagar kvar. Börjar tänka konstigt och funderar på om det kan vara värt att köpa dom nu fyra saknade färgerna av samma klocka? Jag kan ha 5 såna här!
Haha yes terry hoppade juVänta nu, kör du OWGM helt solo? Tror jag missat något här...
Ja det visste jag iofs... är det mer än äran på spel eller? Låter jätteskoj f.öHaha yes terry hoppade ju